Szinte minden kiegészítőben változik valami a combatres körül, most sem lesz ez másként... Lássuk
mit írnak a kékek.
Eddig úgy működött a dolog, hogy a 10 fős harcokban 1, a 25 fősben pedig 3 CR-t használhattunk. Ez alól kivétel volt a Flex, ahol 3 volt létszámtól függetlenül.
A WoD-ban a több flexibilis raid nehézség miatt a következő változások jönnek:
- A harc alatt látni fogjuk a még felhasználható CR töltetek számát az action bar-on (a CR spellen). Amint valaki elhasznál egyet, a többieknél is CD-re kerül.
- Egy boss behúzásakor mindenkinek resetel a CD, és kap a raid 1 töltetet. További tölteteket a következő képlet szerint fogjuk kapni a fight alatt: 1 töltetet kapunk 90/raidméret percenként. Tehát, 10 fős csapat 1 töltetet 90/10=9 percenként fog kapni. Egy 20-as csapat (90/20=)4,5 percenként.
- Egy töltet csak akkor fog elhasználódni, ha a CR sikeres volt, azaz elfogadta az illető a CR-t.
- A raid frames mutatni fogja, kin van éppen függő CR (egy debuff jelenik meg).
- A raidboss encountereken kívül marad minden ugyanúgy, tehát a spell CD-jének lejárata után lehet használni újra.
Próbáltam átgondolni a fejlesztői szemszögből is ezt a változtatást, de úgy sem tűnik értelmesnek, szimpla nehezítésnek tűnik, koncepció nélkül.
Jelen pillanatban is úgy működik, hogy a tíz fősben tartalékolod az egy lehetőséget arra, hogy a tankot fel lehessen húzni ha valami beüt. Itt nagy változás nem lesz, a 9 perc annyira hülye szám, hogy második töltetet senki sem fog használni.
Berserk alatt max. kiszúrásból élesztesz fel valakit.
A húsz főnél viszont ez durva korlát lesz, mert az első töltetet megint elteszed a tankokra, a második pedig már igencsak phase2 környékére töltődik be, és ha közben valaki elfekszik, akkor jó eséllyel belecsúszunk a berserkbe, mert hiányozni fog a kiesett dps. A harmadik töltet ismét a bűvös 9 percnél lesz, ami ismét csak arra jó, hogy rátolod valakire, aki majd reset után felkel vele.
Ezen a szinten egyértelmű nerfelés, hogy csak két töltettel gazdálkodhatsz, és azt sem akkor használhatod, amikor kell, hanem amikor éppen van.
Remélem ez sem fog élesben bekerülni.
Az irány tetszik, hogy szétválasztják a casual raidelést flexire, aki meg jobban ráér annak ot a mythic a még vállalható 20 fővel. Viszont én örülnék ha előrehoznák a cross realm guildek és mythic raidek tervezését is.
amúgy nekem ez az egész felx nem tetszik. még mindig nem értem mi volt a baj az ICCs modellel.
Ettől függetlenül a 20 fős csapatot nerfelik, mert 9 percig nem tart a legtöbb bossfight, és amúgy sem hiszem, hogy 9 percnél még érdekes lenne, hogy valakit visszahúzhatok.
Megint elveszik a döntési szabadságot, hogy mikor használhatom a lehetőségemet, miközben ennek semmilyen lényege sincs a tiltáson kívül.
Szánalmas a blizzard, hogy ilyenre nem gondol, ki a fene programozza ezt a szart?