KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2342 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2410 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2412 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2412 napja

Wolverine 3.1-es patch build 9614 és build 9626 nem dokumentált változások
Wolverine - 5537 napja
10
 Szokás szerint vannak olyan változások, amik nem kerültek bele a patchnote-ba; szerencsére az MMO-Champion ezeket is össze szokta gyűjteni, én meg jó esetben - mint most - le is fordítom őket (az eredeti felsorolásból kihagytam azokat, amik már szerpeltek a patchnote leírásában)... Nem mellesleg tegnap történt egy frissítés a PTR-en, a változások leírása itt elolvasható, illetve a lenti felsorolásban is szerepelnek, külön megjelölve. Vigyázat, wall of text!

Death Knight

Blood
Skillek
  • a Blood Strike (Rank 6; az alacsonyabbak arányosan kisebb sebzésűek) mostantól 40% fegyversebzés + 305,6-et sebez, plusz egyenként 12,5%-nyi sebzést ad ehhez a célponton levő minden fertőzés (korábban 50%-nyi fegyversebzés + 191, plusz 95,5 minden fertőzésért)
  • a Heart Strike mostantól 50%-nyi fegyversebzés + 368-at sebez, amit minden, a célponton levő fertőzés 10%-kal növel meg (korábban: fegyversebzés 60%-a + 220,8, plusz 110,4 minden fertőzésért)
Talentek
  • a Might of Mograine mostantól 10/20/30%-kal növeli a Blood Boil, Blood Strike, Death Strike, Heart Strike és Obliterate crit sebzésbónuszát (korábban 15/30/45%)
  • új talent: Imp. Death Strike (Tier Cool - 15/30%-kal növeli a Death Strike sebzését (nem Unholy talent, ahogy a patchnote-ban hibásan szerepelt)
Frost
Talentek
  • az Unbreakable Armor mostantól 20 másodpercre 0,05-tel csökkenti a bejövő ütések fizikai sebzését (a számon ne csodálkozzatok, valószínűleg elírás vagy kimaradt valami az eredeti mondatból) és növeli a strength-et 25%-kal; a sebzéscsökkentés a DK armorjával nő (korábban 25%-kal növelte az armort, 10%-kal a strength-et és 5%-kal a parryt)
  • a Blood of the North a Blood Strike mellett a Frost Strike-re is hat
  • a Chill of the Grave egy szinttel feljebb került a talentfán
Unholy
Talentek
  • a Scourge Strike mostantól shadow sebzésként a fegyversebzés 55%-át + 185,63-at sebzi, plusz minden a célponton levő fertőzés 9%-kal növeli ezt (korábban a fegyversebzés 60%-a + 81 volt a sebzése, amit minden fertőzés 40,5-tel növelt)
  • az Anti-Magic Zone aktiválásához nem kell rúna
  • a Magic Suppression 8/16/25%-kal növeli az Anti-Magic Shell sebzéselnyelését is
  • a Shadow of Death megszűnt, a DK többé nem térhet vissza a halála után ghoulként
  • a Virulence és a Morbidity helyet cseréltek a talentfán
  • új talent: Ghoul Frenzy (Tier 6) - a DK ghoulja 15 másodpercre 25% haste-et kap, ez idő alatt hp-ja 30%-át gyógyulja; a spell 1 unholy rúnába kerül, 45 yard távolságban hat, 30 másodperc cooldownja van, instant spell (a 9626-os build változtatása; eredetileg channeled volt)
Druid

Balance
Skillek
  • a Faerie Fire 5%-os armorcsökkentést okoz (korábban fix érték volt)
Feral
Skillek
  • a Feral Faerie Fire 5%-kal csökkenti a célpont armorját
  • a Savage Roar mostantól 30%-kal növeli a druid sebzését (korábban 40%-kal növelte az attack powert)
  • a Maim mostantól incapacitate helyett stunnak számít
  • új spell: Savage Defense (1 rank, tanulható 40-es szinten) - ha a druid melee crit sebzést üt, megkapja a Savage Defense buffot, ami a következő a druidot elérő fizikai sebzést 25%-kal csökkenti
Talentek
  • a Survival of the Fittest armorbónusza Bear és Dire Bear alakban 11/22/33% )korábban 22/44/66% volt)
  • a Predatory Strike a moonkin alakban is hat
Restoration
Talentek 
  • az Imp. Regrowth új neve Nature's Bounty; mostantól 5/10/15/20/25%-kal növeli a Regrowth és a Nourish crit esélyét (korábban csak a Regrowthra vonatkozott és 10/20/30/40/50% crit esélynövekedést adott)
  • az Intensity mostantól castolás közben is lehetővé teszi a manaregeneráció 17/33/50%-ának folytatódását (korábban 10/20/30% volt)
Hunter

Beast Mastery
Skillek
  • új skill: Call Stabled Pet - egy a hunter által kiválasztott, stable-be tett pet kitör onnan és csatlakozik a gazdájához a jelenlegi pet helyén; instant, 30 perc cooldown, 80-as szinten tanulható
Marksmanship
Skillek
  • a Kill Shotnak nincs minimum távolsága, akár melee-ben is használható
Survival
Skillek
  • a Disengage cooldownja 25-ről 30 másodpercre nőtt
Talentek
  •  a Trap Mastery mostantól 3 pontos talent, a Tier 9-ről a Tier 2-re került; mostantól 10/20/30%-kal növeli a Frost és a Freezing Trap hatóidejét, 10/20/30%-kal növeli az Immolation és az Explosive Trap periodikus sebzését és 30%-kal növeli a Snake Trapből kijövő kígyók számát
  • új talent: Black Arrow (Tier 9) - egy Black Arrow-t lő a célpontra, ami 15 másodperc alatt (10% RAP + 785) shadow sebzést okoz, és ezalatt a hunter sebzése a célpontra 6%-kal nő; az ára 6% base mana, instant, 5-35 yard távolságban használható, 30 másodperc cooldown
  • a Sniper Training megváltozott; mostantól 5/10/15%-kal növeli a Kill Shot crit esélyét - és ha crit után 6 másodpercig nem mozdul el a hunter, akkor megkapja a Sniper Training buffot, ami 2/4/6%-kal növeli a Steady Shot, Aimed Shot, Black Arrow és Explosive Shot sebzését (korábban a célpont távolságától függően növelte a sebzáést és a crit esélyt)
Petek (valamennyi változás a 9626-os builddel került be)
  • a Thunderstomp (Gorilla) képességként megszűnt, a helyére a Pummel került, ami megszakítja a castolást és megakadályozza minden, a megszakítottal azonos schoolban levő spell castolását 4 másodpercre (20 focus, instant, 5 yardra hat, 10 másodperc cooldown)
  • a Thunderstomp ugyanakkor Tenacity pet talentként megmaradt, így a jövőben pl. a medvék és a krokodilok is használhatják
  • a Savage Rend (Raptor) mostantól 10%-kal növeli a raptor sebzését 30 másodpercre
  • a Furious Howl (Wolf) mostantól csak a farkasra és a hunterre hat, az időtartama 10-ről 20 másodpercre nőtt
Mage

Arcane

Skillek
  •  a Mage Armor mostantól castolás közben 30 helyett 50%-nyi manaregenerációt enged
  • új spell: Polymorph: Rabbit - a célpontot egy ártalmatlan nyúllá változtatja és arra kényszeríti 50 másodpercig, hogy fel-alá ugrándozzon, ezalatt a nyúl nem támadhat, de gyorsan regenerálódik és bármilyen sebzés visszaváltoztatja eredeti alakjába; egyszerre csak egy célpont változtatható át; csak beast/humanoid/critter ellenfelekre hat
Talentek
  • az Arcane Meditation mostantól castolás közben is lehetővé teszi a manaregeneráció 17/33/50%-ának folytatódását (korábban 10/20/30% volt)
Fire
Talentek
  • a Burnout mostantól csak fire spellekre hat (korábban minden típusra hatott
  • a Pyromaniac mostantól castolás közben is lehetővé teszi a manaregeneráció 17/33/50%-ának folytatódását (korábban 10/20/30% volt)
     
Paladin

Holy
Skillek
  • az Exorcism minden ellenfél ellen használható, undead/demon ellenfelek ellen biztosan critelni fog
  • a Judgement of Light spellekre is proccolhat (korábban "támadások" esetén proccolhatott)
Talentek
  • a Purifying Power mostantól 17/33%-kal csökkenti az Exorcism és a Holy Wrath cooldownját (korábban 10/20%-kal növelte a crit esélyt)
Protection
Skillek
  • a Shield of Righteousness mostantól a legmagasabb rankon a block 130%-a + 520-at sebez és nem okoz nagy mennyiségű threatet (korábban meghatározott értéket sebzett)
Talentek
  • a Shield of the Templar mostantól 33/66/100% esélyt ad az Avenger's Shieldnek, hogy 3 másodpercre silence-elje a célpontot (korábban a Holy Shield, Avenger's Shield és Shield of Righteousness sebzését növelte)
  • a Judgement of the Just mostantól 10 másodperccel csökkenti a Hammer of Justice cooldownját és 0,5 másodperccel meghosszabítja a Seal of Justice-t a korábbi hatásai mellett
  • az Avenger's Shield és a Holy Shield sebzése minden rank esetében megnőtt
  • a Guarded by the Light mostantól 3%-kal csökkenti a kapott spell sebzést és 50%-os eséllyel felfrissíti a Divine Plea-t (korábban 15%-kal csökkentette a Holy Shield, Avenger's Shield és Shield of Righteousness manaigényét)
  • az Ardent Defender mostantól 3 pontos talent, ami a kapott sebzést csökkenti 10/20/30%-kal
  • a One-Handed Weapon Specialization mostantól 3 pontos talent, ami 4/7/10%-kal növeli az egykezes fegyverekkel osztott sebzést
  • a Blessing of Sanctuary mostantól nem ad rage-et vagy runic powert, csak manát
  • a Divine Guardian mostantól a paladin max. hp-jának 150/300%-ának megfelelő sebzést irányít át (korábban nem volt limit)
  • az Imp. Devotion Aura mostantól 2%-kal növeli a gyógyítást bármelyik társon, akin ektív a paladin egy aurája (korábban ez csak akkor volt igaz, ha a Devotion Aura volt aktív)
  • az Imp. Hammer of Justice mostantól 2 pontos talent, ami 10/20 másodperccel csökkenti a Hammer of Justice cooldownját (korábban volt egy harmadik pontja is újabb 10 másodpercért)
Retribution
Talentek
  • a Righteous Vengeance mostantól 3 pontos talent; ha a paladin Judgement vagy Divine Storm spelljei crit sebzést okoznak, a célpont újabb 10/20/30% sebzést szenved el 8 másodperc alatt (korábban 5 pontos volt)
  • az Imp. Retribution Aura megszűnt, a hatása a Sanctified Retributionbe lett egyesítve
  • a Divine Purpose a Tier 5-ről a Tier 6-ra került át
Priest

Discipline
Talentek
  • a Rapture megváltozott: mostantól 3 pontos talent; ha a priest Power Word: Shield spellje elfogyott vagy dispelelték, a priest azonnal visszanyeri manájának 1,5 %-át, és a shield célpontja 33%-os eséllyel nyer 2% manát, 8 rage-et, 16 energyt vagy 32 runic powert; ez maximum 12 másodpercenként történhet meg
  • a Focused Will a korábbi hatása mellett mostantól 1/2/3%-kal növeli a priest crit esélyét
  • a Reflective Shield mégsem szűnt meg; ehelyett a Tier 7-ről a Tier 5-re került át, 2 pontos talent lett; a a Power Word: Shield az elnyel sebzés 22/45%-át visszaveri a támadóra
  • az Enlightenment mostantól 3 pontos talent, és 2/4/6%-kal növeli a priest spiritjét és spell haste-jét
  • a Meditation mostantól 17/33/50%-kal növeli a manaregenerációt (korábban 10/20/30% volt)
  • új talent: Imp. Flash Heal (Tier 7, 3 pont) - 5/10/15%-kal csökkenti a Flash Heal manaigényét, és az 50% hp-n vagy az alatt levő célpontok esetében 4/7/10%-kal növeli a Flash Heal crit esélyét
  • (9626) a Grace nem csökkenti a célpontra beérkező sebzést, viszont a priest gyógyítását a célpontra 3%-kal megnöveli (korábban 2% volt)
  • (9626) a Renewed Hope mostantól 100%-os eséllyel 20 másodpercre 3%-kal csökkenti a partyra/raidre bejövő sebzést, ha a priest Power Word: Shieldet tesz valakire
Holy
Talentek
  • a Blessed Resilience a korábbi hatása mellett 1/2/3%-kal növeli a priest gyógyító spelljeinek hatását
  • az Imp. Holy Concentration megszűnt
Shadow
Talentek
  • a Spirit Tap mostantól 87%-kal növeli a manaregenerációt (korábban 50% volt), míg az Imp. Spirit Tap 17/33%-nyi manarenegeráviót enged castolás alatt (korábban 10/20% volt)
Rogue

Assassination
Skillek
  • az Envenom mostantól 1 másodpercig plusz kombópontonként 1-1 újabb másodpercig 15%-kal növeli a Deadly Poison felkerülésének esélyét és 75%-kal növeli az Instant Poison felkerülési frekvenciáját
  • az Expose Armor mostantól 20%-kal csökkenti a célpont armorját; a talentpontokkal a hatóideje növelhető
Talentek
  • az Imp. Poison megváltozott: mostantól 2/4/6/8/10%-kal növeli a Deadly Poison felkerülésének esélyét a célpontra és az Instant Poison felkerülési frekvenciáját 10/20/30/40/50%-kal
  • (9626) a Hunger for Blood hatóköre 30 yard
Subtlety
Talentek
  • (9626) a Tricks of the Trade mostantól eltávolítja a rogue következő sebző támadásáról a threatet (korábban a következő támadásról tüntette el)
Shaman

Elemental
Skillek
  • a Fire Nova totem manaigénye csökkent
Warlock

Affliction
Talentek
  • a Frailty új neve Imp. Curse of Weakness
Demonology
Talentek
  • a Demonic Embrace mostantól 3 pontos talent; 4/7/10%-kal növeli a warlock stamináját (korábban 2/4/6/8/10% volt)
  • (9626) a Nemesis már nem hat a Soulstone cooldownjára
  • (9626) az Enslave Demon megváltozott; mostantól nem lesz egyre nehezebb az irányítást megőrizni egy újra és újra megfogott démon esetében
Warrior

Fury
Talentek
  • a Titan's Grip mostantól 10%-kal csökkenti a warrior fizikai sebzését
Protection
Skillek
  • a Sunder Armor mostantól 4%-kal csökkenti a célpont armorját; 5-ször összeadódhat a hatás (korábban konkrét mennyiséggel csökkentette az armort)
 Eredetileg ilyesmi volt, de a bányászott adatokban ez a leírás van; a PTR-en meg nem lehet tesztelni, mivel a trainernél nem szerepel a spell Sad

#8: a lista még messze nem végleges, vannak dolgok, amiket nem tettek be sem a patchnote-ba, sem a játékba.

#9: azért, mert nem rohangálhatnak a világban érinthetetlen félistenek. Van egy cél, hogy melyik kasztnak mit kellene tudnia; ha valamelyik túlteljesíti a fejlesztők terveit, akkor nerfelik, ha valamelyik alulteljesít, buffolják.
Csak azt nem értem még mindíg, hogy ha egy kaszt túl imbának mondott akkor miért nerfelik és miért nem emelik a többi képességeit, hogy balance legyen? Ezt sose fogom tudni felfogni...
Na jó. Miért van az, h a Warrinak alig változtatnak a cuccain? Annyira tökéletes?
 hát azért a hunternek jobban kijárt a nerf mint monjduk a warinak meg a dk-nak mert azért az elég durva volt hogy ugyanolyan gearben én toltam 4k dps-t a hunter meg 6 fekett...
nem mind1 a dolog monjduk a dk-nak a pve terén a nerfet nem értem igazán.Ott nem volt olyan op hogy nerfelni kéne.A pvp meg... hát igen ott talán egy kicsit elszált a blizzel a ló a kezdetek kezdetén.De monjduk akkor mehetne a qq a retardinok miatt is hogy fullrahealeli magát aztán bubizik megint fullra healeli magát és én még bandeget se tudok nyomni mert bubi alól megszakítja.
Én személy szerint örülök a DK meg a Warry nerfnek mert miutána Hunternek nerfelték a Volley-ját mondván, hogy állandóan Hunter volt az első DPS-ben azóta csak DK vagy Warry esetleg ha sok AOE volt akkor Lock volt és érdekes módon ez nem zavarta őket... Sticking out tongue Mondjuk a Warry még nem is annyira de a DK undorítóan über imba volt.
"Savage Defense (1 rank, tanulható 40-es szinten) - ha a druid melee crit sebzést üt, megkapja a Savage Defense buffot, ami a következő a druidot elérő fizikai sebzést 25%-kal csökkenti" - ez nem úgy volt, hogy minden melee crit után a druid APjának 25%ának megfelelő pajzsot kap?
Ezaz bazzz, megyek deletelni 80as warimat :S
" a dk nem térhet vissza halála után ghoulként" Na ez fájt Smiling

 Aludni? Minek? Laughing out loud
Oo ha két órája irtad akkor te mikor szoktál aludni ? ? ? Laughing out loud amúgy thanks az info-t Sticking out tongue

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu