KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2339 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2407 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2409 napja

mgitta 6 dolog, amit megtudtunk a Warcraft filmmel kapcsolatban
mgitta - 3253 napja
19
Mármint azon kívül, hogy eszméletlen jó lesz. A WIRED magazin ültette le egy rövidke beszélgetésre Duncan Jonest, a Warcraft mozifilm rendezőjét, hogy áruljon el már pár kulisszatitkot A filmről, amit minden Warcrafttal játszó személy izgatottan és kíváncsian vár.

- Mi megtettük, amit megtehettünk, de az igazi kihívás az lesz először is, hogy hogyan ültessük be az embereket a moziba – kezdte Jones. - Hogy hogyan győzzük meg azokat, akik soha nem játszottak Warcrafttal, hogy érdemes erre a filmre beülniük.

1. Habár nagyon sok vizuális trükk lesz, Jones megpróbálta minél élethűbbé tenni a filmet


A Warcraft története az emberek és az orkok első találkozásáról fog szólni, a Blizzard 1994-es Warcraft: Orcs&Humans játéka alapján. Ez azt jelenti, hogy nagyon sok motion capture (magyarul digitális mozgásrögzítés) színjátszás (ld. Gollam), illetve vizuális effekt szükséges ahhoz, hogy életre keltse ezeket a karaktereket és Azerothot. De ez nem jelenti azt, hogy az egész filmet egy szerver-farmon hozták volna létre.

- A motion capture egy nagyon speicális eljárás, de attól még csak a filmkészítés egyik eszköze – mondta Jones. - Megpróbáltunk nagyon sok helyszínt felépíteni és hatalmas tereket létrehozni, hogy legyen körülöttünk valós díszlet, amin felépíthetjük a filmet. Néha helyszínen forgattunk, néha díszletek között, és néha zöld háttér előtt.


2. A Warcraft orkjait részben Hulk ihlette

Jones elmondta, hogy forgatás közben ő a színészi játékra koncentrált, és nem arra, hogy vajon a mo-cap eljáráshoz megfelelő arcot vágtak-e a színészek. Arra ott volt a vizuális trükköket felügyelő, kétszeres Oscar-díjas Bill Westenhofer, illetve az ILM-től Jeff White és Jason Smith, akik ügyeltek rá, hogy a Jones által felvett mozgásokra rá lehessen húzni a digitális bőrt. White korábban Hulk karakterén is dolgozott a Bosszúállók című filmben.

- Teljesen eltalálta azt a karaktert, és úgy tűnik, az orkok hasonló genetikai hátteret kaptak tőle, mint Hulk. Ráadásul azt is megtudtuk, hogy egy állandó Warcraft játékos is, ami tökéletessé tette őt erre a munkára.


3. Az ILM-nek van mit bizonyítania a Warcrafttal

Bár a Weta stúdió ismertebb a fantasy-filmekben használt vizuális effektjeiről, az ILM (Industrial Light and Magic) éppen ezt a hiányosságát, miszerint eddig csak és kizárólag szuperhősös, kaijus, vagy űrben játszódó filmben vettek eddig részt, szeretné pótolni.

- Az ILM ki volt éhezve arra teljesen, hogy részt vehessen ebben a projektben – mondta Jones. - Számukra ez egy hatalmas lehetőség, hogy megmutassák, hogy ők a legjobbak a világon a speciális effektek terén.


4. A Blizzard készítette a film számára a látványterveket

A Warcraft világa olyan tér, amelyben a játékosok több száz órát is eltöltenek, így azonnal észrevennék, ha valami nem stimmelne.

- Nagyon szorosan összedolgoztunk a Blizzarddal a karakterek és a helyszínek megjelenítése kapcsán – mondta Jones. - Megpróbáltunk annyira hűek maradni, amennyire csak lehetett.

Ennek érdekében az ILM csapata fényképfelvételeket készített az orkokat játszó színészekről, és azokat a Blizzard által készített concept artokba integrálta.

- Van egy fordítása folyamat, amikor a látványtervből, a concept artból 3D modelleket készítünk, de két fantasztikus csapat állt mindkét oldalon – mesélte Jones. - Az ILM-es srácok elképesztő munkát végeztek, ahogy ezeket a fantasztikus rajzokat, amiket kiindulópontnak használtunk, lélegző és élő karakterekké formálták.


5. Néha a színészeknek rögtönzött hintalovakon kellett ülniük és úgy kellett tenniük, mintha azok farkasok volnának

Mint minden filmben, amely zöld hátteret és motion-capture eljárást alkalmaz, itt is gyakran előfordult, hogy mindenkinek tettetnie kellett valamit. Például, amikor a Blackhandet játszó Clancy Browns egy hatalmas, leginkább hintalóra hasonlító tákolmányon lovagolt körben azért, hogy utánozzuk azt, ahogyan egy hatalmas farkas fenevadon lovagolna.

- És az, amikor Clancy Brown egy igazán lenyűgöző és megindító beszédet próbált mondani, miközben egy hintalovon ült, ember... - nevetett Jones. - Nagyon sok ilyen pillanat volt, amikor látszólag elképesztően hülye dolgokat kellett csinálnunk, ha igazán belegondolunk.


6. Lehet, hogy lesz Warcraft 2.

A hangsúly a lehet szón van, és bár Jones elmondta, hogy a Warcraft után egy saját gyártású és ötletű projekten szeretne dolgozni, nem zárkózik el egy folytatás készítésétől.

- Ha olyan szerencsém lenne, hogy ugyanazokkal az emberekkel dolgozhatok, akkor örömmel.

Hamarosan pedig szerencsénk lesz a trailerhez. Én már kíváncsian várom, remélem ti is Smiling
Nekem csak egy bajom van az egesszel: ezt ezelott 5 evvel kellett volna bemutatni. Ha WotLK indulasa utani evben vetitik joval eselyesebb, hogy behozza a befektetett penzt mint most. En nagyon varom es meg fogom nezni moziban az biztos, de attol, hogy mi wow rajongok megnezzuk nem biztos, hogy mas is meg fogja, sot tovabb megyek az aki abbahagyta jo par eve es nem is jott vissza lehet, hogy mar abszolute leirta ezt a vilagot es nem erdekli a film valtozata. 
#17 | mgitta válasza #16
Ó, valóban rosszul írtam meg azt a mondatot, köszi, hogy szóltál Smiling

U.i.: az átszerkesztéssel sikerült megint eltüntetnem a teljes szöveget Sad
"Bár a Weta stúdió ismertebb a fantasy-filmekben használt vizuális effektjeiről, az ILM (Industrial Light and Magic) éppen ezt a hiányosságát, miszerint semmilyen szuperhősös, kaijus, vagy űrben játszódó filmben eddig nem vettek részt, szeretné pótolni."

Ez eredeti mondat ennek pont az ellenkezőjéről szól, azaz az ILM szeretne bizonyítani egy nem-szuperhősös, nem-kaijus, nem űrben játszódó projectben is.
#15 | Cseho válasza #13
wow_c_516329
#14 | Delfi válasza #13
Akkor talán őket kellene megkérdezni.
Persze pont azt fogják válaszolni, mint Cseho, tehát az ő válasza teljesen rendben van, és a tiéd?
wow_c_516324
Sajnos a folytatások valószínűségét most sem az fogja meghatározni, hogy mennyi jó sztori van az univerzumban, hanem, hogy jövedelmező lesz-e megcsinálni őket.
#11 | Delfi válasza #10
Az a kérdés, hogy az a pár millió wow játékos elmegy-e a moziba, hogy rentábilis legyen az elkészítése. A "civil" nézők nem biztos, hogy értékelik a történetet.
wow_c_516297
#9 | Cseho válasza #7
wow_c_516287

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu