KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2340 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2407 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2409 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2409 napja

Tüsi WoD: Attack és Spell power változások
Tüsi - 3671 napja
25
A nemrég nyilvánosságra hozott WoD alpha patch notes említést tesz egy igen nagy változásról: hogyan fognak ezentúl együtthatni az elsődleges statjaink a crittel, az attack- és spell powerrel.

Az első legfontosabb változás: az intellect és az aglity többé nem növeli a spell és a physical critical strike esélyét. Ezen felül többé nem lesz melee, spell, ranged critical chance, hanem egyben lesz mind a három. Mivel ezt nem módosítják az elsődleges statok, lesz egy 5%-os alap crit a gearen kívül.

Minden agility-t használó kaszt kapni fog egy passzív képességet, a Critical Strikes-t, ami 10%-al növeli meg a crit esélyt, így kompenzálva az agility-ből kivont critet.

A spell- és attack power működése is megváltozik az elsődleges statokkal. Az agility-ből és strength-ből származó jelenlegi 2 AP feleződni fog, a WoD-ban már csak 1 AP származik mindkettőből. Ezen felül a fegyver sebzések is csökkennek 20%-al. Ez azért lesz így, mert az AP sokkal nagyobb mértékben járul majd hozzá a fegyver sebzéséhez: 1 DPS / 3,5 AP lesz a jelenlegi 1 DPS / 14 AP helyett.

A fegyver sebzése, az attack- és spell power sokkal jobban fogja befolyásolni az összes spell erejét: ha healer vagy, a fegyvered sebzése és a spell power sokkal közvetlenebbül befolyásolja majd a healek erejét, ugyanez vonatkozik a casterek sebző spelljeire is. Általánosságban elmondható, hogy a fegyverek helyes megválasztása sokkal fontosabb tényező lesz a kiegészítőben.
#25 | Tüsi válasza #23
Hát olyasmit értek alatta, igen. Tudni kell melyik a jobb gear, nem az lesz, hogy tök8 mi esik, majd reforge az askmrrobot szerinti statra. Mondjuk most is ugyanúgy lesz askmrrobot szerinti item rangsor, szóval tökmindegy. Gondolkodás nélkül is lehet jó geart összerakni így is úgy is.

Egyébként, mint healer, szerintem nekem érdekesebb lesz a játék mint most Smiling
Nem vagyok általában a változások ellen, csak nem látom, hogy ezek hová vezetnek.
Túlélképességek elvétele a DD -től- unalmasabb PVE (a játéktudásról nem is beszélve) sokkal unalamsabb PVP. Még a CC_t is elvehetik, és akkor tényleg csak ütni kell ész nélkül. De ok, legyen az a max, hogy kiállsz a tűzből, minden más a heal feladata.
Heal: a healek legyenek képesek sebezni is, viszont a mana menedzsment sokkal nagyobb jelentőséget kap. ??? Ha elég sokat tuda valaki sebezni, nyílván visznek helyette DD-t, ha meg a manakérdés kritikus, nyilván nem fog sebezgetni, örül ha vannak regen periódusok. Esetelg Mythic instákban lesz ennek jelentősége, mert a többiben ha nem megy, azt nem a sebző healer fogja megoldani.
Nekem már e önmagában ellentmondás a szerepekről, és akkor csak a felszínt kapargattuk.
A Dio 3 ban meg annyira jól megoldották a fegyvereket, hogy mindenki kaszttól függetlenül ugyanazzal a két-három félével nyomult, tényleg ez lenne a cél a Wow esetében is?
#23 | Delfi válasza #21
Értem én, hogy nagyon ironikus akarsz lenni, csak az a baj, hogy Shaphdarpjhdarkhnak most épp igaza van, megint odacsap a faragófejsze és lenyesi azokat az ágakat, amitől kicsit érdekesebb a játék. A mentő cd-ket csak az használta aki tudta, hogy mi az, most nem lesz, így nem kell használni. A gondolkodást igénylő statokról mesélhetnél, mert én csak azt tudom, hogy az agysebészeti tudást igénylő reforge-ot kiveszik, így a gondolkodáson csak azt értheted, hogy merengsz a jobb looton, mert egyébként az van amit dobott a gép.
Igen, nekem nagyon úgy tűnik. Sokkal kevesebb feladat minden speccen, kevesebb spell, kevesebb választási lehetőség, cd... és nyilván ezekhez mérten kisebb raid sebződések is lesznek - így áll össze a kép. Exp/hit - tudnád mennyi dd-t látok 10+% hittel meg exppel. Remélem azért nem nekem lesz igazam Smiling
#21 | Tüsi válasza #20
Igen, a healerek feladatainak nehezitese is a noobokat segiti. Meg a manasporolos idok bevezetese is. A class nerfek a patch notesban is nyilvan erre szolgal. A mozgas kozbeni dps redukalasa is nyilvan erre szolgal. A dps-ek raid mento cd-inek elvetele is nyilvan erre szolgal. Az ertelmes, gondolkodast igenylo statok bevezetese is erre szolgal, hiszen most oly nehez es megerolteto beloni az expertise meg a hit cap-et, hogy arra csak egy hardcore raider kocka kepes, aki meg a boss seggen a szorszalakkal is szamol.
Nekem is úgy tűnik hogy ezzel inkább a "mindegy lesz milyen fegyver esik" szisztéma erősödik persze adott ilvl-en.

Ez is (meg minden más is) szuper jó dolog egyébbként.
Adott ugye sok 12 éves akik napi sorozatos frusztrációt szenvednek a sok ráérő 20-40 éves player miatt. Elmennek instába, nyomják a 2-4-3 kombót szegények szorgalmasan, de hiába mert a sok embertelen, antiszociális egyed képes és utánaolvas a kasztjának, sőt némelyik nem álltal tesztelgetni is. Nincsenek tekintettel arra hogy nekik még a házit is meg kell írniuk aznap, nincs idejük ilyesmire. Ilyenkor a recount lista aljára kerülnek, elhaláloznak, szörnyű élményekben van részük. Ezek a változatások a wodban amikről olvastam mind arra "hajaznak" hogy mindenki 3 gombos észt, utánolvasást, próbálgatást nem kívánó playerré váljon.

Én azt mondom óvjuk, védjük a gyerekeket, az ifjúságot az új kieg változtatásaival,  hajrá wod, hajrá wodosok Smiling
És miből kapja a Fire mage a critjének a nagy részét, Intből vagy crit ratingből?
wow_c_497546
Lehet hogy dontened kell, hogy tobb crit chance, vagy nagyobb alapsebzesed legyen. Agility nem hiszem, hogy hasznos stat lenne majd neked. Inkabb a haste, crit, sp-n kivul szamitasba kell venned a weapon dmg-t is, amikor dontesz, hogy melyiket hasznalod. Igazabol valamivel tobb valasztasod lesz ezzel, hogy milyenre epited a karaktered. ( bocsanat az ekezetek hianyaert)
#16 | Tüsi válasza #15
Lehet, hogy nem critekre fog játszani majd a mage-ed.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu