KERESÉS
RECRUIT - aki keres talál
A Tribe Called Quest @ Arathor
Ha kulturált vagy, itt a helyed!
A Tribe Celled Quest @ Arathor
Healereket és dps-eket keresünk hc progress-re!
New Moon @ Ragnaros
Klánunk Mythic Raidekre keres megbízható játékosokat!
Shattered Legends @ Arathor
Hétvégi Guildünk keres Legion-re aktív PvE orientált játékosokat!
+ új recruit beküldése
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2347 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2415 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2417 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2417 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2417 napja

Barektan It's time for...FEEDBACK!
Barektan - 5753 napja
8
Csak úgy kapkodom a fejemet az utolsó béta patch óta, a bétázók szaporábban küldik a feedbacket, mint valaha, a devek pedíg nagyon aktívak a fórumokon. Nem emlékszem, hogy a BC bétánál ilyen szintű lett volna az aktivitás, dehát ez nekünk csak jó, a játék egyre jobb lesz, mi pedíg dúskálunk az új infókban, itt is egy kis összeállítás a leglényegesebb várható változásokról:

Death Knight:


-A várható DK változások ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Mostmár van valamiféle elgondolásuk arról, hogy melyek azok a képességek, amelyek tényleg szórakoztatóak és/vagy hasznosak, és melyek azok, amelyeknek a használhatósága megkérdőjelezhető. (A bétázók elég sokat panaszkodnak a Death Strike-ra és az Anti-Magic Shell-re)Tehát elérkezettnek látják az időt, hogy a DK-t egy kicsit használhatóbb formába öntsék. (Miért eddíg mit csináltak?)A következő pár patchben nagy változások érik majd a Death Knight disease-eket.

Szeretnék megtartani a mostani játékmódot, miszerint az ellenfélre disease-eket kell rakni, hogy az sok skillünket felerősítse, vagy használni tudjuk azt. Ugyanakkor szeretnék megváltoztatni:
  • Az esetenként zavaró szabályokat annak tekintetében, hogy meddíg tart egy debuff, illetve, hogy az hogyan stackel a többi disease-el.
  • Az elképesztő mennyiségű debuff helyet, amit egy DK el tud használni egy targeten.
  • A Disease-ek nem igazán jönnek ki a freeze effektekkel, így nagyon zavarja például a Frost Dk-kat.
  • A zavaró esetet, mikor kiraksz egy talentet, de rá kell jönnöd, hogy egyszerűen nincs elég rúnád, hogy beépítsd a DPS rotádba.

Amit a következő patch(ek)ben látni fogunk: Néhány képesség összeolvad, vagy teljesen eltűnik, talentek helyet fognak cserélni a talentfákon, új DPS rota lehetőségek minden talentfával.


-Degeneration és Unholy Blight(forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Még dolgoznak az Unholy Blighton
A Degeneration egy nagyon kis sebzésű disease, kivéve, ha egy HoT van a targeten, de a Degen. egy nagyon jó lehetőség egy Unholy rúna elhasználására, mivel a DK-knak úgy sincs sok lehetőségük az Unholy rúnák használatára. Ami ezt a skillt tényleg hasznossá teszi, az a Disease, amit feltesz, ez pedíg nagyon hasznossá teszi egy DK számára.
Az Unholy Blight egy olyan AoE skill, ami nagyon gyorsan tud nagyon sok targetre stackelni disease-t. Nem olyan effektív AoE, mint egy Blizzard vagy egy Volley, de nem akarják azt sem, hogy ez egyfajta AoE tankolós skillé "alacsonyodjon". (úgy látszik a Blizz sem tudja, mit kezdjen ezzel a skillel...)


Druid:

-Maim ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
A Maim megváltozott, ezentúl nem az első damage-re törik meg, hanem az ellenfél egy bizonyos HP %-ának a sebzésétől, valószínűleg ugyanannyitól, mint a Fear vagy az Entangling Roots, (Fear és Entangling Roots fix damage-re törik? Hohó!)ám ez a százalék más lesz mobok és playerek esetében.


Hunter:

-Nagyobb Stables ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Idézem: "Na Blizz...légyszi!! Adjatok több stables helyet! Már 5 slot is nagyon jól jönne! Vagy legyenek a petek is summonolhatók mint a mountok vagy minipetek...vagy valami!"
A dev válasza rövid és velős: "Okay"

-Exotikus petek ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Az exotikus petek mások lesznek, mint a sima petek. Talán egy nagyon kicsivel erősebbek lesznek, de nagyon óvatosan kezelik a helyzetet, nehogy a végén oda jussunk, hogy az exotic petekért minden egyes hunter BM lesz.
Az exotikus peteknek új pet család-specifikus skilljük lesz, ami nagyon hasznos lehet egyes szituációkban, példának okáért ha egy sima Wind Serpent Lightning Boltokat köpköd, akkor egy exotikus Wind Serpent poisonnel párosítva teszi ugyanezt. Tehát hasznosak lesznek, de nem teszik feltétlenül szükségessé a BM 51 pontos talentet.


Mage:


-Arcane Blast változás ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Az Arcane Blast buffjának időtartama 3 secre csökkent, és ezentúl 15/30%45%-al növeli a spell sebzését a casting time csökkentés helyett.

-Mage változások várhatóak. ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Még mindíg sok munka van hátra a Mage kaszton, főleg talent ügyileg, hamarosan update várható a talent calculatorokban.


Priest:

-Rapture és Divine Aegis változások a közeljövőben
( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
A Rapture ezentúl rendesen működik majd a Divine Aegis-szel, és a Divine Aegis nem fogja lecserélni az aktív shield effektet a targeten, ehhelyett hozzáadódik.


Sámán:

-Változások a Spirit Wolf-on( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Kapnak a farkasok pár képességet, (snare, stun, stb. )illetve egyfajta DPS timerként is szolgálnak majd.

-Lightning Bolt coeff. ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
A Lightning Bolt mindíg is több dmg-et kapott a spell dmg-ből, mint a többi XY Bolt spell, mivel eddíg nem volt sok( vagy egyáltalán nem is volt) nature damage debuff. Most, hogy ezek bekerültek, visszaállítják ennek a spellnek a coefficient-jét a többi Bolt spellnek megfelelően. Az Elemental Shamanok raideken valamennyi DPS növekedést észlelhetnek ennek a változásnak köszönhetően.


Warlock:

-Conflagrate re-design ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Pillanatnyilag dolgoznak a Conflagrate talent teljes átdolgozásán. Szeretnék, ha a destro lockoknak valamiféle előnyük származna abból, ha beillesztenék ezt a spellt a DPS rotájukba, ennek köszönhetően a Backdraft is megváltozott, ezentúl 10/20/30%-al növeli a haste-jét és 10/20/30%-al csökkenti a mana költségét a következő 3 Destruction spellnek.

-Chaos Bolt és Imp változások ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Szeretnék valamiféleképp a Chaos Boltot is beépíteni a Destro Lock DPS rotájába, ennek érdekében változások várhatóak a kövbetkező patchekben. Az Impet erősen buffolták, a manaregen-je 200%-al, a HP-ja 20%-al, az armorja 16%-al növekedett, illetve megkapta az Avoidance passzív képességet, ami a bejövő AoE sebzést csökkenti 80%-al. (ezt egyébként minden warlock pet megkapja automatikusan 10-es szinttől)

-Affliction a raiden ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Blizzék szeretnének Affliction warlockokat látni a raideken DPS-elni Haunt-al és Shadow Bolttal. Ugyebár mindkettő castolós, ám ez jól működhet, mivel mostmár a DoT-okra is hat a haste a GCD csökkentésével. Úgy tűnik a haste nagyon fontos lesz az Affli lockok számára.

-Affli és Demo DPS a radeken. ( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Az Affliction és Demonology fa a lvl 80-as instákban versenyképes DPS-t tol majd. Míg valószínűleg az Affli lesz majd a "legjobb levelup build", nem szeretnék, ha csak erre korlátozódna le.


General:

-A Crushing Blow sorsa a jövőben
( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Crushing-okat eddíg a 3 szinttel magasabb mobok ütöttek, ami ugyebár magában foglalta az összes bosst. Ezentúl csak a 4 szinttel magasabb mobok fognak crushingot ütni. A Crushing-oknak eddíg két szerepe volt: egyrészt, hogy ne támadj meg olyan mobokat, amik jóval magasabbak nálad, másrészt nagyobb kihívást jelentettek a bossfightok. Ezentúl csak az első szerepet tölti be, és valami más veszi át a helyét, hogy a bossok továbbra is nehezek legyenek.

-Megerősítve, két talented lehet, váltogathatsz!
( forums.worldofwarcraft.com/thread.html )
Megerősítették, hogy valóban 2 talent builded lehet, amelyek közt kedvedre váltogathatsz, ám a pontos részleteket, például, hogy lesz-e rajta Cooldown, még nem tudni.


Már a talentfán is látszott, hogy szeretnék kicsit felturbózni szegény affli lockok dps-ét, hogy raidképes legyen végre az igazi lock build - bocs, de a pet nélküli, két, illetve három gombot használó lockot nem igazán tudom warlocknak tekinteni (bár magam is rákényszerültem, hogy azzal toljam, mert azonos gear esetén minimum másfélszeres a sebzése az afflihoz képes...). A haunt, a felhunter átalakítása meg még néhány újdonság amelett, hogy még jobb supporttá teszi az aff lockot, első ránézésre elég dps növekedést idézhet elő, hogy megérje levinni. Mondjuk szerintem még így is kétséges, hogy felveszi-e majd a versenyt egy critre és haste-re gyúrt destróval... Utóbbinak szerintem még biztosan átalakítják a talentjét, mert a mostani fa teljesen önellentmondó képességeket tartalmaz. Most vagy conflagrate vagy eternal flames, a chaos bolt meg nagyon poén, de raidben szerintem nem biztos, hogy megér 51 talent pontot ekkora manacosttal... A Tier 1 két választásáról meg ne is beszéljünk - mert egy fire destronak, aki ráadásul eternal flamessel szeretné nyomni az immot, instant corruptionnal kattintja be a molten core-t, és az imp critre alapozva lövi a CB-ot, vagy a soul fire-t, teljesen felesleges mind a két választás. Azokat egyértelműen úgy rakták ki, hogy az affli lockok destro ágon turbózzák az SB-jaikat, egészen Devastationig és Des Reachig... Szóval szerintem a destro még kiforratlan kicsit...
na szerintem ha a fear fix damage lesz , szerintem akkora lockok halhatatlanok lesznek Laughing out loud
semmi gond, azért köszi a hírt Smiling
#5 | Barektan válasza #3
Warriorról és rugóról nem tudtam használható infót összekaparni, folyton csak a "We're working on it." sablonszöveget nyomják.
Warrior? Az mi? Smiling
és a warrior? :'(
hát ömm valszeg a 2 talentes rendszeren ien 1 napos cd vagy 1 órás mint a hsnél lesz. >__<" de am. nem rossz ötlet O__o azért néha jól jönne gold pazarlás helyett...
2 talent build!!! Szóhoz sem jutok!

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu