Noha igyekeztem türtőztetni magam, azért kb. fél órára benéztem az alpha Warlords szerverre, és felmértem, hogyan is kezdődik a hordások története - a továbbiakat egy szóval tudom összefoglalni: SPOILER!!!
Szóval a frissen létrehozott premade karakter - iLvl500-as zöldekben, és egy iLvl500-as kék fegyverrel - Frostfire Ridge déli partján találja magát a sziklák mellett, egy gunship roncsai előtt. Ismerősök is vannak a közelben: Archmage Khadgar, Thrall, Lady Liadrin és egy tauren warrior, bizonyos Olin Umberhide. Rajtuk kívül két Frostwolf orkkal is találkozhatunk: az egyikük Ga'nar, a másik Farseer Drek'thar. Mielőtt felvettem volna az első questet, végigbeszélgettem mindenkivel, és ebből kiderült az az előzetes történet, amit kénytelenek voltunk kihagyni - a tulajdonképpeni Draenorra kerülésünk.
Az Iron Horde megtámadta a mi Azerothunkat a Dark Portalon keresztül, és letarolták Blasted Landset. A karakterünk volt a parancsnoka annak az egységnek, amely a támadás visszaverése után ellencsapást indított, hogy elpusztítsa az itteni Dark Portalt (megjegyzem, ez igencsak hasonló Khadgar eredeti akciójához a Warcraft II: Beyond the Dark Portalban, aminek eredményeként Outlanden ragadt 20 évre az expedíciós haderő többi tagjával). Néhányan túléltük ezt - lásd a fenti listát -, és nem mellesleg kiszabadítottunk Gul'dan fogságából 2 fontos Frostwolf orkot. Drek'thar elmondta, hogy Gul'dan démoni energiákkal kísérletezik, és ő is a kísérlet alanya lett volna, de nekünk köszönhetően megúszta ezt Ga'narral együtt.
Hálából elvisz minket a klánja fejéhez, Durotanhoz - Thrall itt kezdett el igazán érdeklődni -, aki úgy véli, hogy célszerű lenne bázist kialakítani a környéken az Iron Horde-dal szembeni ellenállás háttereként - ez lesz a garrisonunk. Khadgar összeszedi minden tudományát és portált nyit a mi Orgrimmarunkba, ahonnan némi erősítés érkezik: ork peonok, és a jó öreg Gazlowe, aki anno felépítette Orgrimmart is; milyen nehéz lehet akkor egy garrison felhúzása? Nos, mint kiderül, a helyi fauna nem nézi jó szemmel, hogy betolakodunk az élőhelyükre, és persze alapanyagok is kellenek, ezért a folytatásban a garrison építését kezdjük el az ellenséges állatok és gronnlingek megritkításával, valamint favágással... és itt hagytam abba, hogy maradjon mit streamelni később
Akik pedig nem azokra ez vonatkozik: A fel energia mellék hatása, függetlenül attól hogy használja ez illető vagy sem, h a közelébe van tartósan, akkor zöld lesz valamilye, az orkoknak a bőre a blood elfeknek e szeme. Az alternatív dreanoron meg nincs annyi fel energia hogy tartós sugárzásnak minősüljön, ezért csak guldan zöld a régi hadvezérek közül mert ő warlockként használja ezt az energia fajtát.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/7006247354?page=1
Grom Hellscream azért barna bőrű, mert egyrészt ez egy alternatív Draenor (lásd Sliders ), és amúgy is a démoni rontás előtti időben lennénk.
A térkapudimenzióváltóidőnemtolodó új kommunikáció meg végképp értelmezhetetlen ostobaság, tökéletesen mutatja, hogy nincs semmilyen koncepció a dolog mögött, a blizzard kiragad neki tetsző részeket és azokat nyomatja. Ha visszakérdezel, akkor kapsz egy csomó igazán idióta választ, mint az itt is rendre előforduló fanboyok lentebbi szösszeneteiből látható.
Egyetlen dologra építették ezt a kiegészítőt, arra, hogy az emberek már jó ideje nem foglalkoznak a lore kérdésével, csak mennek és gyaknak mindent, ami szembejön.
A béta alapján ez be is jön, el sem szoktam olvasni, hogy miért kell azt a 12 szúnyogot leölni, csak bedarálom a rewampolt BC-s területen a rewampolt mobokat, amelyekben a legfontosabb újítás, hogy a fejlesztők visszaugrottak az időben, és a Carpenter féle The Thingből merítettek csápos ötleteket.