KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2339 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2407 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2409 napja

Norton Hírmorzsák a Gamescomról
Norton - 3534 napja
57
A Buffed.de készített egy interjú Tom Chiltonnal a Gamescomon. Ebből az interjúból szemezgetünk az MMO-Champion segítségével.

Legendary itemek

  • Elképzelhető, hogy a Gorehowl is bekerül a megszerezhető legendary itemek közé.
  • Teron'gor staffja is bekerülhet, mint legendary caster weapon.
  • A legendary gyűrűnek spéci vizuális effektje lesz, ami változik a speccel.

Timewalker content

  • A fejlesztők még mindig nem találtak megfelelő módot arra, hogy rewardokat adjanak a Timewalker dungeonokhoz.
  • A Timewalker dungeonok nem lesznek olyan nehezek, mint az adott dungeon heroic verziója, inkább valami olyesmi, amit nosztalgiából tolsz le, vagy hogy segíts egy alacsonyabb szintű barátodnak.
  • A Timewalker raidek is jó ötlet, de ezzel csak akkor foglalkoznak majd, ha a dungeonok elkészültek.

Egyéb

  • Csak két raid tiert terveznek Warlordsban a következő kiegészítő megjelenése előtt.
  • Molten Core lvl 100-as verziójával nem volt sok tervezői munka, mert nem arra tervezték, hogy többször is végig fogják tolni a játékosok.
  • Ha az idő engedi fognak új rewardokat adni a world eventekhez, de a team már a következő kiegészítőn is dolgozik a 6.1-es és a 6.2-es patch mellett egyidőben.
  • Kil'jaedennel és Archimonde-dal is fogunk találkozni, de nem boss formájában. A Burning Legion is képviselni fogja magát a kiegészítő során.
wow_c_526611
wow_c_505096
#56 | Fea válasza #55
a nehézség egy dolog, de azt el kell ismerni, hogy 100 szor jobb volt, mint Soo.

Alapvetően nem lenne baj, ha nem siege-nek hívnák. Uluarban meg tudták csinálni, itt miért nem? Sok mindent fel lehet hozni a korábbi raidek ellen. SWP is azért jött be, mert BT túl sokáig lett volna, valóban ICC is sok volt. de azokban a raidekben volt valami plusz. Megjegyzem FL, ToT, BOT/BWD/TotFW, HOF/TES/MSV mind mind olyanok voltak, amik nagyon jól fel voltak építve. ToT példálul méltóbb lenne egy kieg endnek mint ez az ocsmányság. ahogy FL is DS helyett...

De valóban, ízlések és pofonok.
Királyul megvolt csinálva, kár hogy a játékosok nagy részének várnia kellett WOTLK-ig, hogy lássa.

A lore az szerintem személyfüggő, én az egész BC lore-t összecsapott, elkapkodott valaminek tartom, ahol a blizz azt sem tudta eldönteni, hogy kit akar főgonosznak és csak dobálta be az érdekes neveket egymás után (amivel annyit értek el, hogy 1 kieg alatt kinyírtunk 3 kiegre való olyan karaktert, akiknek bőven lehetett volna még alakítani a történetét.)

Szép és jó ICC, de ne tagadd, hogy az is túl hosszú ideig volt bent. Mellesleg baromság ICC-ben is volt, de erről felesleges elkezdeni vitázni.

Ezt a siege témát pedig ne firtassuk, mert BT is siege volt, ICC is siege akart lenni, sőt Ahn'Qiraj is siege akart lenni. SOO-nál csak azért akarsz siege effekteket, mert az a horda fővárosa. Különben nem érdekelne téged sem, hogy kilőjjük-e a falat, vagy sem.

A legtöbb nagyboss pedig, akit megölünk nem véletlen van a raid legvégén. A legtöbbjük valójában az első sorban harcolna, de mivel gameplay > lore, így nem nehéz kitalálni, hogy hol fognak lenni.

(azt pedig, hogy miért healelték fel 4 alkalommal nem megmagyarázták? Nekem rémlik valami olyasmi hogy 25HC-n már túl sok volt az élete és amiatt kellett így négyre szabdalni a dolgot, de ebben nem vagyok 100% biztos)

De mindegy is, mert neked is megvan a véleményed ezekről a dolgokról, meg nekem is és már korábban is szóbajött a SoO kontra ICC/SWP téma. Felesleges is ezen tovább rágódni.
#54 | Fea válasza #53
akár..viszont legalább a fight király volt...
Nemállat. Akkor már LK is a serege élén loholhatott volna Laughing out loud
#52 | Fea válasza #50
nem. SWP azért volt király, mert nagyon jól meg volt csinálva, a sziget és a raid is. Király lore és frankó bossfightok. ICC hasonlóan jó volt (bár ott a 4 nehézség kicsit sok volt)

Soo meg béna. Ulduar eleje az siege, ami OG-ban van az inkább bénázás. Már ha csak a Garrosh fightba gondolkodunk: milyen izgalmas megölni vagy 4-szer... egy "igazi" warchief, aki ahelyett, hogy a csapatai élén az első sorban harconla, elbúlyik a város legmélyén? Garrosh nem ilyen...
#51 | Delfi válasza #50
Az első két hónapban tényleg. Akkor csak a további 127 hónapot lehetett volna kihagyni, de most már ez precedens, így a wodot már erre tervezik.
SWP azért volt király és feelinges, mert a játékosok fele sem látta a végét. Sticking out tongue
ICC meg a végére ugyanennyire idegesítő volt, mint most SOO.
(Amúgy szerintem Siege of Orgrimmar is feelinges volt a maga első két hónapjában, amíg friss volt)


Remélhetőleg ezt a két tiert úgy oldják meg  kint anno SWP-t, vagyis új raiddal növekedni fog a darabszám.

#44
Ez a felfogás kb azzal egyenlő, mintha egy offline játék minden egyes nehézségét meg kellene venni teljes áron. Van 1 raid és 4 nehézségi szint, nem pedig 4 raid.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu