KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2335 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2403 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2405 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2405 napja

Tüsi A szakmák elválasztása a harctól a 6.0-ban
Tüsi - 3667 napja
18
Újabb részletét emeljük ki a WoD 6.0 patch notes-nak: a szakmák a 6.0-tól nem adnak bónuszt a harcokhoz.

Sok év óta kalkulálnak a szakmákkal a theorycrafterek és a maximalizálók. A crit a skinningből, az engis Synapse Springs, a JC-s eye gemek, az LW-sek bracer enchantja, ezek mind meghatározták, hogy melyik a legjobb szakma egyes specekhez.

Az elmúlt kiegészítőkben láthattuk, ahogy a Blizzard próbálta kiegyensúlyozni ezen bónuszokat a specekhez, több-kevesebb sikerrel. Most az összes ilyen bónuszt be akarják darálni a 6.0-ban, legalábbis a jelenlegi álláspont szerint.

A kimaxolt szakmák ezentúl feleslegesek lesznek a high-end PvE vagy PvP tartalmakhoz. Többé nem kell mérlegelnünk, hogy milyen harci szituációkhoz mi lesz majd a legjobb bónuszunk. A játékosok ezentúl kihagyhatják a szakmák fejlesztését ha akarják anélkül, hogy ez negatívan befolyásolná a karakterük teljesítményét.

Vajon a szakmák ezentúl csak gazdasági előnyhöz juttatnak majd minket, vagy kapunk más bónuszokat, mint több pet battle xp, gyorsabb Garrison fejlesztés, több lesser charm, stb? Majd kiderül, ahogy az alpha döcög szépen előre...
wow_c_497574
Sajna a szakmák manapság erre teljesen alkalmatlanok.

Egyrészt nem én döntöm el mit fejlesztek, hanem a random generátor kidob majd valamit amire semmi szükségem a 256 987db. pvp cuccból.

Másrészt kieg elején van rá kapacitása a blizznek hogy hozzányúljon, majd patchonként jön egy új raid, új sziget... és ami a kieg elején felhúzó craftos item volt az a 2. 3. 4. ... patchnál már csak transmogra jó. Erőforrást a blizz nem áldoz erre kiegenként sajnos, így meg semmi értelme nem lesz felhúzni őket. Persze szórakozásból és ha nincs mire másra költeni a goldot jó móka lehet Smiling
#16 | Delfi válasza #15
Erre pontosan 0 az esély.
Nem rossz ötlet. Sajnos tényleg 1-2 plussz stat miatt vagy kényszerülve 1 szakmára. Ebben azt a hibát láttam, ahogy említettétek, hogy van 2-3 ami népszerű, a többi meg el van felejtve. A feledettség mellett nem is jövedelmező.
Pozitív dolog, hogy ez megszűnik. Több értelmét látom, hogy ha a szakmákat arra használnánk, hogy itemeket gyárstunk, hogy Hc ready majd később raid ready legyen a karakter. Hasonló, mint BC-ben vagy régebben volt. Ott az volt az egyik gond viszont, hogy a receptek és a hozzá tartozó alapanyagok, estek, amire gusztustalanul ment a ninja need.
Emlékszem mennyi idióta barom volt, aki a soulboundos receptek benyúlta, aztán jött rá később, hogy eladni meg tudta. Nem véletlenül éltünk olyan szabállyal a klánban, hogy csak a main crafter vihette a soul-os receptet, illetve az alapanyagoka Guild Bankba mentek. Aki ezt nem vette figyelembe  az repült.

Bízok benne, hogy olyan lesz a rendszer, hogy armorcrafting segítségével le tudunk gyártani teljes szetteket, hogy legalább az LFR-t és a Flex-et át tudjuk ugorni, ha valaki komolyabban szeretne raidelni, ahelyett, hogy hetekig/hónapokig szenvedjen egy mázli faktor miatt.
wow_c_497526
Nekem ez az ötlet is bejön.
wow_c_497465
#11 | Tüsi válasza #10
Sajnos nem elég távol az értelmetlen hozzászólásoktól Smiling
szakma ami fun és hasznos? Smiling))))) hol élsz te?
#9 | Fea válasza #3
wow_c_497459

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu