Mi sem jobb annál az érzésnél, mikor eldől egy boss és felvillannak a szép lila tárgyak a képernyőn. A fejlesztők a 6.2-ben kicsit változtatnak a personal looton, a másodlagos statokon és a raid instákban szerezhető itemleveleken. Lentebb elolvashatjátok, mik a legfontosabb változások.
Personal LootÚgy érzik, hogy a Personal Loot rendszernek nagyon sok előnye van egyes csapatok esetén, de ez egy viszonylag új rendszer és még nagyon sok téren lehet fejleszteni. A rendszer továbbfejlesztésével három céljuk van:
- A tárgyak egyenletesebben essenek.
- A Personal Lootból kapott tárgyak számát a Group Loot szintjére hozni, hogy azok a csapatok, akik ezt az opciót választják, ne legyenek hátrányban a Master Loot vagy Group Loot opciókat használó csapatokkal szemben.
- A csapatoddal együtt örülhess akkor is, ha éppen Personal Loot van beállítva.
Ezentúl egy hasonló számítást fog végezni a rendszer, mint Group vagy Master Lootnál. Amikor a boss meghal, a rendszer a dobott lootok mennyiségét az alapján számolja, hogy hányan vannak az adott raidben - eddig csak egyénileg tekintette az embereket, így volt olyan, hogy senki sem kapott lootot.
Ezen felül általánosan megnövelik a loot mennyiségét Personal Loot esetében.
A rendszer ez után felugró ablakban megjeleníti, hogy a csapatodban ki mit nyert, hogy együtt örülhess barátaiddal.
Másodlagos StatokNem tetszik nekik, hogy nagy általánosságban a legnagyobb itemlevellel rendelkező tárgy a legjobb adott helyre. Éppen ezért kicsit megpiszkálták a rendszert. Ezentúl a másodlagos statok (crit, haste, mustistrike, stb. - szerk.) jóval szélesebb tartományban mozognak, így több gondolkodást igényel majd kiválasztani a neked megfelelő itemet, ahelyett, hogy egyszerűen csak felvennéd a legmagasabb szintűt.
Növekvő ItemlevelÚgy érezték, hogy sok esetben egy nehezebb boss legyőzése nem volt annyira izgalmas, mivel a tárgyak, amiket dobott, ugyanolyan szintűek voltak, mint az előző, könnyebb bossok. Nem egy esetről tudnak, amikor egy guild végre legyőzte Blast Furnace-t, majd disenchantolták az összes tárgyat, mert senki nem akarta őket felvenni. Igazságtalannak tartják azt is, hogy például egyes kasztoknak a Tectusból eső bot jobb, mint az Imperatorból eső Highmaulban, holott az utóbbi egy jóval komplikáltabb boss. Sok esetben guildek kihagyták például HC Blackhandet és helyette megölték Mythic Beatmastert, mert utóbbi egyszerűen magasabb itemlevellel rendelkező tárgyakat dobott.
A fenti problémákat próbálja orvosolni, hogy Hellfire Citadelben a későbbi (nehezebb) bossok magasabb szintű tárgyakat dobnak, így minden újabb boss legyőzésével erősebb lesz a raid.
A teljes cikket itt olvashatjátok:
http://us.battle.net/wow/en/blog/19162236/dev-watercooler-itemization-in-62-5-20-2015
A Normal raidelés az az amit most HC-nak hívunk, a Normal pedig a Flexnek nevezett dolog volt. És igen, szerintem a Normalnak azt a nehézséget kellene hoznia, mint a Flexnek régen és a HC-nak azt, amit a Normal hozott régen. Ehhez képest feljebb csúsztak egy kicsit (nem nagyon) a szintek.
De ez a feljebb csúsztatás már épp elég ahhoz, hogy szétbarmolja a játékot, legalábbis azt a játékélményt amit anno nekem nyújtott. Persze HC-t (Mythicet mostmár) raidelő guildben még jó, hogy Te nem érzed a változást. De ugye nem minden játékos egyforma. Nem akarok nevesíteni, de magamon kívül még legalább 1 embert tudok, aki hasonlóan van mint én: SoO idején simán Normalozott (mostmár HC), most pedig inkább nem raidel semmit. Nekünk sérült a játékélmény emiatt az új idióta rendszer miatt.
A miértre is van válasz: Azért, mert azt ígérték, hogy nem lesz nehézségbeli változás, csak átnevezik a nehézségeket. Ehhez képest lett nehézségbeli változás is, ami negatív irányba mozdította el a játékot.
Látszik, hogy nem játszottál a MoP idején, akkor tudnád, hogy miről beszélek.
Amúgy ki mondta, hogy utálom a Blizzardot? Nem utálom, egyszerűen dilettáns döntéseket hoznak, és nem hallgatnak a játékosokra. Lásd pl. repülés kérdése. Az utálat és a másvélemény az más kérdés.
"Most meg csak erős overgearben válik vicc kategóriává normális csapattal és ez baj."
Miért...? Szóval az a gond, hogy nem vicc kategória a normál? Miért kellene vicc kategóriának lennie a NORMÁL raidelésnek? A vicc kategória az az RF. Nem értünk egyet, ennyi.
Egyébként azzal remélem tisztában vagy, hogy ha goldból fizeted a játékot, akkor közvetve több pénzhez juttatod az általad utált Blizzardot...
De ezt a farmolást te úgy mondod, mintha fél évig kellene járnod normálba. A mage-eddel pl. háromszor voltál, és azok se full runok voltak. Ez tényleg olyan sok...? Ha igen, akkor ez ízlés dolga. Amíg sokan egy vájpban csak a kudarcot látják a lehetőség helyett, addig ne várd, hogy a raidek pugolása élvezetes lesz. A haladás mértéke sokkal kevésbé függ a skilltől meg a rendelkezésre álló időtől, mint attól, hogyan állnak az emberek a vájpokhoz.
Ill. amit továbbra sem értek, az az, hogy ennyire le vagy ragadva az elnevezéseken. Neked derogál hogy normálon kell raidelned, csak mert azt normálnak hívják - miközben arra is panaszkodsz, hogy a mostani normál nehezebb, mint régen volt, szóval van itt némi ellentmondás... Régen olyanok voltak az elnevezések, most meg ilyenek. Ennyi. Ami korábban volt, az irreleváns, minden egyes kiegnél átvariálták a raidelést.
Azt megértem, ha nem tetszik valami, és szar érv, hogy nem muszáj előfizetni, de azt tényleg nem értem, hogy aki egy utolsó hazug csalónak tartja a Blizzardot, az miért teszi még mindig...
EDIT: ne értsetek félre, nem azt mondom, hogy minden jó úgy, ahogy van, csak azt, hogy nem akkora szar, mint ahogy ti látjátok. Én megtalálom a szórakozásomat, szerintem nem olyan nehéz élvezni a játékot most sem, mindössze ebben nem értünk egyet.
Mint mondtam ragna hordában egymás elől veszik el a guildek az embereket, 100 játékosra jut 15 guild úgy hogy már a komoly egyszervolt-allis guildek is szipolyozzák el az aktiv, jo játékosokat. Így progresseljél stabilan mythicben.