Skinek:  
KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
Árnyjárók @ Ragnaros
Hétvégi raidekre keresünk embert
Fluffy Unicorn Blood @ Ragnaros
Főleg Ranged DPS de bárkit szívesen meghallgatunk.
A Tribe Called Quest @ Arathor
Progress folytatásához : Tank, Healer és Dps classok jelentkezését várjuk!
BACKPEDAL INC @ Ragnaros
DPS + DSP + DPS
+ új recruit beküldése
topik Greenback In gene...
Bowl Greenback In general Bowl In which Ladd-Peebles Stadium, Cell, AlabamaWhen Friday, December 23 at 700 CTTV Broadcast ESPNRadio 94.7 WTBF (Troy)Unfold -4 Troy, O U 50Higher education soccer year is wrapping up and followers are fired up regarding bowl mania.
ZionEchols - 5 órája
topik Texas HC Tom Herm...
“I was the pleasurable man.”Once on a period, contemporary Texas Longhorns brain practice Tom Herman particularly preferred every person in the direction of such as him.No much more.Inside of addition in direction of studying how in the direction of align the complete information of the software towards Ohio Country Buckeyes mind practice City Meyer, beneath whom Herman labored against 20
ZionEchols - 5 órája
topik USC Linebacker Ca...
 Precisely anytime USC experienced started out towards settle the Rose Bowl down when an offensive explosion in opposition to the Nittany Lions the Trojans took yet another strike https://www.usctrojansteamshop.com/27-Darreus_Rogers_Jersey.
ZionEchols - 5 órája
topik Notre Dame Soccer...
 Rudy Ruettiger, a past Notre Dame Battling Irish stroll-upon whose shorter profession was dramatized by way of Hollywood, was baptized Saturday into The Church of Jesus Christ of Latter-Working day Saints.Sure, Rudy - who attended Joliet Catholic Substantial University - is by now a Mormon.James Clarke, a buddy of Ruettiger’s, claimed the prior Irish participant began asking relating
ZionEchols - 5 órája
topik la strass swarov...
'Comme un mariage se rapproche, la strass swarovski en gros mariée commencepenserceporter pendant le grand jour. Dès ceux qui coûtent des millions de dollars à ceux qui coûtent moins de 50 ans, c’est tout ce que flotte votre bateau.
swarovskiki - 22 órája

Norton Gamereactor interjú a Gamescomról
Norton - 564 napja
37
Az uborkaszezon még mindig tart, így kevés beszámolóra érdemes hír születik a napokban. Az egyetlen emíltésre méltó újdonság egy most megjelentetett interjú ami a korábbi Gamecomon készült Legion bejelentésének idején.
  És az, hogy ezt az interjút említésre méltónak tituláltam, mindent elmond a jelenlegi hírszegény helyzetről. (Bárcsak Norton életének történései lenne az oldal neve, akkor lenne mit írnom.)


De térjünk vissza az igazi hírekre. A Gamereactor interjúja a következik a fejlesztőkkel:
 

Átalános 

  •  A fejlesztők sosem biztosak abban, hogy a megosztott információk túl kevésnek, elegendőnek vagy már túl soknak bizonyulnak
  • Mielőtt új információt osztanak meg, a fejlesztőknek mérlegelniük kell, hogy bajba kerülhetnek később azért amit megígértek, de nem sikerült teljesíteniük.
  • Egy ideje már próbálják jobban összekötni a kiegészítőket, ahelyett, hogy az egymást követő keigészítők eltérnének egymástól. Ezért követtük Garrosht Draenorra és ezért Gul’dan lesz a Legion felvezetője.
  • Amikor a fejlesztők elkezdték megbeszélni a Legion alapjait, elérkezettnek látták az alkalmat a  Demon Hunter bevezetésére.
  • A Tomb of Sargeras (Sargeras Sírja) volt az alap kiindulópont Broken Isles megtervezésénél. A helyek és a kultúrák kapcsolódnak hozzá. Maga a  Sír Elune egyik temploma volt, ahol a Night Elfek egy civilizációja élt. Ez jó iránynak tűnt, különösen a rengeteg orkos téma után.
  • Az orkok iránti felszólalások nem maradtak figyelmen kívül, de a fejlesztők már tudták, hogy a Legionnal ez változni fog. Csak nem mondhattak semmit.
  • A művészeti csoport elképesztő munkát végez, ahogy minden egyes kiegészítőben elkapják a kiegészítő lényegét.
  • A fejlesztők minden egyes játékos visszajelzésre figyelnek, hogy tudják, hogy mi tetszik nekik a legjobban és megerősítést kapjanak, hogy jó irányban folytatják a fejelesztést.
 

Fejlesztési folyamat 

  • A bejelentés előtt több mint egy évvel elkezdtek már a Legionon dolgozni.
  • Maga a Legion ötlete néhány éve fogalmazódott meg.
  • 2012-ben döntöttek arról, hogy a Legion vagy a Warlords of Draenor jöjjön előbb.
  • A tavalyi Gamescom idején már két Legionos zónán dolgoztak.
  • A fejlesztők már a Legion utáni kiegészítővel is haladnak.
  • Az belső alpha még tart, de már készülnek a bétára.
 

A content minősége és gyorsasága 

  • Az előfizetők száma mindig hullámzik. A fejlesztők próbálnak arra koncentrálni, hogy a játékosok elégedettek legyenek és izgatottak a játék iránt.
  • Amikor a játékosok úgy érzik, hogy a fejlesztők nem fordítanak elég munkát a content mennyiségére, vagy minőségére, vagy a két content közti időszak rövidítésére, vagy arra, hogy pontosan milyen típusú tartalmat adjanak hozzá a játékhoz, akkor arra fognak koncentrálni a fejlesztők.
  • Rengeteg tényező van ami hatással van az előfizetők számára, és ezek közül sokat nem tud befolyásolni a Blizzard.
  • Nehéz kijelenteni, hogy a World of Warcraft nem elég nagy vagy nincs elég teendő, amit tenni lehet benne. Ez attól függ, hogy hogyan használják fel a már létező dolgokat a fejlesztők. Mekkora szavatossága van a játékelemeknek? Hogyan szolgálja ki a játékélményt a haladási és jutalmazási rendszer? Mennyire szociálisak a játékosok? A single player és a közösségi tartalmak megfelelő arányban vannak –e? Maga a content felhasználásának hogyanja sokkal fontosabb, mint a content mennyisége.  
  • A fejlesztők elkötelezettek a minőség iránt, de  nem mehet a rendszeresség kárára a fejlesztési idő. Az nem helyes, ha valamit túl sokáig tökéletesítenek, de közben a  játékosok kiéheznek az új tartalomra.
  • A fejlesztőknek okot kell adniuk arra, hogy a játékosok tovább játszanak egy olyan contentben, amit élveznek úgy, hogy több tennivalót tesznek be.
 

Haladás 

  • A haladás egy hatalmas része a játéknak. Ha a haladás jó, akkor a játék is jobbá válik, az emberek elégedettebbek lesznek.
  • A játékosok gyakran mondják, hogy a legjobban a kiegészítő elejét élvezik, mert annyi mindent lehet csinálni. Aztán beszűkülnek a lehetőségek és a fő cél az item level növelése lesz.
  • Az Artifact fegyverek egy alternatív mód arra, hogy a dolgokat érdekesnek és fontosnak egyaránt megtartsák.
 
wow_c_530650
wow_c_530612
wow_c_528273
wow_c_526905
wow_c_526548
wow_c_526072
wow_c_525528
wow_c_520647
#29 | Sharx válasza #28
Egyetértek. A wow már régen nem a játék élvezeti érétkéről szól, hanem gyorsan fel max szintre, aztán egy baromi hosszú maraton a minél nagyobb item lvl-ért. Ez hosszú távon baromi unalmas tud lenni, főleg egy kezdő számára, aki nem ebben a környezetben szocializálódott, és 20 perces HOTS vagy DOTA mecsekhez szokott.Egyébként minden hibájuk ellenére az "ingyenes", és sok sebből vérző next gen MMORPG-k amíg el nem fogy a tartalom sokkalta érdekesebb játékmenetet nyújtanak, mint a WOW. Pár hónapnyi játék, és lehet menni a következőre.
A másik meg az előfizetés kérdése: tényleg nem akkora a összeg az a 4k HUF, de ha nem játszol vele az felesleges pénzkidobás: nagyon sok barátom így hagyta abba: először 6 hónapra fizetett be, a következő kiegnél már csak háromra, aztán a következőt talán már meg sem vette. Erre a Blizzz váalszként még inkább "kötelezővé" teszi a napi farmot,  holott lehet hogy1 héten van valakinek 5 órája, de nem biztos hogy van 5*1 játszani.

 
szimplán rossz játékban számít már a wow és az általa képviselt stílus, van nála szórakoztatóbb , olcsóbb stb...
nem kell ide belelátni semmi mást
a fiatal tizenévesek meg nem feltétlen azért nem játszanak wowot, mert nem akarnak elmélyülni egy game-ben
sőt, ott vannak a mobás és cs-s try-hard srácok, esport közvetítést néznek, utánanéznek buildeknek, gyakorlás, micro stb
ma már van jobb, nem egy mmorpg-ben való végtelen farmolás az egyetlen alternatíva

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu