KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2305 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2373 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2375 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2375 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2375 napja

Norton Lore-Cast: Történet vs játékélmény
Norton - 3188 napja
23
Eltelt egy hónap, így ismét elmélkedünk a Warcraft történelméről.

A két Lore mester, Gitta és Rambo ígéretéhez híven folytatja a Lore-Cast sorozatot, a beszélgetős podcastot, melyet a Warcraft lore kedvelőinek készítenek.

Ez alkalommal a szakértők szembeállítják a történetmesélést a játékélménnyel és a logikával.


Rámutatnak következetlenségekre, különféle mismásolásokra; valamint a podcast utolsó részében az éppen a felvétel napján nyílvánosságra került – híres vagy talán hírhedt? – Archimonde videót elemzik lore szempontjából. Sőt még megállapítjuk azt az ősi kínai igazságot is, hogy a történetmesélés nem feltétlenül kapcsolódik a lore-hoz. Smiling

Reméljük, hogy tetszeni fog ez az adás is nektek, és visszatapsoljátok.

Következzék a Lore-Cast második része:



Oh, és a kitartó hallgatókat természetesen ajándék várja a podcast legvégén. Nem árulok el semmit róla, csak annyit, hogy egy DJ Gitta & Mc Rambo feat. Házmester N. – Valami valami valami (special bootleg remix) klasszikushoz is köze van.



Jó szórakozást! Smiling

wow_c_532897
wow_c_526578
wow_c_526103
wow_c_525537
wow_c_517997
#18 | Cseho válasza #16
wow_c_517965
#17 | Fea válasza #16
tök jó lenne, ha előtte legalább a 3. kiegben újáépítenék Eye-wink
Szerintem nagy eséllyel Khadgar és Medivh egy azon személy, vagy csak Medivh tölti be Khadgar szerepét, de egyre több utaló ok van rá, hogy Medivh hiányával valami nincs rendben (erre ti is utaltatok az ezelőtti részben):
Gul'dan azt mondta Khadgarnak, hogy múltjuk.
Ti is fejtegettétek, hogy Gul'dant, Archimondot és a többieket egyetlen szál, Medivh köti össze.                                                                      
A legvégén Khadgar sejtelmesen néz maga elé, mint aki tudná a jövőt, ráadásul a holló alak, amiben elrepült meglepően hasonlított Medivh holló alakjára.
Kiváncsi vagyok, hogy mivel fog 6.3-ban  előjönni Blizzard, de én nagyon örülnék egy újabb Lich kinges contentnek, vagy valami hasonlónak, mert az volt a kedvencem.
Ahogy Mgitta is mondta, az egész szigeten érződött, hogy készül valami, és amikor Icecrownba értem először lettem libabőrös, hogy itt aztán minden csepnyi helyért meg kell küzdeni, ez csak Cataclysmben éreztem újra, se itt Draenorban, se Pandáriában nem éreztem nagyon azt, hogy "itt valakit nagyon elkell gyepálni."
Remélem a 6.3-ban Azerothra térhetünk vissza, ugyanis Kilrogg ugye azt láttatja velünk, hogy Stormwind keepben halunk meg a Burning Legionnal küzdve.
Ami nekem nagyon tetszene, ha a szétrombolt swben kellene gyepálni a Burning Legiont vagy akár a Lich kinget, eléggé nagy siker lehetne (ezt ellehetne játszani a többi várossal is, Ironforgeon keresztül Thunder Bluffig mindennel).






Korábbi cikkhez már megírtam az ötletemet, azt hiszem a wow 2 cikknél. A lényeg az hogy a sztori alapú dungeonok és raidek solozhatók is legyenek, akár scriptelt fightokkal, legalább is a sztori szerinti hősök, scriptelve lennének hogy ne halljanak meg. Gondolok itt arra pl hogy nem 1 bosst ütünk x percig és aztán loot, hanem sztori szerinti fightok, pl az ostromos dungeonok/raidek (a legtöbb az)mert sokkal jobb lenne ha egy sereg npcvel csatázva lehetne harcolni, persze lehetne más játékost is invelni, de nem feltétel lenne a teljesítéshez.
Viszont a gyors fejlődésre meg lehetne csinálni, alternatív dolgokat, ugyanazona a helyszínen játszódna de más lenne a mechanika, vagy akár teljesen egyedi dungeonok is lehetnének. Vissza lehetne hozni régieket, vagy akár kis szintűeket, felskálázni. Minden insta veled skálázódna, és mindne instába ugyanazok az itemek esnének(persze szintnek megfelelő, és akár be lehetne rakni régi set-eket amik szintén felskálázódnának ahogy nő a karakter szintje,), így azért már elég változatos map parkot lehetne létrehozni. Akár azt is meglehetne lépni hogy heti rotába változnának a játszható insták, hogy ne legyen az hogy bizonyos dungeonra többen lépnek be mint egy másikra, és így nem találnak embert. Természetesen a kötelező több fősök jobb item leveles cuccot dobnának mint a solosok.
#14 | mgitta válasza #7
Örülünk, ha tetszett a munkánk, reméljük, a többi témája is tetszeni fog. Apropó, ha van valami jópofa témaötletetek, ne fogjátok vissza magatokat, írjátok meg nekünk itt kommentben Smiling

Archimonde-hoz: Én is sokat gondolkodtam rajta, és nekem egy elég hülye elképzelésem lett, ami lehet, hogy bonyolult, de talán megmagyarázható.

A lényeg az időpontokkal van: tehát, tegyük fel, hogy Archimonde előbb járt ezen az alternatív Draenoron, és előbb győztük itt le, amivel visszaűztük a Twisting Netherbe, és utána történt a 3. Háború Azerothon, ahol pedig teljes fizikai valóját megsemmisítettük.

Vagy ez csak mind feltételezés, és minden alkalommal visszakerülnek a Twisting Netherbe, és nekünk majd ott kell egyszer jól elagyabulálnunk őket Smiling

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu