Ghostcrawler
jelenti az amerikai WoW fórumról, hogy a hunterek PvE sebzése jelenleg nem úgy alakul, mint ahogy azt szerették volna. A probléma leginkább az AoE sebzéssel van, de külön a Marksmanship és a Beast Mastery talentezésű hunterek DPS-e is túl magas. Ezért a legközelebbi kis patch-ben a következő változtatásokat tervezik érvénybe léptetni:
- Steady Shot – mostantól csak az attack power 10%-át kapja plusz sebzésként (20% helyett)
- Volley – minden rank sebzése 30%-kal csökkent
- Readiness – többé nem reseteli a Bestial Wrath cooldownjá
- Deterrence – képesség teljesen átdolgozva. Mostantól 5 secig minden bejövő melee és spell damage-et eltérít, de ez idő alatt nem lehet támadni. 60 másodperc cooldown
- Kill Shot – cooldown csökkentve 15 secre (35 secről)
- Kindrid Spirits – mostantól csak 3/6/9/12/15% pet sebzést ad (4/8/12/16/20% helyett)
- Serpent’s Swiftness – mostantól csak 2/4/6/8/10% bónusz attack speedet ad a petnek (4/8/12/16/20% helyett)
- Minden pet képességnek, aminek 30 másodpercnél tovább tart a CD-je, lekerült a global cooldownról.
- Growl— threat generáció 20%-kal nőtt (ugyanaz, mint Voidwalker Torment képessége)
- Call of the Wild – mostantól csak a hunterre és a petjére hat
- Rake and Scorpid Poison – kicsit nerfelve lett, hogy a többi pet képességgel egy vonalban legyen
- Spirit Strike – a DoT időtartama csökkentve a Longevity-vel való jobb működés érdekében
- Improved Tracking – minden fajta mobra hat a sebzés, ha legalább az egyikük targetolva van, nem kell többé a trackinget váltogatni
- Aspect of the Wild – mostantól az egész raidre hat
Meg amúgy nem a pala a mainem Rugó 4ever
DKkra meg sztem nem kell nerf, nem imbák...