Ismét frissült a PTR, a 9658-as build változásai eredetileg
itt olvashatóak, a magyar fordítás pedig kicsit lejjebb.
UPDATE: íme néhány
loot Ulduarból...
Általános- a Brew of the Year achievement már nem szükséges a Brewmaster metaachievement teljesítéséhez; helyette a Brew of the Month achievement teljesítése kell
- a Noblegarden event ezentúl egy nap helyett egy hétig tart majd; új questek, itemek és achievementek kerülnek a játékba, és a Noble Gardener új metaachievement, aminek a teljesítése szükséges lesz a What A Strange, Long Trip It's Been metaachievement teljesítéséhez
- mostantól minden kaszt 25%-kal többet profitál az armor penetration ratingből
- a shamanok, paladinok, druidok és death knightok 30%-kal több haste-et kapnak a haste ratingből
- mostantól minden player/pet taunt közös diminishing returnt használ
Racialok- a Gift of the Naaru mostantól instant, de nem dispellel
- a Stoneform cooldownja 3 percről 2-re csökkent
Questek- a hordás karakterek is megkaphatják a CLUCK! questet a csirkéktől; bár Farmer Saldean Westfallban nem fog nekik csirkeeledelt eladni, de talán "Westfall" William Saldean Brillben igen...
Itemek- a paladin healer PvP szett bónusza a Holy Shock gyógyítására 10%-ra csökkent
- a Sigil of the Frozen Conscience bónusza az Icy Touch sebzésére csökkent az item szintjének megfelelő mértékre
- a Sprite Darterek Feralasban mostantól nagyon ritkán dobhatnak egy Sprite Darter Egget; csak a hordás karakterek támadhatják meg a Sprite Dartereket
- az Adolescent Whelpek Swamp of Sorrowsban nagyon ritkán dobhatnak egy Tiny Emerald Whelplinget
- a Thunder Capacitor cooldownja működik
- Mimiron Ulduarban dobhatja az XS-001 Constructor Botot; ez a pet utálja a vizet
- új hatás a Val'anyr, Hammer of Ancient Kings legendary mace-en: a player gyógyításainak esélye van arra, hogy a célpont megkapja a Blessing of Ancient Kings buffot, ami 15 másodpercre a célpontot ért gyógyítás 15%-ának megfelelő sebzést elnyelő pajzsot tesz a célpontra
Szakmák- cooking: több, mint 20 recept megváltozott, így könnyebben lehet 450-re fejleszteni ezt a szakmát ezekkel
- új enchant: Enchant Weapon: Blade Ward - néha a fegyver sebzése a Blade Warding buffot adja a karakternek; a buff 200-zal növeli a player parry ratingjét és a következő parrynél 600-800 sebzést okoz a célpontnak; a hatás 5-ször adódhat össze, 10 másodpercig hat; az enchant csak 75-ös vagy magasabb szintű játékosok számára használható
- 5 új fishing daily quest található meg Dalaranban
Death Knight- a Rune of the Fallen Crusader 30% helyett 15%-kal növeli a death knight strengthét proc esetén, de a proc esélye megduplázódott
Blood- a Dancing Rune Weapon mostantól 20 + (5 runic powerenként 2) másodpercig él, de 50%-kal csökkentett sebzést oszt (korábban 10 + (5 runic powerenként 1) másodperc volt)
- a Will of the Necropolis mostantól 15 másodpercenként proccolhat
- a Might of Mograine mostantól 3/7/10%-kal növeli a Blood Boil, Blood Strike, Death Strike, Heart Strike és Obliterate sebzését (korábban csak a critekre hatott, 10/20/30%-kal növelt)
- a Vampiric Blood cooldownja 1-ről 2 percre nőtt
- a Blade Barrier mostantól 10 másodpercig 1/2/3/4/5%-kal csökkenti a kapott sebzést (korábban a parry esélyét növelte 2/4/6/8/10%-kal)
- a Hysteria mostantól nem sebzi a célpontot, hanem hp-vesztést okoz
Frost- a Howling Blast sebzése megduplázódott, a cooldownja 5-ről 10 másodpercre nőtt, viszont nem okoz plusz sebzést a Frost Feverrel fertőzött célpontokra
- a Frost Presence mágikus sebzéscsökkentése 15-ről 10%-ra csökkent
- a Guile of Gorefiend mostantól 5/10/15%-kal növeli a Blood Strike, Frost Strike, Howling Blast és Obliterate sebzését (korábban 15/30/45%-kal növelt, de csak a crit sebzést)
- a Lichborne mostantól nem növeli az ellenfelek miss esélyét
Unholy- a Bone Shield cooldownja 1-ről 2 percre nőtt
- a Ghoul Frenzy cooldownja megszűnt
- a Blood-Caked Blade belső cooldonja megszűnt (korábban max. 3 másodpercenként egyszer proccolhatott)
- az Outbreak mostantól 10/20/30%-kal növeli a Plague Strike sebzését (korábban 15/30/45% volt) és 7/13/20%-kal a Scourge Strike-ét (korábban 10/20/30% volt)
- a Necrosis mostantól minden auto attackra hat (koráábban csak a jobbkezes fegyverre hatott)
Glyphek- a Glyph of Strangulate 30 helyett 20 másodpercel csökkenti a Strangulate cooldownját
- a Glyph of Dark Death mostantól 15%-kal növeli a Death Coil sebzését (korábban 8-cal csökkentette a runic power igényét)
DruidBalance- a Starfall cooldownja 3 percről 1,5-re csökkent
- az Eclipse a Wrath sebzését 20% helyett 30%-kal növeli
- az Owlkin Frenzy mostantól minden támadásra hat (korábban csak a fizikai melee és ranged sebzésre hatott)
- a Celestial Focus mostantól 23/46/70%-kal csökkenti a casting pushbacket a Starfire, Hibernate és Cyclone esetében, és 1/2/3%-kal növeli a druid spell haste-jét (korábban a spell haste mellett 5/10/15%-os esélyt adott arra, hogy a Starfire 3 másodpercre stunnolja az ellenfelet)
- a Nature's Grace mostantól spell crit esetén 33/66/100%-os eséllyel 20%-kal növeli a druid spell casting sebességét 3 másodpercre (korábban 0,5 másodperccel lerövidítette a következő spellcast idejét)
- az Insect Swarm spell power ből jövő sebzésbónusza megnőtt
Feral- a Faerie Fire és a Feral Faerie Fire mostantól 40 másodperc helyett 5 percig hat PvE környezetben (PvP-ben továbbra is 40 másodpercig)
Restoration- a Tree of Life manaigénye a base mana 28%-áról 13%-ra csökkent
Glyphek- a Glyph of Starfall mostantól 90 másodperc helyett 30-cal csökkenti a Starfall cooldownját
HunterBeast Mastery- az Aspect of the Pack hatóköre 40 yardra nőtt és mostantól az egész raidre hat
- az Animal Handler mostantól 3/10 másodperccel meghosszabbítja a Master's Call hatóidejét (korábban 5/10 másodperccel csökkentette a cooldownt)
Marksmanship- az Auto Shot megfogalmazása immár tükrözi a 3.1-ben bevezetett változást, miszerint a hunter ranged támadásainak sebessége 15%-kal nagyobb
- a Chimera Shot manaigénye a base mana 16%-áról 12%-ra csökkent
- a Rapid Recuperation mostantól a hunter 4%-nyi manáját visszatölti 3 másodpercenként a Rapid Fire időtartama alatt (korábban 60%-kal csökkentette a hunter és a pet képességeinek mana- és focusigényét ezalatt); a Rapid Killing alatti hatása nem változott
Survival- a Resourcefulness, a T.N.T. és a Trap Mastery mostantól hat a Black Arrowra is
Petek- a Great Resistance 5/10/15%-kal csökkenti a petet érő mágikus sebzéseket (korábban 3/6/9% volt)
- teknősök és rákok tűntek fel Eversong Woods és Ghostlands partjainál, így a blood elf hunterek könnyebben szelídíthetnek ilyen peteket
Glyphek- a Glyph of the Monkey mostantól nem hat az Aspect of the Dragonhawkra
MageFire- a Fiery Payback megváltozott: mostantól a korábbi hatása mellett ha a mage 35% hp alá esik, akkor a kapott sebzése 10%-kal csökken, a Pyroblast castideje 1,75 másodperccel csökken (miközben a cooldownja 2,5 másodperccel nő) és a mage elleni melee és ranged támadások 5%-os eséllyel disarmolják az ellenfelet
- az Impact megváltozott: mostantól a mage mágikus sebzései 4/7/10%-os esélyt adnak a következő Fire Blastnek, hogy a célpontot 2 másodpercre stunnolja (korábban 4/7/10%-os esélyt adott a mage sebzéseinek, hogy stunnolják az ellenfelet 2 másodpercre)
- az Ignite sebzésére mostantól nem hatnak azok a spellek/abilityk/talentek, amik százalákosan változtatják a kapott sebzést
Paladin- a paladin auráinak hatóköre 30-ról 40 yardra nőtt
Holy- a Sacred Shield mostantól egyszerre csak egy célponton lehet fent
- az Infusion of Light mostantól nem csökkenti a Holy Light castidejét, helyette 10/20%-kal megnöveli a következő Holy Light crit esélyét
- az Aura Mastery mostantól a Concentration Aura hatása alatt levőket immunissá teszi a silence és stun effektusokra, a többi aura hatását pedig 100%-kal növeli; 10 másodpercig hat, cooldownja 2 perc
- a Blessed Hands nem csökkenti a Hand spellek cooldownját, ehelyett 50/100%-kal növeli a Hand of Salvation, és 5/10%-kal a Hand of Sacrifice hatását
- az Enlightened Judgements mostantól nem növeli a Judgement of Justice hatókörét, és átkerült a Tier 10-re
- a Judgements of the Pure a Tier 9-re, a Sacred Cleansing a Tier 8-ra került át
Protection- a Hand of Sacrifice mostantól 12 másodpecig tart vagy addig, amíg a célpont a maximum hp-jának 100%-át meg nem kapta
- a Divine Shield, Hand of Protection és Divine Protection célpontja 2 percig nem lehet a fenti spellek célpontja újra (korábban ez 3 perc volt)
- új talent: Divine Sacrifice (Tier 3) - a 30 yardon belüli party/raidtagok által elszenvedett összes sebzés 30%-át a paladinra irányítja, maximum a paladin hp-jének 150%-áig; instant, 2 perc cooldown
- a Divine Guardian megváltozott: mostantól 5/10%-kal növeli a Divine Sacrifice hatékonyságát, 50/100%-kal növeli a Sacred Shield hatóidejét és 10/20%-kal az elnyelt sebzését
- a Guarded by the Light mostantól 50/100%-kal növeli annak az esélyét, hogy a Divine Plea-t nem lehet dispellelni
Retribution- a Sanctified Seals új neve Sanctity of Battle; 5/10/15%-kal növeli az Exorcism és a Crusader Strike sebzését is
PriestDiscipline- a Mental Agility 5-ről 3 pontosra csökkent, mostantól 4/7/10%-kal csökkenti a priest instant spelljeinek manaigényét (korábban 2/4/6/8/10% volt)
Holy- a Serendipity mostantól 4/8/12%-kal csökkenti a következő Greater Heal vagy Prayer of Healing manaigényét (korábban 6/12/20% vol)
- új talent: Body and Soul - a Power Wors: Shield célpontja 4 másodpercre 30/60%-kl gyorsabban mozog, és a priest saját magára castolt Abolish Disease spelljének 50% esélye van arra, hogy egy mérget is eltávolítson a fertőzések mellett
Shadow- a Shadowform mostantól a Shadow Word: Pain, Devouring Plague és Vampiric Touch spellek periodikus sebzésének critje esetén a sebzésnövekedést 100%-ra emeli 50%-ról
- a Mind Melt eddigi hatása mellett mostantól 3/6%-kal növeli a Shadow Word: Pain, Devouring Plague és Vampiric Touch periodikus sebzésének crit esélyét
Rogue- a Deadly Poison sebzése a rogue attack powerének 8%-áról 12%-ra nőtt stackenként
- a Tricks of the Trade mostantól az első sebzést okozó támadást fogja követni
- Glyph of Envenom - az Envenom nem fogyasztja el a célponton levő Deadly Poisont
ShamanEnhancement- a Frostbrand Weapon sebzése 20%-kal nőtt
- a Flametongue Weapon által adott bónusz sebzés a spell power alapján mostantól a fegyver sebességével skálázódik
- a Frozen Power mostantól 5/10%-kal növeli a Lightning Bolt, Chain Lightning, Lava Lash és Shock spellek sebzését a Frostbrand Attack hatása alatt levő célpontok ellen
- a Flurry mostantól 5/10/15/20/25%-kal növeli a shaman következő 3 támadásának sebességét egy crit után (korábban 10/15/20/25/30% volt)
WarlockAffliction- a Pandemic mostantól a Corruption és Unstable Affliction spellek crit periodikus sebzését 100%-kal növeli 50% helyett
- az Immolation és az Unstable Affliction mostantól nem lehetnek egyszerre fent ugyanattól a warlocktól a célponton
- a Malediction mostantól növeli a warlock spell powerét 1/2/3%-kal és a Corruption és Unholy Affliction spellek periodikus sebzésének crit esélyét 3/6/9%-kal, viszont nem hat a Curse of Elementsre
- az Eradication megváltozott: mostantól a Corruption sebzése esetén 6%-os eséllyel 6/12/20%-kal nő a warlock castsebessége 10 másodpercig
- a Siphon Life az eddigi hatása mellett 5%-kal növeli a Corruption, Seed of Corruption és Unstable Affliction sebzését
- a Soul Siphon mostantól 3/6%-kal növeli a Drain Life és a Drain Soul által elszívott hp mennyiségét (korábban 2/4% volt) minden, a célponton levő Affliction hatás után, maximum 9/18%-nyi növekedés érhető el (korábban 24/60% volt)
Demonology- a Ritual of Doom cooldownja 60-ról 30 percre csökkent; a Doomguard hp-ja és sebzése 30%-kal csökkent
- a Voidwalker hp-bónusza 60%-ról 10%-ra csökkent
Destruction- a Decimation mostantól az eddigi hatásai mellett a buff időtartama alatt megszünteti a Soulfire soul shard igényét
WarriorArms- a Battle Stance mostantól 10%-kal növeli a warrior armor penetrationjét
- új skill: Shattering Throw - a warrior az ellenfélre dobja a fegyverét (50% AP + 12) sebzést okozva ezzel, 10 másodpercre 20%-kal csökkentve a célpont armorját és eltávolítva róla minden ellenállást okozó buffot; 25 rage, 30 yard, 1,5 másodperc cast, 5 perc cooldown
- a Deep Wounds sebzése mostantól nem módosul azon spellek/abilityk/talentek hatásával, amelyek százalékos alapon változtatják a sebzést, de a fegyver alapsebzését, aminek segítségével a sebzést számolják, továbbra is befolyásolják ezek
- a Taste for Blood mostantól 33/66/100%-os eséllyel proccol 6 másodperces cooldownnal
Fury- a Berserker Stance mostantól 5%-kal növeli a warrior sebzését (korábban 10% volt)
- az Intimidating Shout cooldownja 3-ról 2 percre csökkent
Protection- a Defensive Stance mostantól 5%-kal csökkenti a warrior sebzését (korábban 10% volt)
- a Disarm mostantól kiveri az ellenfél jobb kezéből a melee és ranged fegyvert
Glyphek- Glyph of Shield Wall - 2 perccel csökkenti a Shield Wall colldownját (korábban 3 perc volt), de ezután a Shield Wall csak 40%-kal csökkenti a kapott sebzést
- Glyph of Last Stand - 60 másodperccel csökkenti a Last Stand cooldownját (korábban 90 másodperc volt), de ezután a Last Stand 10%-kal kisebb hp-növekedést okoz
Új build...?
Vagy holnap már meg lesz az új patch?(nem csak test realmon?), mert 3.00-11.00-ig lesz offline-osság:)
Persze lehet, hogy semmi se lesz se PTR-n(mondjuk azt kétlem)se "normálison".
a Soul Siphon mostantól 3/6%-kal növeli a Drain Life és a Drain Soul által elszívott hp mennyiségét (korábban 2/4% volt) minden, a célponton levő Affliction hatás után, maximum 9/18%-nyi növekedés érhető el (korábban 24/60% volt)
Bár szerencsére a többi egyenlőre jónak tűnik, a talentfa változásokat nézve....
Tetszetős... TY a forditast.
Ki érti ezt? -.-