KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2304 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2372 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2374 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2374 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2374 napja

Tüsi WoD: itemizáció változások
Tüsi - 3620 napja
77
Újabb részét ragadom ki a WoD alpha leírásának, amit a Blizzard folyamatosan frissít. A minap többek közt ezt a szekciót is frissítették, illetve Fea kérte hogy írjak róla, tehát a tovább után ezt olvashatjátok...

Az itemizáció körüli változások egyszerű filozófiát követnek: a fejlesztők célja az, hogy egy loot minél nagyobb eséllyel legyen jó valakinek a csapatban. Ezt a filozófiát támogatva születtek meg a statok körüli változások. A legtöbb item Draenoron jó lesz minden specnek egy adott kaszton belül, tehát nem érdemes szomorkodni, ha egy intellectes plate esik és nincs a csapatban holy pala.

Csökkentik a role-specifikus statok számát is: a hit és expertise megszűnik létezni, ahogy dodge és parry sem lesz az itemeken, hanem csak egy bonus armor nevű tank stat. Az armor és a spirit megmarad kizárólagosan a tankoknak és healereknek, de a többi másodlagos stat univerzális lesz.

A változások megértéséhez a kiegészítő előtti patch során már bevezetik őket, a jelenlegi MoP-os felszerelésünk ennek megfelelően meg fog változni.
  • Új másodlagos statok:
    • Bonus Armor: növeli az armort
    • Multistrike: esély arra, hogy a sebzés vagy heal még egyszer elsüljön 30%-os hatásfokkal
    • Readiness: csökkenti bizonyos kaszt specifikus spellek hosszú cooldownját.
  • A hit és expertise cserélődik egy univerzálisabb másodlagos statra.
  • Azok a statok amik nem hasznosak az aktuális specednek, kiszürkülnek az itemen és nem is számítódnak bele a karakter statjaiba:
    • spirit a nem healer kasztoknál
    • armor a nem tank kasztoknál
    • strength az agi/int használóknak
    • agi a strength/int használóknak
    • int a strength/agi használóknak
Például, az intellect egy cloak-on szürke lesz minden warrior specnek és nem kapnak intellectet ha felveszik a cloakot. Ha ugyanezt a cloakot felveszi egy mágus, zölddé válik az itemen a stat, és a mágus is profitál az intellectből.

A MoP itemek változása:
  • A dodge és parry lecserélődik Bonus Armorra. Ha mindkét stat volt rajta, akkor a Bonus Armor mellett egy másodlagos stat is kerül majd rá.
  • Azok a head, chest, hand, wrist, waist, leg, feet, weapon, shield és off-hand itemek amin tank (dodge, parry) vagy healer (spirit) statok voltak, lecserélődnek egy univerzális másodlagos statra.
WoD itemek:
  • A plate itemeken mindig lesz strength és intellect.
  • A mail és leather itemeken mindig lesz agi és intellect.
A setek ugyanúgy el kell készíteni. A setbonusokat egyértelműen, a statok pedig nem sokat változnak, csak az elsődlegesek. Kb arra lesz jó, hogy healerrel is átmehesen az ember dpselni és fordítva. Igazán jó off gearhez meg úgyis kell 2. set a másodlagos statok miatt.
wow_c_498352
#73 | Delfi válasza #63
Egy kérdés, ha a staffon van spell power, akkor a kardon miért nincs attack power?
Látom, hogy a fegyver alapsebzése különbözik, de nekem fura, hogy az egyiken 5 stat van a másikon pedig csak 4.

Jelenleg az én fegyverem tud 8188 dps-t, és van rajta 2161+160+60=2381 agility ami ugye 4762 RAP. /14= 340,1 dps-t tud hozzátenni a fegyverhez.
A wodos gladiator tud 595,2 dps-t és kap hozzá 221agit ami (tudtommal ez még nem változott) 442 RAP. /3,5=126,2 dps
Ez durván a fegyver sebzésének az ötöde, ami téged igazol.


Én Norton képéből indultam ki, mert itt még az látszott amiről Tüsi is írt egy nappal előtte, hogy a fegyver sebzése lesz a legfontosabb, nem a statok.
http://www.wow-hungary.com/node/27930

#72 | Nuwiel válasza #70
Gondolom 690 lesz az alap PVE itemlevel az első tierben, de nem akarják, hogy PVP gear is jó legyen ott, ezért kisebb a PVP gear itemlevele még a craftolható epicek szintjénél (675) is.
#71 | Tüsi válasza #69
Az, hogy Te nem tudsz semmiről semmit, az nem jelenti azt, hogy nincs készen és bejelentve egy csomó minden (amik persze változhatnak még, de az éles játékban is változnak dolgok, nemhogy fejlesztés alatt) Eye-wink
#70 | Fea válasza #66
és most jön az érdekesség. a pvp:

mai teljes mmo champion hír itt.

az érdekes rész ez. nézd meg az ilvl-t!

Amúgy még anno az egyetemen azt mondták szerintem pont adózás kapcsán, hogy egy viszonylag jól működő adórendszer nem lehet egyszerű. mert akkor nem tud hatékonyan jövedelmet újraelosztani. viszont nagyon bonyolítani sem kéne. picit úgy érzem, hogy ez már túllépett a szükséges bonyolultságon.

Tetszenek az új statok. teszik, hogy balanceolják a raid mentő cdket. de ez az item swap nem, felesleges bonyolítás.


#69 | xxx válasza #59
wow_c_498338
#68 | Dantor válasza #66
Szerintem az, hogy 1 karakternek elég lesz a 4db conqueror token, és nem kell elvinnie 8-12db-ot, hogy mindegyik specének legyen szet bónusza.
Meg belevették a cipőt, övet, csuklószorítót, tehát ami kívülről "látszik" a karakteren.

Nincs nagy újdonság Laughing out loud Ennyi az annyi. De legalább kipróbálható az offspec, megtámogatva erős szetbónusszal, olyan kiegészítőkkel megspékelve amit esetleg innen-onnan (LFR, random dungeon, ahonnan a main specnek már nem kell semmi) szedsz össze.

Azért könnyítés, de mégsincs az, hogy kiszedtél egy adott geart, és már minden specen top vagy, lehet még gyűjtögetni.
Hja igen, így heirloomokat sem kell annyit kiütni, ha még nem tette volna meg mindenki Sticking out tongue
wow_c_498331
#66 | Delfi válasza #62
OK. Most eljutottunk oda, hogy tökéletesen értelmetlennek érzem az egész koncepciót.

Leírom én mit vonok le ebből, ti pedig majd kijavítjátok a tévedéseimet.

Van egy alapkoncepció, mely szerint szeretnék megkönnyíteni a talentváltást, így az amúgy is mágikus felszereléseink új funkcióval bővülve, váltják a statokat a talenthez igazítva.
Ez picit fura megoldás a játék eddigi koncepcióihoz képest, de tolerálható változás. Gondolom nem csak én örülök a felszabaduló helynek a táskámban.

Ez eddig csodás, de akkor egyszercsak kiderül, hogy tulajdonképpen ezt mégsem akarják, hiszen a legfontosabb tárgyként előretörő fegyverek nem lesznek ilyenek, így továbbra sem tudok egy mozdulattal átváltani, hanem ki kell farmolnom mindkét speccre azt.
Aztán kiderül, hogy tulajdonképpen a 2 gyűrű, a 2 trinket, a nyaklánc és a köppeny(wtf, ez most miért is?) sem ilyen, és egyszercsak ott állunk, hogy a hihetetlen újdonságként bejelentett könnyítés kimerül abban, hogy a fele cuccot megsporólhatnám, de még ez sem igaz, mert a másodlagos és harmadlagos statok nem alkalmazkodnak.
16 slotból 8 alsó hangon is kiesik, akkor ebben mi a nagy újdonság?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu