A Blizzard szerint túl erőssé váltak a raidmentő CD-k. Ezért megnyirbálják őket, elég rendesen. Folytatás a tovább után...
Death Knight- Az Anti-Magic Zone a mágikus sebzéseket 20%-al fogja csökkenteni (a 40% helyett).
Druid - A Tranquility ezentúl csak a Restoration druidák kiváltsága lesz.
Mage - Új spell-t kapnak, Amplify Magic néven: 100 yardos körzetben az egész raid +20% healt kap 6 másodpercig. 2 perc CD lesz rajta.
Monk - Avert Harm: törlésre került
- Stance of the Fierce Tiger: megnöveli a mozgási sebességet a monk körüli 10 yardos területen
Paladin - A Devotion Aura ezentúl csak a Holy palák kiváltsága lesz.
Priest - A Hymn of Hope törlésre került.
Rogue - A Smoke Bomb ezentúl már csak 10% sebzést nyel el (a 20% helyett)
Shaman - Az Ancestral Guidance ezentúl csak 20% sebzést vagy healt másol healként egy sebzett játékosra (a 40% sebzés és 60% heal helyett)
- A Healing Tide Totem ezentúl csak a Restoration sámánok kiváltsága lesz.
- A Stormlash totem törlésre került.
Warlock- A Demonic Gateway-t 1 játékos csak 90 másodpercenként tudja használni.
- A Healthstone közös CD-re került a Healing Potion-nel, de elkülönítve a többi potitól.
Warrior - A Rallying Cry mostantól csak 15% HP-t ad (a 20% helyett), és ezentúl a Protection warrik nem használhatják majd.
- A Skull Banner törlésre került.
Nem a support dolgok adják a class egyediségét, hanem az, ahogyan ezt csinálják. A healing az ugyanúgy csak harc a zöld csíkokkal, ha hotolsz egy druidával, vagy tolod a direkt heal egy paladinnal, mégis teljesen más játékélmény; más erősségekkel és gyengeséggekkel. A probléma az, hogy ezek az egyediségek tűnhetnek el, pl a holy paladin masteryjével (lásd disc vs holy paladin).
Meatballt bevertem orosz módszerrel. Kicsit orboztam aztán, am ia csövön kifér
néztem videót a worgen mage-el de én suta vagyok AT-zni meg járni
En ezt szeretnem igazabol elkerulni.