KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2345 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2413 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2415 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2415 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2415 napja

Wolverine 3.0.8-as patchnote - magyarul
Wolverine - 5616 napja
16
 A jelek szerint a Blizzard alaposan megtréfált minket, mert a 3.0.3-ról rögtön 3.0.8-ra patchelhetünk a közeljövőben - lássuk, milyen változásokat is tartalmaz majd a patch.

Általános

- mostantól egy lvl55-ös karakter birtokában bármely realmen indíthatunk death knightot
- a bónusz armor számítása megváltozott: a jövőben a base armoron túl kapott bónusz (köpenyek, gyűrűk, trinketek esetében) nem módosul a talentek és a Bear/Dire Bear alakok és a Frost Presence bónuszaival (vagis egy 300 armort adó trinket maciban is 300 armort fog adni, nem ~1000-et)
- a mountokra vonatkozó faji megkötések megszűnnek; pl. mindenki használhat mechastruccot, és a taurenek is ülhetnek bármilyen mountra
- azok a spellek, amik agresszívvé tesznek egy NPC-t a játékos felé, automatikusan "tap"-elik is azt
- Dalaran csatornáiban a Crows Tavernnél is lesz postaláda
- több, mint 60 új temető és Spirit Healer kerül be a játékba Kalimdoron és Eastern Kingdomsban
- szellem formában a mozgási sebesség 50%-kal nő (jelenleg 25%-kal), night elfek esetében 75%-kal

Achievementek

- a Loremaster of Kalimdor questkövetelménye csökken
- a Winds of North achievement a jövőben az Alliance Vanguard/Horde Expedition exalted elérése estén teljesül

PvP

Aréna


- a felkészülés végén a küzdelem kezdetetkor a rage és a runic power is nullázódik

Battleground

Lake Wintergrasp

- a jövőben 9 Wintergrasp Mark of Honorért vásárolhatunk Wintergrasp Commendationt
- a csata kezdetekor az elementálok despawnolni fognak
- Wintergrasp hosszabb lesz dél felé
- a jövőben 3 rang lesz Wintergraspon: Recruit (újonc), Corporal (tizedes), First Lieutnant (főhadnagy)
- a játékosok a részvételért járó jutalmakat két HK elérése után kaphatják meg
- a rang növekedésével nő a szerezhető honor mennyisége
- magasabb rangon több Mark of Honor jár
- a Corporal eléréséhez 5 HK kell majd kettő helyett

Strand of the Ancients

- az Antipersonnel Turretek a jövőben járműnek számítanak, zuhanási sebzést okoznak, a sebzésük 4000+200*szint lesz
- a Seaforium Charge-ok a 2. szinten a temetőkhöz közelebb kerültek

Death Knight

- minden több rúnát használó képesség15 runic powert generál
- az Anti-Magic Shell cooldownja 60-ról 45 másodpercre csökken
- a Blood Aura és a Blood Presence a jövőben 1/2% helyett 2/4% gyógyulást jelent
- a Bloody Strikes extra sebzést kap a Pestilence-ből
- a Bone Shield sebzéscsökkentése 40-ről 20%-ra csökken
- a Corpse Explosion sebzése nő, 5 másodperc cooldownt kap és a jövőben 40 runic powerbe kerül, viszont nem használ rúnát
- a Dark Command hatóköre 30 yardra bővül
- a death knightok egyedi, csak ennél a kasztnál elérhető arcokat és bőrszíneket is választhatnak a karaktergeneráló képernyőn
- a Death Pact 20% helyett 40% gyógyítást jelent majd
- a Frost Presence armorbónusza 60-ról 80%-ra nő és a mágikus sebzéseket 5 helyett 15%-kal csökkenti
- a Heart Strike haste debuffja megszűnik és egyszerre két célpontot sebezhet
- a Horn of Winter a jövőben ingyenes lesz és a bónusza mellett 10 runic powert is generál, viszont 30 másodperc cooldawnja lesz
- az Icebound Fortitude a jövőben 50 helyett 20%-kal csökkenti a kapott sebzést, és ez a sebzéscsökkentés a defense függvényében nő (540 defense-nél kb. 35%-ra)
- a Night of the Dead a jövőben 40/70%-os AoE sebzés elkerülést biztosít a DK petjeinek az eddigi hatásai mellett
- az Outbreak nem kap bónusz sebzést a Pestilence-ből, viszont a Plague Strike és a Blood Boil bónusza kissé nő
- a Pestilence 10 másodperces cooldownja megszűnik
- a Raise Dead a jövőben két spellé válik szét: a Raise Dead egy ghoult/pet ghoult idéz (corpse dustot igényel, ha nincs a közelben humanoid holttest); a Raise Ally egy halott partytagot idéz vissza ghoulként reagens használata nélkül, 4 percig fog tartani és lvl72-től tanulható majd
- a kétkezes fegyverekre tehető új rúna a Rune of the Stoneskin Gargoyle, ami 25 defense-t és 2% Staminát ad
- a Rune Strike sebzése 200-ról 150%-ra csökken, viszont a threatje 100-ról 150%-ra nő
- a Shadow of Death időtartama 45 másodpercről 25-re csökken
- az Unholy Blight 60 helyett 40 runic powerbe fog kerülni
- a Wandering Plague a castolás után valóban resetelődik majd
- a Vampiric Blood az eddigi hatásai mellett 20% hp-t is ad majd ideiglenesen
- a Will of the Necropolis a jövőben 5/10/15%-kal csökkenti a bejövő sebzést, ha a DK 35% hp alatt van (korábban armorbónuszt adott)

Druid

- a feral attack power statként megszűnik, ehelyett a fegyver dps-e alapján kapnak feral AP-t a druidák (ennek a mennyiségét a tooltipben meg is adják majd, ez az infó csak a druidák számára lesz látható); ezzel együtt néhány korábbi feral fegyver strength helyett AP-t fog adni, hogy mások (pl. enhancement shaman, warrior, hunter) számára is használható legyen
- a Remove Curse és az Abolish Poison moonkin formában is használható lesz
- a Genesis a Tranquilityre és a Hurricane-re is hatni fog
- a Growl hatóköre 30 yardra nő
- a King of the Jungle medve alakban adott buffja fizikainak számít ezentúl és nem lesz dispellelhető
- a Nature's Grace hat a Revive-ra is
- a Primal Tenacity az eddigi hatásai mellett 17/33/50%-kal csökkenti a Bear/Dire Bear/Cat alakok manaigényét
- a Protector of the Pack hatása nem változik a party tagjainak számával
- a Savage Roar buff fentmarad a macska alakból kilépéskor is, de csak a macskát buffolja
- a jövőben az alakváltás megszakítja a Starfallt
- a Survival of the Fittest az eddig hatásai mellett Bear/Dire Bear alakban 22/44/66%-os armornövekedést is ad majd
- új képességként lvl71-től tanulható lesz a Swipe (Cat), ami a fegyver sebzésének 260%-át okozza, 50 energybe kerül, nem lesz cooldownja és minden olyan talent hat rá, ami a medve Swipe-ra hatott eddig
- a Wild Growth 6 másodperc cooldownt kap

Hunter

- a minimum 30 másodperc cooldownnal rendelkező pet képességek a jövőben nem okoznak global cooldownt
- az Aspect of the Wild a jövőben raidszinten hat
- a Call of the Wild pettalent hatása a jövőben csak a hunterre és a petjére hat
- a Deterrence a jövőben 5 másodpercig 100% parryt és 100% spell elkerülési esélyt ad a szemből jövő sebzések ellen, de ez alatt az idő alatt a hunter nem sebezhet; a cooldownja 60 másodperc lesz
- az Improved Tracking a jövőben 1/2/3/4/5% extratávolsági sebzést biztosít az épp követett típusú ellenfelekkel szemben
- a Kill Shot cooldownja 35 helyett 15 másodperc lesz
- a Kindred Spirits pettalent és az Unleashed Fury talent a jövőben 4/8/12/16/20% helyett 3/6/9/12/15%-kal növeli meg a pet sebzését
- a Rake (Cat) és a Scorpid Venom (Scorpid) sebzéskoefficiense csökken
- a Readiness a jövőben nem hat a Bestial Wrath cooldownjára
- a Steady Shot mostantól az AP 20%-a helyett 10%-nyi extra sebzést okoz
- a Serpent's Swiftness a jövőben 4/8/12/16/20% helyett 2/4/6/8/10%-kal növeli a pet támadási sebességét
- a Viper Sting a jövőben a célpont maximum manájának százalékában szív el manát
- a Volley sebzése minden ranknál ~30%-kal csökkent

Mage

- az Arcane Blastot átdolgozták: mostantól 15%-kal növeli a következő arcane spell sebzését, kivéve magát az Arcane Blastot, ami nem használja fel ezt a növekedést, viszont egy újabb Arcane Blast 200%-kal több manába kerül; a hatás 3-szor stackelődhet és 10 másodpercig vagy a következő arcane spell castolásáig (kivéve az Arcane Blast) tart
- az Arcane Flows mostantól az Evocation cooldownját is csökkenti 1/2 perccel
- az Elemental Precision új neve Precision és minden spellre hat
- az Evocation cooldownja 4 percre csökken
- az Improved Blizzard lassító effektje 30/50/65%-ról 20/40/50%-ra csökken
- a Slow Fall mostantól másokra is kasztolható
- a Torment of the Weak mostantól működik Arcane Blasttal, és bármilyen effekt által lassított ellenfelek esetén extra sebzést okoz (így pl. a Thunder Clappal lassított ellenfelekre is többet fog sebezni)

Paladin

- a jövőben a Divine Shield, a Divine Protection, a Hand of Protection és az Avenging Wrath nem használhatóak egymás után 30 másodpercen belül, ugyanakkor az Avenging Wrath nem okoz Forbearence-t
- a Divine Protection attack speed debuffja megszűnik
- a Divine Shield a jövőben nem az attack speedet növeli büntetésként, hanem a paladin sebzését csökkenti 50%-kal
- a Hand of Reckoning lvl16-on tanulható új spell lesz, egy holy sebzést okozó 30 yardon belül ható taunt
- a Judgements of the Pure talent a jövőben a sealek és a judgementek sebzését növeli
- a Judgement of the Wisdom a jövőben a maximális mana helyett a base mana százalékában tölt vissza manát
- a Sacred Duty a jövőben nem csökkenti a Divine Shield és a Divine Protection cooldownját, viszont a staminabónusza nő

Priest

- az Abolish Disease és a Cure Disease a jövőben shadowformban is castolható lesz
- a Circle of Healing a jövőben 6 másodperc cooldownt kap
- a Levitate a jövőben másokra is castolható lesz
- a Mana Burn mostantól a célpont maximális manájának bizonyos százalékát égeti el
- a jövőben ülve és mounton ülve is shadowformba lehet váltani
- a Vampiric Embrace manaigénye megszűnik

Rogue

- a Fan of Knives cooldownja megszűnik, és 150%-nyi fegyversebzést okoz, ha a rogue tőrökkel harcol
- a Feint (Rank 8 ) mostantól az eddigi hatásai mellett 6 másodpercig 50%-kal csökkenti a rogue-ra ható területre ható sebzéseket is

Shaman

- a Fire Nova Totem a jövőben nem generál threatet
- a Healing Way a jövőben nem stackel, egy használata után a teljes bónusz jár
- a jövőben a Lesser Healing Wave kisebb eséllyel aktiválja az Improved Water Shield talentből adódó manavisszatöltést
- a Magma Totem sebzése és a shaman spell powerjével való skálázódása megnőtt, és a jövőben nem okoz threatet
- a Mental Quickness a jövőben 2/4/6%-kal csökkenti az instant shaman spellek manaigényét és az agility 23/47/70%-ával növeli a shaman spell powerjét
- a Searing Totem (Rank 4) a jövőben a szintjének megfelelő sebzést okoz
- a Tremor Totem időtartama 2-ről 5 percre nő
- az Elemental Shields talent megszűnik és beolvad az Elemental Wardingba, ami ezentúl 2/4/6%-kal csökkenti a shamanra beérkező sebzést
- új talent: Shamanism: a shaman sebzését növelő hatások a Lightning Bolt sebzését 2/4/6/8/10%-kal, a Lava Burst sebzését 4/8/12/16/20%-kal nagyobb mértékben növelik majd meg
- a Storm, Earth and Fire talent feljebb kerül a talentfán 5-ről 3 pontosra csökent, mostantól a Wind Shock hatókörét is növeli és a Flame Shock sebzés bónusza 10/20/30/40/50%-ról 20/40/60%-ra változik
- az Unrelenting Storm 5-ről 3 pontosra változik, és mostantól 4/8/12%-nyi manát regenerál

Warlock

- a Drain Mana mostantól a célpont maximális manájának egy bizonyos százalékát szívja el
- az Emberstorm mostantól működik a Conflagrate-tel
- a Ritual of Summoning mostantól egy portált hoz létre, amivel 5 percig lehet party/raidtagokat idézni

Warrior

- a Bloodthirst 3 töltetre csökkent, de töltetenként 1% hp-t tölt vissza
- a Bloodsurge a jövőben a Bloodthirst, Heroic Strike és Whirlwind bármelyik ütésétől bekapcsolhat
- a Titan's Grip hitbüntetése megszűnik
- a Taunt hatóköre 30 yardra nő

Szakmák

- alchemy: a flaskek alchemy lab nélkül is gyárthatóak
- blacksmithing: a Titansteel Guardianon levő spell power csökkent; a high level frost resistance gear alapanyagigénye nőtt
- engineering: az engineerek a jövőben képesek lesznek alapanyagot gyűjteni a Centrifuge Constructokból Oculusban
- inscription: a Glyph of Death Strike gyógyító hatása hatása feleződik ; a Glyph of Deterrence 20 helyett 10 másodperccel csökkenti a Deterrence cooldownját; a Glyph of Holy Light hatóköre megnő; a Glyph of Horn of Winter a jövőben 60 másodperccel növeli a Horn of Winter időtartamát
- leatherworking: az Iceborne Belt a jövőben később válik sárgává/zölddé/szürkévé
- mining: a Weakened Giantek és az Iron Rune Sentinelek is bányászhatóak lesznek
- skinning: a Master of Anatomy Rank 5 és 6 nagyobb crit esélyt biztosít majd; a Carrion Fleshstripperek nyúzhatóak lesznek

Questek

- a Scare the Guano out of Them! a jövőben csak 10 Darkclaw Guanót fog igényelni 15 helyett; és csak a denevért megijesztő karakter és a vele partyban levők tudják mejd lootolni a guanót
- a Shoveltusk Soup Again? questhez szükséges Shoveltusk Meat a jövőben quest item lesz eladási ár nélkül
- a Scalped! questben a jövőben csak a játékos vagy a partytagok által megölt trollt lehet megskalpolni
- az I Sense Disturbance questben javították a Har'koa's Kitten hátas útját
- a Westguard Sergeantek, Winterhoof Brave-ek és Ethereal Frostworgok a jövőben nem támadják meg egymást, hacsak a megidézőjüket nem támadták meg; illetve a Demoralizing Shout debuffjuk csak a Winterskorn vrykulokra és worgokra fog hatni
- a The Slumbering King questben javították a Queen Angerboda event egyes részeit
- a Shoot'em UP daily questben a jövőben 20 helyett 15 Jotunheim Protoe Drake-et kell lelőni; ezzel együtt a szigony 10 helyett 5 energyt használ

Dungeonök, raidek

- az Obsidian Sanctumban a játékosok a Twilight Realm elhagyásakor a Twilight Residue hatása alá kerülnek, ami pár másodpercig Fire és Shadow immunitást fog adni

Itemek

- az Amberglow Signet a jövőben helyesen ad hit ratinget
- a Deadly Gladiator's Staffon levő agility és crit rating egyensúlyba került a többi hasonló PvP fegyveren levő statokkal
- a Gift of Adoration és a Pledge of Adoration mostantól soulbound
- a Flaf of Ownership cooldownja mostantól 60 másodperc
- a következő fegyverek statjai az eredetileg tervezetthez lettek igazítva: Corroded Saronite Edge, Corroded Saronite Woundbringer, Cudgel of Saronite Justice, Furious Saronite Beaststick, Saronite Spellblade, Saronite Shiv, Savage Cobalt Slicer, Notched Cobalt War Axe, Sturdy Cobalt Quickblade, Cobalt Tenderizer
- a Living Lasherek a herbalisták számára nyúzhatóak ezentúl
- a kagylók a jövőben kinyithatóak járművön=mounton ülve, ülve, stealthben és láthatatlanul
- a 3.0.3-as átalakításban kifelejtett alacsony szintű rogue PvP kesztyűket javították
- Icecrownban több lény is pickpocketelhető a jövőben
- aTotem of Hex a jövőben helyesen 165 spell powert ad a Lightning Bolthoz és a Chain Lightninghoz 85 helyett
- a fehér Polar Bear mount a jövőben nagyobb lesz

Környezet

- az Incapacitating Shout 8 másodpercig tart
- az AoE sebzések hatnak a Conquered Soul of the Blightcallerekre is
- Naxx abomination szárnyában néhány lénynek nem volt heroic szintű hp-je és sebzése, ezt javítva lett
- Storm Peaksben Grom'arsh Crash Site-on Peon Gakra innkeepernek számít, a lezuhant zeppelin pedig inn-nek

Bug fixek

- Death Knight: a Corpse Explosion sebzését befolyásolta a DK aktuális runic powerje, ez javítva lesz
- Druid: a Savage Fury nagyobb százalékban növelte a Mangle (Bear) sebzését a tervezettnél, így a jaítás után ~16%-nyi sebzéscsökkenés várható; illetve a Rake vérzéssebzése nem nőtt a Savage Furyvel, ez javítva
- egy Wild Mustard a felszín alatt nőtt Dalaranban, javításra kerül
- Paladin: az Avenger's Shield a jövőben nem töri meg a Repentance-et, viszont ezután a Seal of Vengeance/Crruption újra meg fogja törni, ez utóbbi probléma javítása később várható; a Shield of Righteousness két rankja a jövőben egy cooldownon lesz, ahogy kellene
- Priest: a Mind Flay nem sebzett, ha a priest nem fordult a célpontja felé, ezt javítják
- Shaman: az Elemental Shields százalékos sebzéscsökkentés helyett fix értékekkel csökkentett, javítva; Lava Lash: egy bug miatt akkor is használni lehetett, ha a bal kézben pajzs volt tőr/fejsze/fist weapon helyett, ez javíásra kerül; a Thunderstorm 20 helyett 15 yardra dobta hátra az ellenfelet, ez javításra kerül
- a Wintergrasp Aura a jövőben megfelelően frissülni fog instance-okban, ha a zóna feletti irányítás megváltozik
Nos a Swift Snowy Gryphon-t meg az Armored Blue Wind Rider-t ugyanaz a vendor adja. Imádkozok, hogy legyen majd a belf priestemnek griffje. Smiling Nem tetszik alatta a wyvern ... :S a Netherwing Drake-t unom. Laughing out loud Mindig is griffet szerettem volna, de FOR THE HORDE! ezért sosincs Laughing out loud.
Ha rá tudod venni a vendort, hogy eladjon neked. Smiling Hajrá!
"Bármilyen mountra"? Tehát akár Frostsaber-re is ülhet egy tauren? Swift Snowy Gryphon akkor lehet hordának is? Mert végül az is faji megkülönböztetés Laughing out loud
Pont ezt nézem hogy AP helyett Agiból ad, viszont az AP 30% a jóval több mint az AGI 70% a...

Nálam személy szerint 700 Spellup a különbség...ami azért nem egy jól eső dolog... az amugy sem kiemelkedő cementshamanoknak.
 Dehogynem, a dual wielddel járó szokásos 24% hit büntetést továbbra is kompenzálni kell, csak az extra 5%-nyi büntetést törlik.
A Mental Quickness AP-bol nem fog többé spellpowert adni, ahelyett ad agility-böl
nagyobb dk nerfre számitottam... mindegy amit lenerfeltek az tökéletesen az én gameplayem volt ugyhogy kitalálhatok vmi újat -.-"

- a Titan's Grip hitbüntetése megszűnik...

Ez most azt jelenti hogy nem kel hitrating hozzá?
Pvp-re is király lessz! Smiling
Januárban leghamarabb.
"a Mental Quickness a jövőben 2/4/6%-kal csökkenti az instant shaman spellek manaigényét és az agility 23/47/70%-ával növeli a shaman spell powerjét"

ergo ugyanannyit csökkent mint most, és számoljunk picit:
van 3385 AP-m ebből van 1289 Spellupom.....
van 722 Agim amiből lesz 500 valamennyi spellupom....
nos ez eléggé nerfszagú.
Szóljatok ha benéztem.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu