Eyonixból kitört a jószívűség, és megosztott velünk
pár információt a 3.1-ben várható kasztváltozásokról:
Priest:
- a Divine Spirit trainernél tanulható lesz
- új Discipline talent: Power Word: Barrier (groupra ható Shield)
- az AoE healeken javítanak
- a Shadow Form a mágikus sebzést is csökkenteni fogja
Shaman:
- a Chain Lightning 4 célpontra fog hatni, de a sebzése csökken
- a Storm, Earth and Fire a Flame Shock teljes sebzését növelni fogja, nem csak a DoT-ot
- a Spirit Weapons az összes threatet csökkenti, nemcsak a melee threatet
- összevonják a Mana Spring és a Healing Stream, valamint a Poison Cleansing és a Disease Cleansing totemeket
Rogue:
- a Hunger for Blood nem stackel, nem self-buff lesz, hanem csak akkor használható, ha van egy bleed effect a célponton; ekkor 15% sebzésnövelést fog adni
- a Lightning Reflexes 3 pontra csökken, és a 2/4/6% dodge mellett 4/7/10% haste-et is ad majd
- a Mace Specialization szintén ad haste-et is az eddigi hatása mellé
Warlock
- Improved Shadow Bolt – Az improved scorch talenthez hasonlóan 5%os buffot fog adni
- Improved Soul Leech – A shadow priestekhez hasonlóan Replenishmentet ad
- A Drain Soulnak lesz esélye, hogy ad egy Soul Shardot, még ha a célpont nem is hal meg.
- A Siphon Life megszűnik létezni, mint aktív képesség, de a talent a Corruptionnek ugyanezt az effektet biztosítja.
- a Curse of Recklessness and Curse of Weakness össze lesz vonva 1 spellbe
- a Consume Shadows többé nem channeled spell, de lesz rajta cooldown.
- Sok más Warlock talentnek a rangját csökkentik, az effektjeit módosítják, vagy eltörlik, a nem teljes lista, amiket érint: Demonic Empathy, Shadow Embrace, Eradication, Suppression, and Pandemic.
- Új talenteket tesznek be
Druid
- Savage Defense – Új passzív képesség. Ha a druid Dire Bear formában critet üt, akkor az AP-ja 25%ának megfelelő shieldet kap. A következő csapás teljesen megszünteti a shieldet, teljesen mindegy, mekkora volt a sebzés.
- A Survival of the Fittest bonus armorját lecsökkentik, hogy a fenti sebzéscsökkenést kompenzálják.
- Faerie Fire (és más hasonló debuffok) az armort 5%-kal csökkentik. Lásd a Sunder Armor változást a warrior szekcióban a további részletekért.
- Ezentúl a Thorns and Nature's Grasp castolható Tree of Life formában
- A Survival Instincts Moonkin formában is működik.
- Replenish – hogy a zavarodást elkerüljék átnevezik Revitalize-ra, és a Wild Growth-ra is hatni fog.
- A cat formban levő druidok folytonos (nem burst!) sebzését növelik
Warrior
- A stanceváltás jóval kevesebbe kerül: csak 20 rage-t vesztesz maximum (Tactical Masteryvel 10). Ha 100 rage-d van, és stance-et váltasz, marad 80; ha viszont 10 rage volt, akkor természetesen 0. Ezen felül lehet csökkentik egyes stance-ek hátulütőit.
- Ezentúl akkor is kapnak rage-et a Warriorok, ha a sebzést elnyeli pl. a Power Word: Shield.
- A Blood Frenzy ezentúl 2/4%-kal növeli a physical damage-t
- Sunder Armor (és egyéb hasonló debuffok) feltételenként 4%-kal csökkentik az armort, és csak 1 rangjuk van. A szörnyek armorját csökkentik, így körülbelül ugyanannyit fogsz sebezni, mint eddig..
- Terveznek több sebzést adni az Arms ágnak, valószínűleg az az Overpower és a Slam kapcsán.
- A Warrior kap majd rage-et ha blokkol, parryzik, vagy dodge-ol.
A lista nem részletes; a többi kaszt változtatásai később várhatóak.
(forrás:
WoW Insider)
De én azért félek már. :S Nagyon kíváncsi leszek...
Ez a wari stance váltás... O BA**+ az tök jó lesz. Nekik! De arénában milyen táp lesz omg....
Na mind1 majd meglátjuk miből mi lesz.
1. elveszik a siphon Life-ot
2. mivan, ha kilehet szedni több soul shardot egy lényből, eddig nem volt belőle sosem hiányom.
...................................
A sámy totemöszevonásai nagyon megkönyiti a dolgunkat.
über jo lessz:D
viszont a CL nerfnek nem örülök hiába a több célpntra való sebzés
inkább hagyták volna ahogy volt :(
"A Divine Spirit trainernél tanulható lesz" ezzel az élen, de az is tetszik hogy a Prayer of Healing célpont groupja változtatható lesz - ha lesz. Hú de be vagyok sózva már