A
Buffed.de készített egy interjú Tom Chiltonnal a Gamescomon. Ebből az interjúból szemezgetünk az
MMO-Champion segítségével.
Legendary itemek
- Elképzelhető, hogy a Gorehowl is bekerül a megszerezhető legendary itemek közé.
- Teron'gor staffja is bekerülhet, mint legendary caster weapon.
- A legendary gyűrűnek spéci vizuális effektje lesz, ami változik a speccel.
Timewalker content
- A fejlesztők még mindig nem találtak megfelelő módot arra, hogy rewardokat adjanak a Timewalker dungeonokhoz.
- A Timewalker dungeonok nem lesznek olyan nehezek, mint az adott dungeon heroic verziója, inkább valami olyesmi, amit nosztalgiából tolsz le, vagy hogy segíts egy alacsonyabb szintű barátodnak.
- A Timewalker raidek is jó ötlet, de ezzel csak akkor foglalkoznak majd, ha a dungeonok elkészültek.
Egyéb
- Csak két raid tiert terveznek Warlordsban a következő kiegészítő megjelenése előtt.
- Molten Core lvl 100-as verziójával nem volt sok tervezői munka, mert nem arra tervezték, hogy többször is végig fogják tolni a játékosok.
- Ha az idő engedi fognak új rewardokat adni a world eventekhez, de a team már a következő kiegészítőn is dolgozik a 6.1-es és a 6.2-es patch mellett egyidőben.
- Kil'jaedennel és Archimonde-dal is fogunk találkozni, de nem boss formájában. A Burning Legion is képviselni fogja magát a kiegészítő során.
Alapvetően nem lenne baj, ha nem siege-nek hívnák. Uluarban meg tudták csinálni, itt miért nem? Sok mindent fel lehet hozni a korábbi raidek ellen. SWP is azért jött be, mert BT túl sokáig lett volna, valóban ICC is sok volt. de azokban a raidekben volt valami plusz. Megjegyzem FL, ToT, BOT/BWD/TotFW, HOF/TES/MSV mind mind olyanok voltak, amik nagyon jól fel voltak építve. ToT példálul méltóbb lenne egy kieg endnek mint ez az ocsmányság. ahogy FL is DS helyett...
De valóban, ízlések és pofonok.
A lore az szerintem személyfüggő, én az egész BC lore-t összecsapott, elkapkodott valaminek tartom, ahol a blizz azt sem tudta eldönteni, hogy kit akar főgonosznak és csak dobálta be az érdekes neveket egymás után (amivel annyit értek el, hogy 1 kieg alatt kinyírtunk 3 kiegre való olyan karaktert, akiknek bőven lehetett volna még alakítani a történetét.)
Szép és jó ICC, de ne tagadd, hogy az is túl hosszú ideig volt bent. Mellesleg baromság ICC-ben is volt, de erről felesleges elkezdeni vitázni.
Ezt a siege témát pedig ne firtassuk, mert BT is siege volt, ICC is siege akart lenni, sőt Ahn'Qiraj is siege akart lenni. SOO-nál csak azért akarsz siege effekteket, mert az a horda fővárosa. Különben nem érdekelne téged sem, hogy kilőjjük-e a falat, vagy sem.
A legtöbb nagyboss pedig, akit megölünk nem véletlen van a raid legvégén. A legtöbbjük valójában az első sorban harcolna, de mivel gameplay > lore, így nem nehéz kitalálni, hogy hol fognak lenni.
(azt pedig, hogy miért healelték fel 4 alkalommal nem megmagyarázták? Nekem rémlik valami olyasmi hogy 25HC-n már túl sok volt az élete és amiatt kellett így négyre szabdalni a dolgot, de ebben nem vagyok 100% biztos)
De mindegy is, mert neked is megvan a véleményed ezekről a dolgokról, meg nekem is és már korábban is szóbajött a SoO kontra ICC/SWP téma. Felesleges is ezen tovább rágódni.
Soo meg béna. Ulduar eleje az siege, ami OG-ban van az inkább bénázás. Már ha csak a Garrosh fightba gondolkodunk: milyen izgalmas megölni vagy 4-szer... egy "igazi" warchief, aki ahelyett, hogy a csapatai élén az első sorban harconla, elbúlyik a város legmélyén? Garrosh nem ilyen...
ICC meg a végére ugyanennyire idegesítő volt, mint most SOO.
(Amúgy szerintem Siege of Orgrimmar is feelinges volt a maga első két hónapjában, amíg friss volt)
#44
Ez a felfogás kb azzal egyenlő, mintha egy offline játék minden egyes nehézségét meg kellene venni teljes áron. Van 1 raid és 4 nehézségi szint, nem pedig 4 raid.