KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2340 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2408 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2410 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2410 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2410 napja

Wolverine 3.1-es patchnote, második rész
Wolverine - 5537 napja
16
 Az alábbi szöveg a 3.1-es patchnote jelenlegi változatának második fele; ezek még bármikor megváltozhatnak, és korántsem ennyi változás lesz - a tervezett változások egy része még nem került ki a PTR-re sem. Wall of text!

Priest
  • az Abolish Disease mostantól 5 helyett 3 másodpercenként tickel; a hossza 20 másodpercről 12-re csökkent
  • a Devouring Plague új ikont kapott
  • a Divine Spirit 31-es szinttől a trainernél tanulható
  • a Holy Nova manaigénye kb. 20%-kal csökkent
  • a Hymn of Hope és az Imp. Holy Concentration megszűnt
  • a Prayer of Healing mostantól a célpont partyját gyógyítja a priesté helyett
  • a Shadowfiend hp-je jobban nő a priestével, mint eddig; a priest spell powerének 30%-át megkapja; a manavisszatérítés 4-ről 5%-ra nőtt; a Shadowfiend akkor kap vissza manát, ha az ütése talál és nem akkor, ha sebez; a mozgási sebessége azonos lesz a priestével; a tooltipje átírva
Talentek
Discipline
  • a Divine Aegis pajzsai összeadódhatnak, de az elnyelt sebzés nem lehet több, mint a célpont szintjének 125-szöröse (ez 80-as szinten 10000-et jelent)
  • a Grace időtartama 15 másodpercre nőtt, de csak egy célpontra hathat
  • az Imp. Power Word: Fortitude mostantól 2/4%-kal növeli a priest stamináját is
  • új talent: Soul Warding - a Power Word: Shield manaigényét 30%-kal, a cooldownját 4 másodperccel csökkenti
  • a Penance sebzése kb. 30%-kal nőtt, és a priest saját magára is castolhatja
  • a Power Infusion új spell effektust ás hangot kapott
  • a Reflective Shield talent megszűnt
  • az Unbreakable Will hatása megduplázódott
Holy
  • a Circle of Healing gyógyítása kb. 40%-kal nőtt
  • a Holy Concentration átalakult: mostantól a priest manaregenerációja 16/32/50%-kal nő 8 másodpercig egy crit Flash Heal, Greater Heal, Binding Heal vagy Renew után
  • új talent: Empowered Renew - a Renew 5/10/15%-kal több bónuszt kap a priest spell powerjéből, és azonnal gyógyítja a célpontot a teljes gyógyítás 5/10/15%-ának megfelelő mértékben
  • a Serendipity átalakult: mostantól a Binding Heal vagy a Flash Heal használata után a következő Greater Heal vagy Prayer of Healing castideje 6/12/20%-kal csökken; a hatás háromszor összeadódhat, 20 másodpercig tart
  • a Test of Faith a jövőben nem növeli a gyógyítás crit esélyét, de az 50% hp alatt levő célpontra castolt gyógyítás 2/4/6% helyett 4/8/12%-kal nő
Shadow
  • a Blackout talent megszűnt
  • a Darkness a Tier 6-ról a Tier 1-re került
  • a Dispersion mostantól eltávolít minden lassító vagy mozgást gátló hatást a priestről, és a hatás időtartama alatt a priest ezekre immunis lesz
  • új talent: Imp. Devouring Plague - 5/10/15%-kal növeli a Devouring Plague periodikus sebzését és a Devouring Plague azonnal sebzi a célpontot a teljes sebzés 5/10/15%-ának megfelelő mértékben
  • a Shadowform bónusz sebzése a priest spellcrit értékének megfelelő értékben megszűnt, ehelyett a Shadow Word: Pain, a Devouring Plague és a Vampiric Touch periodikus sebzése képes lesz critelni
  • a Silence hatóköre 30 yardra nőtt
  • a Vampiric Embrace időtartama 1 percről 5-re nőtt; PvP-ben továbbra is egy percig tart; a cooldownja megszűnt

Rogue

Talentek
Assassination
  • a Hunger for Blood nem stackel, hanem rögtön 15% sebzésbónuszt ad, ha a célponton van egy vérzés; emellett nem távolítja el a rogue-on levő vérzéseket
Combat
  • az Adrenalin Rush cooldownja 3 percre csökkent
  • a Killing Spree mostantól az eddigi hatásai mellett 20%-kal növeli a rogue sebzését
  • a Savage Combat mérgezett ellenfelek ellen 2/4%-kal növeli a rogue sebzését
  • a Lightning Reflexes 3 pontosra változott; 2/4/6% dodge-ot és 4/7/10% haste-et ad
Subtlety
  • a Shadow Dance aktiváláskor egy új action bart fog aktiválni

Shaman
  • a Bloodlust/Heroism cooldownja 5 percre csökkent, de a Sated/Exhausted debuff időtartama 10 percre nőtt
  • a Poison Cleansing Totem és a Disease Cleansing Totem össze lett vonva Cleansing Totem néven; az új totem 5 helyett 3 másodpercenként tickel
  • a Tremor Totem 1 másodperc helyett helyesen 3 másodpercenként tickel

Talentek
Enhancement
  • a Lava Lashnek új ikonja van
  • új talent: Frozen Power - 10/20%-kal növeli a main hand fegyverre tett Frostbrand Weapon enchant sebzését, és 50/100% esélyt ad a Frost Shocknak arra, hogy a 15 yardra vagy távolabb levő ellenfelet 5 másodpercre jégbe fagyassza
  • a Spirit Weapons mostantól a shaman minden sebzésének threatjét 30%-kal csökkenti, nemcsak a fizikaiét
  • a Stormstrike cooldownja 2 másodperccel csökkent, és a tölteteinek száma kettővel nőtt
  • az Imp. Stormstrike átalakult: mostantól a Stormstrike használata esetén a shaman 50/100% eséllyel visszakapja a base manája 20%-át
  • a Toughness mostantól armor helyett a shaman stamináját növeli 2/4/6/8/10%-kal
  • az Unleashed Rage mostantól 5 helyett 3 pontos talent, és az eddigi hatásai mellett 1/2/3%-kal növeli a shaman agilityjét is
Elemental
  • új talent: Booming Echoes - a Flame Shock ás a Frost Shock cooldownját további 1/2 másodperccel csökkenti, és a fenti két shock direkt sebzését további 10/20%-kal növeli
Restoration
  • az Ancestral Awakening mostantól nem az effektív, hanem a teljes gyógyítás alapján gyógyít
  • a Cleanse Spirit és a Riptide új ikont kapott

Warlock
  • a Curse of the Elements (Rank 5) mostantól 10 helyett 13% mágikus sebzésnövekedést okoz
  • a Curse of Recklessness spell megszűnt
  • a Curse of Weakness mostantól 5%-kal csökkenti a célpont armorját is
  • az Enslave Demon spell és melee haste büntetését is 10%-kal csökkentették; a warlock spell hitje az Enslave Demonra nézve 10%-kal nagyobb, mint a többi spelljére
  • a Fire Shield (Imp) mostantól partybuff helyett raidbuff
  • a Ritual of Summoning kezdő castja mostantól instant (eddig 5 másodperc volt)

Talentek
Affliction
  • az Eradication átalakult: mostantól a Corruption sebzése esetén 2/4/6%-os eséllyel a warlock megkaphatja az Eradication buffot, ami 30 másodpercre megnöveli a Shadow Bolt crit esélyét 30%-kal; minden Shadow Bolt crit 10%-kal csökkenti az Eradication buff critbónuszát
  • a Haunt és a Shadow Embrace mostantól csak a shadow DoT-ok sebzését növeli
  • a Malediction mostantól nem növeli a Curse of the Elements hatását
  • a Pandemic mostantól egy pontos talent, ami lehetővé teszi a Corruptionnek és az Unstable Afflictionnek, hogy criteljenek
  • a Siphon Life spell megszűnt; a talent mostantól a Corruption tickek sebzésének 40%-át gyógyítja a warlockon
  • a Suppression mostantól a warlock valamennyi spelljének spell hitjét növeli
Demonology
  • a Demonic Empathy , a Demonic Sacrifice és az Imp. Enslave Demon talentek megszűntek
  • a Demonic Empowerment kapott egy egyedi spell effektust és hangot
  • a Fel Synergy a Tier 1-re került; mostantól nem növeli a démon stamináját, intellectjét és sebzését
  • a Mana Feed 3 pontosról 1 pontra csökkent; a hatása ugyanaz, mint a korábbi maxolt talentnek
  • új talent: Molten Skin - 2/4/6%-kal csökkenti a kapott sebzést
  • új talent: Decimation - ha a warlock Shadow Boltot vagy Incinerate-et lő egy maximum 35% hp-n levő célpontra, a következő Soulfire cast ideje 30/60%-kal rövidebb lesz és nem kerül Soul Shardba; időtartama 10 másodperc
  • új talent: Nemesis - 10/20/30%-kal csökkenti a Demonic Empowerment, Metamorphosis, Soulstone és Fel Domination spellek cooldownját
Destruction
  • az Aftermath megváltozott: mostantól 3/6%-kal növeli az Immolate sebzését, és 50/100% esélyt ad a Conflagrate-nek arra, hogy 5 másodpercre daze-elje az ellenfelet
  • a Backlash a Tier 7-ről a Tier 5-re került, és mostantól csak 3/3 Intensity esetén tehető rá pont
  • a Cataclysm mostantól 4/7/10%-kal csökkenti a Destruction spellek manaigényét, de nem hat a spellhitre
  • a Conflagrate mostantól a Swiftmendhez hasonlóan működik: elfogyaszt egy Immolate-et vagy Shadowflame-et a célponton, és a sebzése az elfogyasztott DoT még hátrlevő sebzésétől függ; csak egy rankja maradt
  • az Imp. Immolate mostantól az Immolate teljes sebzését növeli 10/20/30%-kal, nem csak a kezdeti sebzést
  • az Imp. Shadow Bolt mostantól 1/2/3/4/5%-kal növeli a Shadow Bolt sebzését, és a célpontot 30 másodpercre sebezhetővé teszi a mágikus sebzéssel szemben, 1/2/3/4/5%-kal növelve ellene a spellcrit esélyt
  • az Imp. Soul Leechnek mostantól 50/100% esélye van proccoltatni a Replenishment buffot
  • a Master Conjuror combat rating bónusza 15/30%-ról 150/300%-ra nőtt
  • a Molten Core átkerült a Demonology ág Tier 8-as pozíciójába
  • a Pyroclasm átalakult: mostantól 10 másodpercre 2/4/6%-kal növeli a warlock shadow és fire spell powerjét egy Searing Pain vagy Conflagrate crit után; egyúttal a Tier 5-ről a Tier 7-re került

Warrior

Talentek
Arms
  • a Blood Frenzy fizikai sebzésbónusza 2/4%-ra nőtt
  • a Heroic Throw dobási sebessége megnőtt

Szakmák
Alchemy
  • a Blackmouth Oil és a Fire Oil nem igényel üvegcsét az elkészítéséhez
  • a Flask of Stoneblood több hp-t ad
  • a Mercurial Stone már nem szükséges az alkimistáknak; ehelyett ez mostantól egy zöld BoE trinket
Blacksmithing
  • az 1-300 skill közötti receptekkel gyártott itemek statjait hasznosabbakra javították
  • új recept: Titansteel Spellblade
  • a Titanium Plating mostantól 50%-kal csökkenti a disarm hatások időtartamát és növeli a block értéket
Cooking
  • Grub mostantól eladja a Dig Rat Stew receptet azoknak a hordásoknak, akik teljesítették a küldetést; ez a recept elérhető az Alliance számára is, az eladó Prospector Khazgorm, aki a Barrens déli részén bael Modanban található meg
Enchanting
  • új recept: spell power staffokra
  • a 250-300 közötti receptek egy része át let alakítva
Jewelcrafting
  • új recept a black diamond csiszolására
Leatherworking
  • a Shadowskin Gloves és a Dusky Boots elkészítése mostantól Shadowcat Hide helyett azonos mennyiségű Shadow Silket igényel; a Shadowcat Hide nem szerezhető meg többé nyúzással

Küldetések
  • a Grim(oire) Business küldetés eventje Vim'gol's Circle-nél Blade's Edge Mountainsben már csak egy játékost igényel a tűzkörökben ahhoz, hogy meg lehessen idézni Vim'gol the Vile-t; ugyanakkor az Unholy Growth megakadályozásához továbbra is 5 játékosnak kell a tűzkörökbe állnia

Instance-ok, raidek
Eye of Eternity
  • Malygos mostantól valóban várni fog, mielőtt Vortex után breathet fújna a 25 fős változatban
Naxxramas
  • a Chains of Kel'Thuzad mostantól nem reseteli a raid threatjét
  • a Shade of NaxxramasPortal of Shadowsa csak egy percig fog létezni
  • a pettel rendelkező játékosok, akik az Obedience Crystalt akarják használni, automatikusan el fogják veszteni a petet, így lehet Understudyjuk

Itemek
  • Darkmoon Cards of the North: kártyánként 3 másodperc lesz az elkészítésük
  • a Divine Hymn mostantól proccoltathatja az Illustration of the Dragon Soult
  • a Frozen Scepter of Necromancy hangja mostantól megegyezik a többi mace-ével
  • a Heavy Junkboxokban nem lesz többé (immár felesleges) méregalapanyag
  • a Magic Dust mostantól 10 másodpercig tart PvP-ben
  • a régi Naxxramas shoulder enchantok soulbounddá fogják tenni az itemeket
  • az Outrider's Lammellar Legguards és a Sentinel's Mail Leggings ára a helyes értékre lett változtatva
  • a Pack of Endless Pockets mostantól postázható
  • a Patroller's Pack hangja mostantól azonos a táskákéval
  • a PvP trinketek mostantól megtörik a Shackle Undeadet
  • néhány ital, ami hiányzott a "Beverages Consumed" összegzésből, immár beleszámít
  • néhány étel, ami hiányzott a "Food Eaten" statisztikából, immár számít
  • a Thunder Capacitor ismét 4 tölést igényel a kisülése előtt; a cooldownja ismét működik
  • a White Tickbird Hatchling most már petnek számít
Glyphek
  • a Glyph of Blood Boil csak fertőzött célpontokat lassít
  • a Glyph of Holy Light mostantól nem critelhet, a hatóköre frissült
  • a Glyph of Mocking Blow mostantól valóban 25%-kal növeli a Mocking Blow sebzését
  • a Glyph of Shocking tooltipje javítva
  • a Glyph of Sprint már nem csökkenti a buff hatóidejét

Bugfixek
  • a Dartol's Rod of Transformation tooltipje javítva
  • a Mace of Unyielding Life most már valóban kétkezes
  • sok northrendi mace immár a helyes hangot adja ki, amikor elővesszük vagy eltesszük őket
  • sok 110 ap-t adó fegyver immár valóban 110 ranged ap-t is ad
  • az Oracle Talisman of Ablution leírása pontosítva
  • az offhand Deadly Gladiator itemek personal rating követelménye immár helyesen van kiírva
  • néhány Hateful és Deadly plate sisak túl volt árazva; ez javítva lett
  • a Yaaarrrr! buff részletes tooltipet kapott
Télleg köszi szépen a forditást.Télleg sokat segit emrt legalább nem lesznek hiu ábrándok.valahogy minden nagyon beharangozott pecs elött azt merem gondolni h na most változott a játék és télleg jó irányba.De sajna ahogy elnézem egyre szarabb:(((Miért nem kapunk inkbb még több spellt a nerfek helyet:)vagy inkább csak szinesitenék ki a jatákot pl bloodelf mage tök másdolgokat tudna varázsolni mint a humi.És nem pedig a calssok közti külömbséget növelni.Lassan télleg fölösleges lesz gearolni csak szerencse kell ki kell fogni az éppen imba karit elmenni max a vendorhoz jó szürke cuccokat venni ha full priso szetted van az sem baj és a full pvpé epic gearral rendelkezöt agyonvered még ha neked halálfejes is:D
Akkor miért vannak benne olyan talentek mint:
- Improved Psychic Scream
- Silence
- Psychic Horror
(a Blackoutot nem említem, mert azt pont most szedik ki)
Az is egy érdekes kérdés, hogy ha a dispersion-t immunissá teszik a snare effektekre, akkor az mennyiben pve specifikus? Azaz milyen pve szituációban érdekes, hogy a shadowpriest 6 másodpercig képes legyen szabadon mozogni, miközben nem castolhat?
Ha minden pvp talentet átraknának disc-re és hivatalosan is kijelentenék, hogy márpedig shadow pvp-t nem akarnak, akkor rendben lenne. (Abbahagynám a wowozást és kész Smiling ) Így csak szimplán elcseszett game design van. Amúgy több blue postban is határozottan kijelentették, hogy minden class minden spec-jének alkalmasnak kellene lennie pvp-re, legfeljebb egy talent fán belül lehet hatékonyabb pvp talent kiosztást csinálni. Ez lenne ugyebár a cél.
Ehhez képest a wotlk előtt is voltak komoly unballance problémák, a 3.0 után viszont a helyzet röhelyesen egyenlőtlenné vált. Ha szerencsés class-t választottál, akkor néhány jobb makróval meg közepes gearrel lenyomhatsz bárkit. Ha meg nem, akkor 100% eséllyel bárki megver, geartől skilltől függetlenül.
A probléma az, hogy valójában nem látszik a fejlesztés iránya. Azaz nem világos, hogy ha nerfelnek valamit, vagy buffolnak, azt milyen cél érdekében teszik. Ha az 1v1 ballance lenne a cél, akkor már az első tesznél ki kellett volna derülnie, hogy mennyire félresikerült a design. Ha viszont nem 1v1 ballance a cél akkor mi?
Kő-papír-olló?
Ok, lehet ezt így is, de akkor hol a lista arról, hogy melyik classnak kellene ütnie melyiket? Mármint nem a gamerek tapasztalatairól beszélek, hanem a blizzard hivatalos listájáról, ami meghatározza, hogy mely classok hány százalék előnyben vannak mely classokkal szemben. Na hát ilyen lista nincs. (Ha mégis van, linkelje már be valaki legyen szíves.)
Jelenleg, ha a blizzard bejelent egy változást, az olyan, mintha kockadobással döntenék el, hogy ezúttal kit tesznek szopóágra. Bár az is lehet, hogy tudatosan csesznek ki mondjuk a shadowpriestekkel, hogy legyen elég healer vagy rákényszerítsék őket DK rerollra. (Ha tényleg ez van a háttérben, akkor alighanem megérdemli a blizzard az összes anyázást, amit az utóbbi időkben a userek rájuk zúdítottak, mert milyen alapon tesznek különbségek fizető ügyfelek között?)
 Más megközelítés: a shadow priest elsősorban PvE dps-nek van kitalálva, nem PvP specnek. Sticking out tongue
Shadowpriest:
Egyértelműen kiderült, hogy a Blizzard ki akarja írtani a shadowpriesteket a PVP-ből (tehát a PVP szerverekről is). Bár az is lehet, hogy a játékból is, mert hiába használhatatlan az összes heal spell shadowformban, attól még mix classnak minősül, tehát a dps-e sohasem fogja elérni a pure dps classokét. (Ez koncepció.)
A shadowpriestek fő baja pvp-ben nem a sebzés típusa vagy mértéke, hanem a 0 túlélő képessége és a cc-zés hiánya.
- A fear pvp-ben gyakorlatilag használhatatlanná vált, egy fearből mindenki ki tud jönni, a CD-je meg akkora, hogy az alatt lazán meg lehet ölni a priestet.
- A VE csak akkor ér valamit, ha a priest sebez, viszont ha egy melee 3-4 ütéssel le tudja verni, akkor az egész érelmét veszti.
- A shadowform mana költségét nem csökkentették, így lehetetlen kijönni belőle, mert kapsz egy priestet heal növelő talent nélkül, aki néhány heal után ott áll mana és rendes dps nélkül, mert a shadowform mana költsége akkora, hogy egy fighton belül lehetetlen újra castolni. Heal közben persze simán lehet interruptolni, meg ezerrel ütni, mert minden védekező talent más talentfában van.
A shadowpriest tehát egy olyan caster dps, aminek pvp-ben nincs healje, nincs rendes CC-je, elenben cloth armorral rendelkezik. Marad tehát a PWS mint egyetlen védekező képesség, ami gyakorlatilag nem ér semmit, mert egy melee crit-jének kb. egyharmadát nyeli el. Minden PWS növelő talent mélyen a disc ágban van. Ez kb. azt jelenti, hogy a shadowform egyenlő az "ide lőjetek, ingyen honor". (Voltak olyan kérések a hivatalos fórumokon, hogy legalább a shadowform grafikáját töröljék, így van némi esély, hogy az embert disc-nek nézik és nem gankelik le azonnal.)
A dispersion alighanem a legviccesebb escape spell, amit 51 talentért kapni lehet a játékban. Most legalább immunis a lassításra, de ettől függetlenül nem ér semmit, mert amíg az ember 6 másodpercig tehetelenül mászkál, a többiek szépen rápakolják a dot-okat, poisonokat, diseaseket, esetleg stunolják vagy kap egy cyclone-t. Eddig sem ért többet, mint hogy 6 másodpercig meghosszabbította az agóniát, mert a leteltével ugyanott áltál, mint előtte, legfeljebb kaptál 6% manát.
A priest fórumok eddig is tele voltak vinnyogással, hogy egy zöld gearben lévő rogue vagy feral druid 5-6 másodperc alatt le tudt verni egy shadowpriestet 800 feletti resi gearben. A Blizzardot úgy látszik ez a probléma nem érdekli, azaz a shadowpriest egy tökéletesen használhatatlan dps karakterré vált és úgy látszik az is marad.
(Számomra az is kiderült, hogy az nem létezik olyan, hogy anticlass koncepció - semilyen hivatalos közlemény nincs a témában - csak aránytalanságok és unballance van a classok között, amivel a Blizzard szimplán nem foglalkozik.)
 Ilyen esetben mehet privi a következőknek: Invi, Chio, lilwolfy, Greed, UchihaItachi vagy én Smiling
#11 | teamco válasza #10
ez mekkoa jó
 Sziasztok!
Sajna senki sem latok online a szerkibol, ezert itt szolok, hogy kiraktam a csatira:
tv.gamestar.hu/video/wow-ulduar-trailer
no Blackout... .ember meghalok... Sad(
 Nem, ez egy átlagos content patch, mint amilyen pl. Sunwell is volt a 2.4-ben, vagy Black Temple a 2.1-ben.
ez már 4.0 lol...a titansteel bar készítésének cooldownnját nem lehetne legalább felére csökkenteni?

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu