KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2302 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2370 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2372 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2372 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2372 napja

Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás

Sok félreinformált ember van, így gondoltam nekiállok átírni azokat a kasztokat, amiket ismerek. Persze így is hiányos, mivel palából és papból csak holyt, warriból pedig csak protost ismerem, azért itt a pala, majd nézzetek bele:

Quote:
A Szent Fény támogatói, a Szövetség védelmezői, a paladinok megtalálhatóak Tirisfal Glades északi erdőitől kezdve (ahol az Élőholtak előrehaladását próbálják megakadályozni) a Blasted Lands déli vidékéig, szüntelenül vigyázva területüket a Sötét Kapun túlról érkező démoni hordákkal szemben. Hatalmas kalapácsaikkal és a Fény erejével felvértezve ezek a szent harcosok csapatokat irányítanak a harcok során, s mindvégig a csata sűrűjében forgolódnak.

A paladinok a közelharci harcosok és másodsorban varázshasználók kombinációi. A paladinok ideálisak bármilyen csoportnak, köszönhetően gyógyító, és egyéb képességeiknek, valamint az áldásaiknak (blessing), pecsétjeiknek (seal). A paladinok minden csapattagra vonatkozóan csak egy aurát aktiválhatnak, és meghatározott játékosok esetében meghatározott áldást alkalmazhatnak. Védelmi képességeiknek köszönhetően meglehetősen nehéz őket megölni. Gyógyíthatnak még a Szent Fény segítségével is ellenben más harcos osztályokkal. Élőholt specialistáknak is tekinthetőek, mivel számos képességük eleve az élőholtak elleni harcot segíti elő.

Engedélyezett fajok: Ember (Human), Törpe (Dwarf)

Alap értékek: Életerő / Mana

Hozzáférhető páncélzat: cloth, leather, mail, plate
Hozzáférhető fegyverek: egy és kétkezes buzogányok, egy és kétkezes kardok, egy és kétkezes fejszék, Lándzsa (trainertől)

Aurák
Egy időben csak egy aura lehet aktív. Ki kell választani, hogy melyik a legmegfelelőbb az adott szituációban. A többi játékos is megmondhatja, hogy melyiket lenne a legjobb használni. Ha ugyanabban a csoportban több paladin is van, mindegyiküknek más és más aurája lehet aktív, de ugyanannak az aurának a hatását nem halmozhatják. Ha te is paladin vagy, és egy másik paladin is van a csapatban, érdemes vele egyeztetni, hogy ő milyen aurát fog használni, annak érdekében, hogy kiegészítsétek egymást.
Az devotion-aura: A közelben lévő csapattagoknak ad páncélzat bonuszokat. Akkor érdemes használni, ha több csapattag is sebződik a harc során.
Retribution-aura: Szent sebzést okoz minden lénynek, amelyik épp valamilyen csapattagra sújt le.

Seals, Blessings
A seal-eket a paladinok magukon tudják használni, így kaphatnak plusz holy sebzést, mana vagy élet regenerálást , és még sok mást. A judgement spell segítségével ezeket a sealeket átfordíthatják az ellenfelekre is, ilyenkor a másodlagos képességük lép életbe, például az ellenfél képtelen lesz menekülni.
A következp csoport a blessingek, ezeket a szövetséges mobokra/játékosokra lehet tenni, így segítve a manaregenerációt, a könyebb gyógyítást, és sok mást. (A greater blessingeket csak csapat vagy raid tagokra tehetik)
Blessing of Might: Sebzésnövelő. Azon a csapattagon kell használni, akinek célja, hogy az ellenfelet fizikai sebzéssel támadja meg.

Blessing of Wisdom: A mana regenerációt javítja. A varázshasználókon (papok, mágusok) érdemes használni. A paladin önmagára is használhatja ezt, hogy hamarabb visszanyerje erőforrásait.

Blessing of Protection: Megvédi a célpontot minden fizikai támadástól. Ez a blessing nagyon jó például arra, hogy a paladin megmeneküljön a csatából (ha magára alkalmazza a dolgot). Érdemes olyan karakterre is ráolvasni (pl. pap), aki kiemelt célpontnak számít a szörnyetegek szemében. A szörnyek így elfordulnak tőle, és valaki más támadnak meg. Nagyon jó azon csapattagok esetében is, akik már majdnem meghaltak. FONTOS: csak fizikai sebzés ellen véd.

Blessing of Salvation: Az aggro mértékét csökkenti. Igazán a varázshasználók (papok, mágusok) esetében hasznos, jóval könnyebbé teheti életüket a szörnyek ellenében. A szörnyek gyakran nem őket támadják meg, s így a bűbáj lehetővé teszi számukra, hogy jóval többet tegyenek, anélkül, hogy az ellenfelek elsődleges célpontjaivá válnának.

Seal of Righteousness: Holy sebzést ad minden egyes ütésnél amit a paladin ad. Másodlagos képessége (Judgement spellel), hogy nagy, azonnali holy sebzést okoz az ellenfélen. A judgement használatával a seal azonnal eltűnik a paladinról.

Seal of Wisdom: Ha a paladin magára alkalmazza, minden egyes ütésénél van esély rá, hogy bizonyos mennyiségű manát nyerjen vissza. Ha alkalmazza a másodlagos képességet, akkor az ellenfélre teszi (Judgement of Wisdom), ami esélyt ad, hogy bárki aki üti, vagy lövi az ellenfelet, bizonyos mennyiségű manát nyerjen vissza.

Holy Magic
Holy Light (Gyógyítás)
A paladinok a Szent Fénynek köszönhetően jó másodlagos gyógyítók. Persze mindenkinek elsődleges gyógyítókra van szüksége (mint a papok és druidák), de a paladinok is segíthetnek, ha más nem elérhető. A paladinok jók arra is, hogy megóvják az elsődleges gyógyítók életét, ha épp kifogytak a manából, és életveszélybe kerültek. A Szent Fény használatával életben tarthatóak a csapattagok. Segítségével a harcot követően meggyógyítható a játékos, és a többi játékos is.

Flash of Light (Gyógyítás)
Egy nagyon manatakarékos, 1.5 másodperc castolási időt igénylő gyógyítás.

Divine Favor (Isteni Kegy) - Minden fizikai támadástól és varázslattól védve vannak X másodpercig, de ezalatt az idő alatt nem támadhatnak és nem használhatnak fizikai képességeket magukon.

Divine Shield (Isteni Pajzs) - Megvédi a Paladinokat minden sebzéstől és varázslattól X másodpercig, de csökkenti a támadási sebességüket 50%-al. Ez helyettesíti az Divine Favor varázslatot, mivel azzal ellentétben ennél támadni is lehet. A Paladin önmagát is gyógyíthatja, mialatt a Divine Shieldet használja.

Lay on Hands
Ez a paladinok legjobb képessége. A paladin teljes életét tölti vissza a kiválasztott csapattagon. Manaköltsége óriási vagy akár minimális, mivel bármennyi manából elkasztolható, de ekkor a paladin összes manáját elégeti 0-ra. Óránként ismételhető varázslat.

Élőholtak elleni eszközök
Ha már valaki elkezdi az élőholt szörnyeket keresni, minden élőholt készséget érdemes használni a bemelegítés során. Ha valaki újra és újra használja őket, sokkal nagyobb sikereket érhet el. Érdemes megérdeklődni, hol lehet élőholt szörnyekkel találkozni. (Megjegyzés: az élőholt játékosok nem számítanak élőholtnak, rajtuk ezek a képességek nem használhatóak.)
Exorcism: Nagyon jó az élőholt lények kivégzésére, széttépésére, sebzésére. Bármikor használható, instant holy sebzés.

Turn undead: Hatására a szörnyek megfutamodnak. Akkor érdemes használni, ha több szörnyet kell elintézni. Ki kell választani egy szörnyet, amit épp nem támad senki, majd meg kell futamítani. Ezt követően a maradékot lehet tűz alá venni. Jó menekülési lehetőségnek is, de arra is, hogy valaki elzavarja a szörnyeket, majd míg távol vannak lehet gyógyítani. Egyszerre csak egy élőholton használható.

Menekülés extrém esetben (Getting away)
Shield + HS… Sticking out tongue

Kombók
- Sokan mondják, hogy a paladinnak 3 élete van. Első az alap élete, aztán a Divine Shield nyújtotta gyógyítási lehetőség, majd végül a Lay on Hand. Ez azonban ritkán ismételhető.
- Nagyon hasznos képesség a Hammer of Justice, mely később akár 6 mp-re is cselekvésképtelenné teheti ellenfelünket, így nyugodtan van idő szinte bármire.

Felszerelés
Manapság a paladinokat főleg másodlagos gyógyítóként keresik meg, így 60as szinten érdemes mana regneráló, intellectet, spiritet és +healinget adó itemeket keresni. A magas healing és a sok mana együtt kifizetődő lesz. Fegyvereket is ez alapján érdemes választani.
Alacsonyabb szinten a paladin gyógyítási képességei miatt nagyon erős tud lenni, itt érdemes intellect mellett strength-re is figyelni.
A paladinok sebzését erősen visszafogták, bár sokan még mindig hisznek benne és sebzésre hajtanak. Sajnos erről a részéről nem tudok nyilatkozni.

Trade skillek
A paladin képes gyógyítani, így ez a rész elég jól lefedett az esetében, de ez nem jelenti azt, hogy a First Aid skill elhanyagolható. Nagyon fontos, például előfordulhat, hogy a Divine Shield megvéd téged minden sebzéstől, de nincsen manád gyógyítani magadon, ilyen esetben életet menthet, emellett nem kell magadra pazarolnod manát. A paladinok nagyszerű bányászok/mérnökök, vagy bányászok/kovácsok lehetnek. Attól függ, mit választ az ember. A herbalizmus/alkímia szintén jó választás lehet, ha valaki tápoló bájitalokat akar készíteni.

Kétkezes fegyverek vs Egykezes fegyver és pajzs kombó
Mindkettő megfelelő. 60as szintig a gyors fejlődés érdekében főleg a kétkezes fegyverek javasoltak, azután attól függően hogy mire akar szakosodni, két kezes, egy kezes+pajzs illetve egy kezes+offhand lehetőségek vannak.

Tippek
- Használd a Hammer of Justice-t, hogy megakadályozd a varázshasználók trükkjeit. Bizonyosodj meg róla, hogy a szörnyet nem bénította le egy másik játékos (hogy ne fecséreld el feleslegesen ezt a képességet). Casterek ellen a Seal of Justice egy nagyon hasznos spell, mikor magadra teszed, minden ütésnél esélyed van arra, hogy stunnold az ellenfelet 2 másodpercre. Sokszor nagyon jó időben jön, és megszakíthatja az ellenfelet gyógyításban vagy varázslásban.
- Kérdezd meg a csapattagokat, hogy milyen blessinget szeretnének (már ha ismerik a bűbájokat (ha nem ismerik lépj ki a csapatből…)). A Blessingeknek egységesen 5 perc a hatóidejük (greater blessingnek 15 perc), a legjobb, ha mindig egyszerre rakod rá mindenkire, így saját magadon láthatod, ha letelt az idő, és újra rakhatod anélkül, hogy kérdezned kellene.
- Ha másik paladin is csatlakozott a csapathoz egyeztessétek, hogy melyik aurákat és blessingeket használjátok majd.
- Ha a szörnyek egy gyengébb csapattagot támadnak (pl. varázshasználó), bénítsátok meg a szörnyet a Hammer of Justice-vel.

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család
chenlina
Gnomeregan Exile
chenlina
184 hozzászólás
wow_c_531051
Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás
ivanova36 wrote:
ez csak a fejlődési ág lenne, mondjuk 60ig, utána lehet az áttalentelést javasolni, és akkor már elég az 1/31/19 es leírás és a főbb talentek. kb valahogy így, vélemények?

Sok munka, nagyon sok, de majd nekiesek :D

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család
ivanova36
Scarlet Crusader
ivanova36
821 hozzászólás

Nos, látom kezd az érdeklődés fellángolni, há kb ilyesféle formában kellene megírni a cikkeket :

Quote:
A Druida
A druidák a világ őrei. Generációk óta nem volt rájuk szükség, de szendergésükből felébredtek, hogy szembeszálljanak a fenyegetéssel, melyet a Lángoló Légió legutóbbi inváziója jelentett. Archimonde visszaverését követően a druidák úgy döntöttek, hogy a felébredt világban maradnak segíteni a meggyötört, szétszabdalt vidék újjáépítését. A Légió támadása szörnyű sebet hagyott a természet rendjén, s a druidák annak módját keresték, hogyan is gyógyíthatnák be azt.

A druida osztály különféle játékstílusra ad lehetőséget. Normális formájában a druida egy varázshasználó, aki varázslatokkal, de közelharcban is képes küzdeni. Medveként a druida dühvel (rage) eltöltött harcossá válik, macskaként pedig energiával bíró zsivány lesz belőle, ki képes elrejtőzni az árnyak között. E két formán túlmenően még két különleges állatformába is átalakulhat, de ezen kívül a papok mellett másodlagos gyógyítóként is szerepet játszhat. Azoknak kitűnő választás a druida akik szeretik a Svájcibicska-kasztot. Ugyanis ha druida a sámán mellett a másik ilyen kaszt. Ha kell tankol, ha kell varázsol, ha kell gyógyít. Tehát nagyon résen kell lenni, hogy mindig abban segítsen a druida amire szükség van. Ezért is az egyik legnehezebben játszható kaszt.

Alapinformációk:

Választható fajok: Éj Tünde, Tauren
Fajonként bónuszok:
Éj Tünde - Night Elf
Shadowmeld: rejtőzködés, mely megszakad, ha bármilyen mozgást vagy varázslást kezdeményezel.
Quickness: Dodge esélyek megnövelve 1%-al.
Wisp Spirit: Wisp-é alakulsz a halálod után így a mozgási sebességed menövekszik 50%-al
Nature Resistance: Természeti ellenállásod megnövelve 10-el.
Tauren - Tauren
War Stomp: 0.5 másodperc az idézése; 5 ellenfelet elkábít 8 yard-on belül 2 másodpercre.
Endurance: teljes Életerő megnövelve 5%-al.
Cultivation: Gyógyfűszedés növelve van 15-el.
Nature Resistance: Természeti ellenállásod megnövelve 10-el.

Kijelzőn a csíkok: Druidaként: Életerő(Health)/Mana(Mana); Medveként: Életerő(Health)/Düh(Rage); Macskaként: Életerő(Health)/Energia(Energy)
Hordható páncélok: Szövet (Cloth), és Bőr (Leather)
Fegyverek: Botok(Staves), Egykezes Buzogányok (Maces) (csak képzéssel), Tőrök(Daggers) (csak képzéssel), Kétkezes Buzogányok (Two-handed Mace)(csak képzéssel), Pusztakezes Harc (Unarmed); NEM tudnak Pálcát (Wand), Íjat (Bow), Számszeríjat (Crossbow), Puskát (Gun), Dobó Fegyvereket (Throw Weapon) és Pajzsot (Shield) használni semmilyen körülmény között.
Erősségei:
- Átalakulás a szükséges formába
- Többféle harcmodor
- Gyors utazás Travel és Aqua Form-ban
- Legerősebb Buff a játékban az övé :)
Gyengeségei:
- Csak szövet és bőrpáncélt hordhat
- Sosem lehet olyan erős mint egy harcos, sosem lesz olyan jó gyógyító mint egy pap, sosem lesz olyan halálos mint egy zsivány
- Átalakulva sok varázslatot nem használhat :(

1.6-os patch beli módosítások:
Az alakváltás semlegesíti a fagyásból keletkezett lassító hatásokat.
Feral Charge - Ha a cél immunis az immobilizingre, attól még a varázslatmegszakitás ezentúl hat rá.
Shadowmeld (Night Elf Racial) - A helyes hibaüzenetet adja alakváltás megkísérlésekor.
Az alakváltás gombjai nem inaktívak Polymorph hatása alatt. Eddig se voltak inaktívak, csak annak TÜNTEK, magyarán grafikai bug volt.
Kijavítva, hogy az Aquatic Formból néha nem engedett átalakulni, ha kijössz a lávából.

Tulajdonságok:

Mindennek a játékba öt alaptulajdonsága van. A játékosokat nagyban segítheti ha a kasztjának megfelelő tulajdonságokra hajt rá, ezáltal hatékonyabb lesz a karaktere. Például egy varázsló ne Erőre (Str), egy harcos ne Intelligenciára (Int), hanem a számára legszükségesebbre.

Erő (Strength Str) - növel az Attack Power-t, ami közvetlen kihatással van a DPSre.
Ügyesség (Agility Agi) - Nagyobb esély a támadások elkerülésére, növeli a kritikus esélyt a Dodge mellett.
Kitartás (Stamina Sta) - megnöveli az életerőt.
Intelligencia (Intellect Int) - megnöveli a manát, valamint növeli a spell criticalt is, 100 INT = 1% spell critical.
Lélek (Spirit Spi) - megnöveli az életerő és mana-regenerálódás mértékét

Játékstílustól is függ, hogy mit fejlessz de általánosan a sorrend a kövezkező:
Int, Sta, Spi, Str, Agi
Ez a felállás a hagyományos talent-elosztást támogatja:
Balance 9pont: Nature's Grasp 1, Improved Nature's Grasp 4, Nature's Reach 2, Swiftshifting 2
Feral 11pont: Ferocity 5, Sharpened Claws 3, Improved Bash 2, Feral Charge 1
Restoration 31pont: Improved Mark of the Wild 5, Nature's Focus 5, Improved Healing 5, Touch Gift of Nature 1, Improved Rejuvenation 3, Nature's Swiftness 1, Subtlety 5, Reflection 5, Innervate 1

Harc menete általában (10-32 szintig egyedül):

Balance-os elosztás esetén:
Wrath, Moonfire, Entangling Roots, Wrath, Entangling Roots, Wrath, Moonfire, Entangling Roots és az ellenfél hulla, vagy annyira gyenge hogy Közelharci fegyverekkel kivégezhető.
Feral-os elosztás esetén:
Wrath, Moonfire, Medve alak, Feral Charge, Faerie Faire (Bear), Maul, Attack, Attack, Maul és kész.
Restoration-os elosztással:
Wrath, Moonfire, Entangling Roots, Wrath, Faerie Fire, Medve alak, Feral Charge, Maul, Tünde alak, Entangling Roots, Wrath, Moonfire, majd közelharc.
Bárcsakrogouelettemvolna harc :) :
Macsak alak, Prowl, hátulról Ravage, Claw, Rip, majd ütni míg kifekszik.

PvP tippek:
Manatakarékosság. Ha mindenképpen fog, annyid legyen hogy Medvévé alakulhass.
Ellenféltől függ, hogy mit teszel.
Közelharcos kaszt: Tartsd távol állandó gyökerezéssel, és Moonfire rá valamint Faerie Fire, Wrath-ot ne nagyon használd, meg a Starfire-t mert zabálja a manát.
Távolsági támadó: Moonfire, Faerie Fire, majd Medve alak és menj közel, hogy közelharcba keveredjen, mert ott te vagy az erősebb.
Varázsló kaszt: Hasonló taktika mint a Távolsági támadóra, de ha lefagyaszt majd Blinkel, akkor alakváltás gyorsan, és nyomás utána. Itt fokozattan fontos, hogy manatakaréklosság.

Ajánlott foglalkozások:
Herbalism / Alchemy / Fishing : hasznos italok készítése, nem beszélve az állandó Manaital utánpótlásról, meg a különböző bonuszokat adó italokról.
Skinning / Leatherworking: Bőrvértek készítése mindig hasznos.
Skinning / Mining vagy Skinning / Herbalism : pénzszerzéshez ideális párosítások.

Fejlődési útirány 40. szintig:
Éj Tünde: 1-12 Teldrassil, 13-18 Darkshore (DS), 19-28 Wetland (WL), 29-40 Arathi Highland (ArH)
Tauren: 1-12 Mulgore, 13-25 Barrens (BR), 26-28 Thousand Needles (TN), 29-35 Shimmering Flats (SF), 36-42 Swamp of Sorrows (SoS)

Alakváltáshoz szükséges feladatok, mind Horda, mind a Szövetségé részéről:
BEAR FROM lvl10

-Horda:
10-es szinten kapsz 1 küldit Bloodhoof Village-ben Gennia Runetotem-töl, össz-vissz annyi a dolgod,hogy beszélj Turak Runetotemmel Thunder Bluffban. Miután megcsináltad már meg is van az új varid (Teleport:Moonglade), tádáám. Amint megérkezel Moongladbe beszélj a melletted lévő ház emeletén az elffel(Dendrite Starblaze). Ezután a Nagy Medve Szellemmel kell beszélned ami északnyugaton van. Ha készen vagy az elf arra kér menny vissza a druidákhoz (a térkép közepe fele van a repcsi). Ezután kapsz valamit amivel Lunaclaw-ot kell megidézni egy "moonkin stone"-nál,itt. Ha sikerül legyőzni irány vissza Thunder Bluff-ba. Aztán mehetsz is ogri főterére pózolni az új MEDVE alakodban.

-Alliance
10-es szinten kapod a küldit Kal-tól Dolanaarban. Raidgroup nélkül is megoldható mivel csak darnassusban kell beszélni a druid trainerrel (Matheregyl Bearwalker, ő a cenarion enclave-ben található, a középső fa legtetején). Innentől ugyanúgy megy a dolog mint a hordánál még a griffes is ugyanott van. Majd a Darnassus-i tréner ad "cenarion moondust"-ot. A kapott cuccal itt is Lunaclaw-ot kell megidézni. Ahhoz, hogy meg tudd idézni meg kell keresned a "moonkin stone"-t. Ez auberdine-töl egyenesen jobbra van 1 barlangba. Miután kinyirtad irány vissza a druida trénerhez és máris lehet bőszen nyomkodni a "Ctrl+F1"-et az új forma eléréséhez.

AQUA FORM lvl16

-Horda
A játék egyik leggenyóbb kvesztje. 16-os szinten megkér a druida tréner, hogy úrja látogasd meg moonglade-i barátodat (Dendrite Starblaze-t). Tehát teleport megint. Az elf arra kér, hogy hozz vissza egy "bauble"-t a Moonglade-i tóból. Ez a tó közepe fele van mindig, persze a viz legalján, kicsi így nehéz is észrevenni. Egyedül arra figyelj meg ne fulladj. Amint megvan irány a Shirne of Remulos annál is inkább mert idöre megy a küldi. Itt beszélj azzal akivel kell és már kapod is a következö részét a kvesztnek. Egy valaminek a 2 darabját kell összeszedni majd egyesíteni öket Shrine of Remulos-nál. A könnyebbik darab Barrensben van azon belül a Sludge Fen-ben (észak-kelet goblinokkal körülvéve), egy kis ládát keress a viz alatt. A másik darab Silverpine-ban van, az észak-nyugati tangerparton. Keress 1 nagy hajót majd pontosan onnan ahol van ússz be a tengerbe. Készülj fel a mély vizre majd merülj alá. Nem fog elfogyni a levegőd mivel vannak buborékok amik feltöltenek oxigénnel. A láda az egyik ilyen környékén lesz. Ha 3-nál kevesebbszer halsz meg már menőnek számítasz. Irány Moonglade, Shrine of Remulos és egyesítsd a két darabot. Majd Dendrite Starblazzel is dumálj. TB-be pedig veheted is át a még alig használt a VÍZÍ fórmát a druida trénertöl.

-Alliance
Az egyetlen különbség a hordás küldivel az h hol a két összeillesztendő darab. Tehát az első: Ez az. Le fog rohadni a lábod mire a másikat megszerzed. Elöször is irány Westfall (szegény elfek.. ez a másik kontinens, Auberdinből hajóval átmész Menethill Harbor-ba,majd onnan gyalog, keresztül Wetland, Loch modan, ahol az első őrtoronynál el kell fordulnod balra, majd Dun Morogh, itt menj be a Törpök Fővárosába, Ironforge-ba (Auction House = AH). Innen metróval (nem, nem a négyessel), mehetsz át Stormwind-be. Onnan gyalog, Goldshireba, majd ott jobbra fordulva Sentinel Hill. CSak a reppont miatt, majd irány a tengerpart nyugati irányba. A part közepe táján van egy lejáró Gold Coast Quarry. Itt menj le a homokos partra, majd az elsüllyedt hajók közelében keress egy partra vetett horgonyt. A horgonytól ússzál be a vízba és ha meglátod a buborékcsíkot, akkor ússz oda, mert a levegőd 2/3-ada már elfogyott. Miután vettél levegőt, ott a medál másik fele egy ládában a buborékcsíktól nem messze. Vissza pedig HearthStone, vagy repülve, vagy Teleport:Moonglade. Remélem ez ez segít.

Innentöl ismét azonos a hordáéval, összerakod beszélsz a Moonglade-s csávóval majd a druida tréner ad 1 randa új a alakot.

CAT+TRAVEL FORM
Mindkettö 1 kis pénz ellenében tanulható meg a trainerektől.

Talentek ismertetése:

Balance:
Improved Wrath (5): A Wrath idézési idejét csökkenti le pontonként 0.1 másodperccel.
Nature's Grasp (1): Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank1) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat.
Level 18: Entangling Roots (Rank 2)
Level 28: Entangling Roots (Rank 3)
Level 38: Entangling Roots (Rank 4)
Level 48: Entangling Roots (Rank 5)
Level 58: Entangling Roots (Rank 6)
Improved Nature's Grasp (4): Növeli a Nature's Grasp esélyét 15-30-45-65%-al.
Improved Entangling Roots (4): 40-70-100%-al növeli az esélyt, hogy nem zavarnak meg Entangling Roots idézése közben.
Improved Moonfire (5): Megnöveli a Moonfire sebezését és kritikus esélyét 2-4-6-8-10%-al.
Nature's Reach (2): Megnöveli a Wrath, Moonfire, Starfire, Entangling Roots, Faerie Fire (tünde alakban csak) hatósugarát 10-20%-al.
Swiftshifting (3): Alakváltás után ismételt alakváltás manaköltségét csökkenti 20-40-60%-al.
Omen of Clarity (1): Megbájolja a druida fegyverét, így ütéseknél a druida Clearcasting állapotba kerülhet. Ebben az állapotban a következő sebező vagy gyógyító varázslata nem kerül manába. Az állapot 6 másodpercig, a bájolás 5 percig tart.
Improved Startfire (5): 3-6-9-12-15% esélyt ad hogy a Starfire varázslat elkábítja az ellenfelet 3 másodpercre.
Moonglow (5): 2-4-6-8-10%-al csökkenti a Moonfire és Starfire manaigényét.
Improved Thorns (5): 5-10-15-20-25% esélyt ad, hogy 100%-al nagyobb sebezést kap az ellenfél.
Moonfury (5): 2-4-6-8-10%-al megnöveli a Moonfire és Starfire varázslatok sebezését.
Nature's Grace (1): Wrath, Moonfire vagy Starfire varázslatok kritikus sebezése után a következő Regrowth vagy Healing Touch idézése csökken 1 másodperccel.
Weapon Balance (5): Közelharci fegyverek sebezését növeli 2-4-6-8-10%-al.
Vengeance (5): Megnöveli a Wrath, Moonfire és Starfire varázslatok kritikális sebezését 20-40-60-80-100%-al.
Hurricane (1): Hatalmas vihar, mely 53 Természeti sebezést okoz másodpercenként az ellenfeleknek és csökkenti a Támadási sebességüket 20%-al. 10 másodpercig hat. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez.
Level 50: 75 damage every 1 second
Level 60: 101 damage every 1 second

Feral:
Ferocity (5): Csökkenti a Maul, Swipe, Claw és Rake képességek Rage igényét 1-2-3-4-5-el.
Improved Demoralizing Roar (5): Növeli a Támadó Erő csökkentést 5-10-15-20-25%-al.
Sharpened Claw (5): Növeli a kritikus találat esélyét Medve (Bear), Macska (Cat), Borzalmas Medve(Dire Bear) alakban 1-2-3-4-5%-al.
Improved Bash (2): Növeli a Bash hatóidejét 0.5-1 másodperccel.
Improved Prowl (5): Csökkenti a felfedezésed esélyét. 1-2-3-4-5 szint van, egyre hatékonyabbak.
Feral Charge (1): Nekirontasz az ellenfélnek, megszakítasz minden varázslást 4 másodpercig és megállítod a mozgását.
Blood Frenzy (5): Macska alakban 20-40-60-80-100%-al növeli az eséylét, hogy plussz kombó pontot kapsz egy kombó pontot adó támadás használatakor, ha annak sebezése kritikus.
Primal Fury (5): Medve és Borzalmas Medve alakban 20-40-60-80-100% esélyt ad, hogy plussz 5 Rage pontot kapsz kritikus támadásod után.
Predatory Strike (5): Macska alakban 4-8-12-16-20%-al növeli a Támadó Erő bónuszt.
Improved Shred (2): Csökkenti a Shred Energia igényét 5-10-el.
Improved Faerie Fire (Cat) (1): Csökkenti a célpont páncélját 175-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Energy-be kerül, és csak átalakulva használhatod.
Level 30: 285-el csökkenti a páncélt
Level 42: 395-el csökkenti a páncélt
Level 54: 505-el csökkenti a páncélt
Improved Faerie Fire (Bear) (1): Csökkenti a célpont páncélját 175-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Rage-be kerül, és csak átalakulva használhatod.
Level 30: 285-el csökkenti a páncélt
Level 42: 395-el csökkenti a páncélt
Level 54: 505-el csökkenti a páncélt
Feline Swiftness (1): Macska alakban 30%-al gyorsabban közlekedhetsz, de csak kültéren.
Thick Hide (5): Medve alakban megnöveli a tárgyakból kapott páncél mennyiségét 2-4-6-8-10%-al.
Strenght of th Wild (4): Medve, Macska, Borzalmas Medve alakban megnöveli az Erőt 3-6-9-12%-al.
Improved Ravage (2): Növeli 5-10%-al a Ravage kritikális esélyét.
Primal Instinct (1): Csökkenti az átalakulás manaigényét 25%-al.
Improved Pounce (2): Pounce használata esetén 50-100% plussz esélyt ad, hogy még egy kombó pontot kapsz utána.

Restoration:
Improved Mark of the Wild (5): 7-14-21-28-35%-al növeli a Mark of the Wild hatását.
Furor (5): 20-40-60-80-100% esélyt ad, hogy Medvévé vagy Borzalmas Medvévé átalakuláskor kapsz 10 Rage pontot.
Improved Healing Touch (5): 3-6-9-12-15%-al csökkenti a Healing Touch manaigényét.
Improved Enrage (2): 2-4 másodperccel csökkenti az Enrage képesség Rage termeléséhez szükséges idejét, de csökkenti a páncélodat is.
Nature's Focus (5): 12-24-36-48-60%-al növeli az esélyt, hogy nem zavarnak meg Healing Touch vagy Regrowth varázslat idézése alatt.
Combat Endurance (5): Harci módban a teljes Életerő regenerációdnak a 2-4-6-8-10%-át engedélyezi.
Gift of Nature (1): Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, Tranquility hatékonyságát növeli 5%-al.
Intensity (5): Macska formába alakuláskor 20-40-60-80-100% esélyt ad, hogy 40 Energiát kapsz.
Improved Rejuvenation (5): 3-6-9-12-15%-al növeli a Rejuvenation hatékonyságát.
Reflection (5): Varázslás alatt a teljes Mana regenerációdnak a 3-6-9-12-15%-át engedélyezi.
Imporved Tranquility (2): 40-80% esélyt ad, hogy nem zavarnak meg Tranquility varázslása alatt.
Subtlety (5): 4-8-12-16-20%-al csökkenti a gyógyítás okozta fenyegetettséget (Threath).
Nature's Swiftness (1): Amikor aktív a következő Természeti varázslatod Instant lesz.
Improved Regrowth (5): 10-20-30-40-50%-al növeli a kritikus esélyét a Regrowth-nak.
Innervate (1): A célpont Mana regenerációját megnöveli 400%-al és varázslás alatt is 400%-al. 20 másodpercig hat.

Varázslatok leírása szintenként
1. szint
Mark of the Wild (rank1)- Restoration - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 25-el 30 percre.
Healing Touch (rank1)- Restoration - 1.50 - 37-51-el gyógyít meg egy barátságos célpontot
Wrath (rank1)- Balance - 1.50 - 12-14 Természeti sebezést okoz a célpontnak.

4. szint
Rejuvenation (rank1)- Restoration - Instant - 32-vel gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Moonfire (rank1)- Balance - Instant - 7-9 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 12 Misztikus sebezést okoz 9 másodperc alatt.

6. szint
Wrath (rank2) - Balance - 1.70 - 25-29 Természeti sebezést okoz a célpontnak.
Thorns (rank1) - Balance - Instant - 3 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.

8. szint
Healing Touch (rank2) - Restoration - 2.00 - 88-112-vel gyógyít meg egy barátságos célpontot
Entangling Roots (rank1) - Balance - 1.50 - 12 másodperc alatt 20 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot, és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.

10. szint
Bear Form - Feral Combat - Instant - Átalakulsz medvévé, Támadó erő (Attack Power) 30-al nő, tárgyakból nyert páncél mennyisége 180%-al, az Életerő (Health) 20-al. Nem Polymorphozhatnak, viszont sok képességet csak így használhatsz. Az átalakulás semlegesíti a Polymorph hatását és a mozgást csökkentő hatásokat.
Growl - Feral Combat - Instant - Magadra haragítod az ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Demoralizing Roar (rank1) - Instant - Csökkenti a közeli célpontok Támadó erejét (AP) 30-al 30 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Maul (rank1) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 18-al. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Mark of the Wild (rank2) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 65-el, és minden tulajdonságát 2-vel 30 percre.
Rejuvention (rank2) - Instant - 56-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Nature's Grasp (rank1) - Instant - Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank1) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat. Talentből kaphatod meg.
Teleport : Moonglade - 10.0 - Elteleportál Moonglade-be, a druidák területére.
Moonfire (rank2) - Instant - 13-17 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 32 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

12. szint
Enrage - Feral Combat - Instant - 20 Rage-t generál 10 másodperc alatt, de lecsökkenti a páncélodat 75%-al. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank1)- Restoration - 2.00 - 84-98-al és 21 másodperc alatt további 98-al gyógyít.

14. szint
Bash (rank1) - Feral Combat - Instant - Lekábítja az ellenfelet 2 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank3) - Restoration - 2.50 - 195-243-al gyógyít.
Cure Poison - Restoration - Instant - Semlegesít egy Poison hatást.
Thorns (rank2) - Balance - Instant - 6 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.
Wrath (rank3) - Balance - 2.00 - 44-52 Természeti sebezést okoz a célpontnak.

16. szint
Aquatic Form - Feral Combat - Instant - Átalakulsz Vizi alakba, úszási sebességed megnő 50%-al, és tudsz a víz alatt lélegezni. Nem Polymorphozhatnak. Az átalakulás semlegesíti a Polymorph hatását és a mozgást csökkentő hatásokat.
Swipe (rank1) - Feral Combat - Instant - Egy csapással 18-al sebez 3 ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank3) - Balance - Instant - 116-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Moonfire (rank3) - Instant - 25-31 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 52 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

18. szint
Maul (rank2) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 27-el. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank2)- Restoration - 2.00 - 164-188-al és 21 másodperc alatt további 175-el gyógyít.
Entangling Roots (rank2) - Balance - 1.50 - 15 másodperc alatt 50 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.
Nature's Grasp (rank2) - Instant - Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank2) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat. Talentből kaphatod meg.
Hibernate (rank1) - Balance - 1.50 - Elaltatja a Beast és Dragonkin típusú ellenfeleket 20 másodpercre. Bármilyen sebezés felébreszti, valamint egyszerre csak egy lehet Hibernálva.
Faerie Fire (rank1) - Balance - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 175-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás.

20. szint
Cat Form - Feral Combat - Instant - Átalakulsz Macskává, Támadó erőd (AP) megnövekedik 40-el. Nem Polymorphozhatnak, viszont sok képességet csak így használhatsz. Az átalakulás semlegesíti a Polymorph hatását és a mozgást csökkentő hatásokat.
Claw (rank1) - Feral Combat - Instant - Megkarmolod az ellenfelet plusz 27 sebezést okozva neki ezzel. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rip (rank1) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 42 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 66 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 90 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 114 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 138 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Faerie Fire Bear(rank1) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 175-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod. Talentből kaphatod meg.
Prowl (rank1) - Feral Combat - Instant - Láthatatlan leszel Macska alakban, és a normális mozgásod 60%-ával mozogsz. Támadásnál vagy gyógyításnál látható leszel ismét.
Demoralizing Roar (rank2) - Instant - Csökkenti a közeli célpontok Támadó erejét (AP) 50-el 30 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Mark of the Wild (rank3) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 105-el, és minden tulajdonságát 4-el 30 percre.
Healing Touch (rank4) - Restoration - 3.00 - 363-445-el gyógyít.
Rebirth (rank1) - Restoration - 2.00 - Feltámasztja a halottat 400 Életerővel és Manával. Reagent kell hozzá.
Starfire (rank1) - Balance - 3.50 - 89-109 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.

22. szint
Shred (rank1) - Feral Combat - Instant - Belevág az ellenfélbe 225%-al plusz 54-el nagyobb sebezést okoz egy ütés. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod, akkor is csak az ellenfél háta mögött.
Rejuvenation (rank4) - Balance - Instant - 180-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Wrath (rank4) - Balance - 2.00 - 63-73 Természeti sebezést okoz a célpontnak.
Moonfire (rank3) - Instant - 40-48 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 80 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.
Soothe Animal (rank1) - Balance - 10 yard-dal közelebbről támadnak meg csak a bűvölés hatására a 40. szint alatti Beast típusú ellenfelek. 15 másodpercig hat.

24. szint
Rake (rank1) - Feral Combat - Instant - 15 sebezést és további 30 sebezést okoz 9 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Tiger's Fury (rank1)- Feral Combat - Instant - Megnöveli a sebezést 10-el 4 másodpercig. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Swipe (rank2) - Feral Combat - Instant - Egy csapással 25-el sebez 3 ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Remove Curse - Restoration - Instant - Eltávolít egy Curse-t a célpontról.
Regrowth (rank3)- Restoration - 2.00 - 240-274-el és 21 másodperc alatt további 259-el gyógyít.
Thorns (rank3) - Balance - Instant - 9 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.

26. szint
Fire Cat (rank1) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 175-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod. Talentből kaphatod meg.
Dash (rank1) - Feral Combat - Instant - Megnöveli a mozgási sebességedet 50%-al 15 másodpercig. Nem töri meg a Prowl-t. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Maul (rank3) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 37-el. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank5) - Restoration - 3.50 - 572-694-el gyógyít.
Abolish Poison - Restoration - Instant - Hatástalanít 1 Poison hatást, és még egyet 2 másodpercenként 8 másodperc alatt.
Starfire (rank2) - Balance - 3.50 - 137-167 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.

28. szint Rip (rank2) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 60 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 96 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 132 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 168 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 204 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Cower (rank1) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a fenyegetésedet az ellenfél felé, talán elfordul felőled az ellenfél. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Challenging Roar (Rank1) - Feral Combat - Az összes közeli ellenfél téged fog támadni 6 másodpercen keresztül. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Claw (rank2) - Feral Combat - Instant - Megkarmolod az ellenfelet plusz 39 sebezést okozva neki ezzel. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank5) - Balance - Instant - 244-el gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Entangling Roots (rank3) - Balance - 1.50 - 18 másodperc alatt 90 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.
Nature's Grasp (rank3) - Instant - Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank3) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat. Talentből kaphatod meg.
Moonfire (rank5) - Instant - 61-73 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 124 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

30. szint
Bash (rank2) - Feral Combat - Instant - Lekábítja az ellenfelet 3 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Travel Form - Feral Combat - Instant - Átalakulsz Párduccá, mozgási sebességed megnő 40%-al. Nem Polymorphozhatnak. Az átalakulás semlegesíti a Polymorph hatását és a mozgást csökkentő hatásokat. Csak külterületen használhatod.
Faerie Fire Cat (rank2) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 285-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Faerie Fire Bear (rank2) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 285-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Shred (rank2) - Feral Combat - Instant - Belevág az ellenfélbe 225%-al plusz 72-vel nagyobb sebezést okoz egy ütés. 1 kombó pontot kapsz érte. Az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank4)- Restoration - 2.00 - 318-360-al és 21 másodperc alatt további 343-al gyógyít.
Tranquility (rank1) - Restoration - Instant - 94-el gyógyít minden csapattagot 2 másodpercenként 10 másodpercig.
Mark of the Wild (rank4) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 150-el, minden tulajdonságát 6-al és minden ellenállását 5-el 30 percre.
Rebirth (rank2) - Restoration - 2.00 - Feltámasztja a halottat 750 Életerővel és Manával. Reagent kell hozzá.
Faerie Fire (rank2) - Balance - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 285-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás.
Wrath (rank5) - Balance - 2.00 - 101-115 Természeti sebezést okoz a célpontnak.

32. szint
Track Humanoid - Feral Combat - Instant - A minimapon kijelöli a Humanoid típusú lényeket. Egyszerre csak egy követés lehet aktív.
Demoralizing Roar (rank3) - Instant - Csökkenti a közeli célpontok Támadó erejét (AP) 65-el 30 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Ferocious Bite (rank1) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely extra sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 54-70 sebezés. 2 pont: 94-110 sebezés. 3 pont: 134-150 sebezés. 4 pont: 174-190 sebezés. 5 pont: 214-230 sebezés. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Ravage (rank1) - Feral Combat - Instant - Szétszabdalja az ellenfelet 350%-al plusz egy ütés 147-el nagyobb sebezést okoz. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank6) - Restoration - 3.50 - 742-894-el gyógyít.

34. szint
Maul (rank4) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 49-el. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rake (rank2) - Feral Combat - Instant - 22 sebezést és további 45 sebezést okoz 9 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Swipe (rank3) - Feral Combat - Instant - Egy csapással 36-al sebez 3 ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank6) - Balance - Instant - 304-el gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Thorns (rank4) - Balance - Instant - 12 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.
Starfire (rank3) - Balance - 3.50 - 201-241 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.
Moonfire (rank6) - Instant - 81-97 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 164 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

36. szint
Pounce (rank1) - Feral Combat - Instant - Elkábítja az ellenfelet 2 másodpercre, és 90 sebezést okoz 18 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rip (rank3) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 84 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 132 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 180 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 228 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 276 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Frenzied Regeneration (rank1)- Feral Combat - Instant - 10 Rage-et konvertál át Életerővé 10 másodperc alatt. 1 Rage = 10 Életerőpont.
Tiger's Fury (rank2)- Feral Combat - Instant - Megnöveli a sebezést 20-al 4 másodpercig. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank5)- Restoration - 2.00 - 405-457-el és 21 másodperc alatt további 427-el gyógyít.

38. szint
Shred (rank3) - Feral Combat - Instant - Belevág az ellenfélbe 225%-al plusz 99-el nagyobb sebezést okoz egy ütés. 1 kombó pontot kapsz érte. Az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Claw (rank3) - Feral Combat - Instant - Megkarmolod az ellenfelet plusz 57 sebezést okozva neki ezzel. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank7) - Restoration - 3.50 - 936-1120-al gyógyít.
Soothe Animal (rank2) - Balance - 10 yard-dal közelebbről támadnak meg csak a bűvölés hatására a 55. szint alatti Beast típusú ellenfelek. 15 másodpercig hat.
Entangling Roots (rank4) - Balance - 1.50 - 21 másodperc alatt 140 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.
Nature's Grasp (rank4) - Instant - Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank4) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat. Talentből kaphatod meg.
Hibernate (rank2) - Balance - 1.50 - Elaltatja a Beast és Dragonkin típusú ellnefeleket 30 másodpercre. Bármilyen sebezés felébreszti, valamint egyszerre csak egy lehet Hibernálva.
Wrath (rank6) - Balance - 2.00 - 139-157 Természeti sebezést okoz a célpontnak.

40. szint
Cower (rank2) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a fenyegetésedet az ellenfél felé, talán elfordul felőled az ellenfél. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod. Hatásosabb, mint a Cower (rank1).
Ferocious Bite (rank2) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely extra sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 80-104 sebezés. 2 pont: 140-164 sebezés. 3 pont: 200-224 sebezés. 4 pont: 260-284 sebezés. 5 pont: 320-344 sebezés. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Feline Grace (passzív) - Feral Combat - Instant - Csökkenti az esésből származó sebezést.
Prowl (rank2) - Feral Combat - Instant - Láthatatlan leszel Macska alakban, és a normális mozgásod 65%-ával mozogsz. Támadásnál vagy gyógyításnál látható leszel ismét.
Dire Bear Form - Feral Combat - Instant - Átalakulsz Borzalmas Medvévé, Támadó erő (Attack Power) 120-al nő, tárgyakból nyert páncél mennyisége 360%-al, az Életerő (Health) 600-al. Nem Polymorphozhatnak, viszont sok képességet csak így használhatsz. Az átalakulás semlegesíti a Polymorph hatását és a mozgást csökkentő hatásokat.
Mark of the Wild (rank5) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 195-el, minden tulajdonságát 8-al és minden ellenállását 10-el 30 percre.
Tranquility (rank2) - Restoration - Instant - 138-al gyógyít minden csapattagot 2 másodpercenként 10 másodpercig. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez.
Rejuvenation (rank7) - Balance - Instant - 388-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Rebirth (rank3) - Restoration - 2.00 - Feltámasztja a halottat 1100 Életerővel és Manával. Reagent kell hozzá.
Hurricane (rank1) - Balance - Instant - Hatalmas vihar, mely 53 Természeti sebezést okoz másodpercenként az ellenfeleknek és csökkenti a Támadási sebességüket 20%-al. 10 másodpercig hat. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez. Talentből kaphatod meg.
Moonfire (rank7) - Instant - 105-125 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 212 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

42. szint
Maul (rank5) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 71-el. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Demoralizing Roar (rank4) - Instant - Csökkenti a közeli célpontok Támadó erejét (AP) 100-al 30 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Faerie Fire Cat (rank3) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 395-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Faerie Fire Bear (rank3) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 395-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Ravage (rank2) - Feral Combat - Instant - Szétszabdalja az ellenfelet 350%-al plusz egy ütés 217-el nagyobb sebezést okoz. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank6)- Restoration - 2.00 - 511-575-el és 21 másodperc alatt további 546-al gyógyít.
Starfire (rank4) - Balance - 3.50 - 280-334 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.
Faerie Fire (rank3) - Balance - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 395-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás.

44. szint
Rake (rank3) - Feral Combat - Instant - 34 sebezést és további 60 sebezést okoz 9 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Swipe (rank4) - Feral Combat - Instant - Egy csapással 60-al sebez 3 ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rip (rank4) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 120 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 186 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 252 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 318 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 384 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank8) - Restoration - 3.50 - 1199-1427-el gyógyít.
Barkskin - Balance - Instant - A druida bőre olyan kemény lesz mint a fakéreg. A fizikai támadások sebezése csökken 20%-al. Amíg védve van, a sebezések nem akadályozzák a varázslást, de az Instant varázslatok késnek 0.1-et, és a Közelharci támadások is lassúbbak 20%-al. 15 másodpercig tart.
Thorns (rank5) - Balance - Instant - 15 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.

46. szint
Bash (rank3) - Feral Combat - Instant - Lekábítja az ellenfelet 4 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Pounce (rank2) - Feral Combat - Instant - Elkábítja az ellenfelet 2 másodpercre, és 120 sebezést okoz 18 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Dash (rank2) - Feral Combat - Instant - Megnöveli a mozgási sebességedet 60%-al 15 másodpercig. Nem töri meg a Prowl-t. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Frenzied Regeneration (rank2)- Feral Combat - Instant - 10 Rage-et konvertál át Életerővé 10 másodperc alatt. 1 Rage = 15 Életerőpont.
Shred (rank4) - Feral Combat - Instant - Belevág az ellenfélbe 225%-al plusz 144-el nagyobb sebezést okoz egy ütés. 1 kombó pontot kapsz érte. Az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank8) - Balance - Instant - 488-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Moonfire (rank8) - Instant - 130-154 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 264 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.
Wrath (rank7) - Balance - 2.00 - 188-210 Természeti sebezést okoz a célpontnak.

48. szint
Ferocious Bite (rank3) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely extra sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 120-160 sebezés. 2 pont: 210-250 sebezés. 3 pont: 300-340 sebezés. 4 pont: 390-430 sebezés. 5 pont: 480-520 sebezés. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Claw (rank4) - Feral Combat - Instant - Megkarmolod az ellenfelet plusz 88 sebezést okozva neki ezzel. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Tiger's Fury (rank3)- Feral Combat - Instant - Megnöveli a sebezést 30-al 4 másodpercig. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank7)- Restoration - 2.00 - 646-724-al és 21 másodperc alatt további 686-al gyógyít.
Entangling Roots (rank5) - Balance - 1.50 - 24 másodperc alatt 200 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.
Nature's Grasp (rank5) - Instant - Ha aktív bármikor, amikor az ellenfél megüt 35% esélyed van, hogy Entangling Roots (rank5) támadja meg az ellenfelet. Csak kültéren használható. 1 alkalommal történhet meg csak. 45 másodpercig hat. Talentből kaphatod meg.

50. szint
Ravage (rank3) - Feral Combat - Instant - Szétszabdalja az ellenfelet 350%-al plusz egy ütés 273-el nagyobb sebezést okoz. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Maul (rank6) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 101-el. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Healing Touch (rank9) - Restoration - 3.50 - 1516-1796-al gyógyít.
Mark of the Wild (rank6) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 240-el, minden tulajdonságát 10-el és minden ellenállását 15-el 30 percre.
Tranquility (rank3) - Restoration - Instant - 205-el gyógyít minden csapattagot 2 másodpercenként 10 másodpercig. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez.
Rebirth (rank4) - Restoration - 2.00 - Feltámasztja a halottat 1600 Életerővel és Manával. Reagent kell hozzá.
Gift of the Wild (rank1) - Restoration - Instant - Megnöveli a barátságos célpont partyjának páncélját 240-el, minden tulajdonságát 10-el és minden ellenállását 15-el 60 percre.
Hurricane (rank2) - Balance - Instant - Hatalmas vihar, mely 75 Természeti sebezést okoz másodpercenként az ellenfeleknek és csökkenti a Támadási sebességüket 20%-al. 10 másodpercig hat. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez. Talentből kaphatod.
Starfire (rank5) - Balance - 3.50 - 362-428 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.

52. szint
Rip (rank5) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 162 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 252 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 342 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 432 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 522 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Cower (rank3) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a fenyegetésedet az ellenfél felé, talán elfordul felőled az ellenfél. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod. Hatásosabb, mint a Cower (rank2).
Demoralizing Roar (rank5) - Instant - Csökkenti a közeli célpontok Támadó erejét (AP) 130-al 30 másodpercre. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank9) - Balance - Instant - 608-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Moonfire (rank9) - Instant - 157-185 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 320 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

54. szint
Faerie Fire Cat (rank4) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 505-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Faerie Fire Bear (rank4) - Feral Combat - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 505-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Shred (rank5) - Feral Combat - Instant - Belevág az ellenfélbe 225%-al plusz 180-al nagyobb sebezést okoz egy ütés. 1 kombó pontot kapsz érte. Az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rake (rank4) - Feral Combat - Instant - 46 sebezést és további 75 sebezést okoz 9 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Swipe (rank5) - Feral Combat - Instant - Egy csapással 75-el sebez 3 ellenfelet. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank8)- Restoration - 2.00 - 809-905-el és 21 másodperc alatt további 861-el gyógyít.
Thorns (rank6) - Balance - Instant - 18 Természeti sebezést okoz a támadónak, ha Közelharcban ütik meg azt, akin a varázslat rajta van. 10 percig hat.
Wrath (rank8) - Balance - 2.00 - 236-264 Természeti sebezést okoz a célpontnak.
Faerie Fire (rank4) - Balance - Instant - Csökkenti a célpont páncélját 505-el 40 másodpercig, valamint nem tud láthatatlan lenni a célpont, amíg tart a hatás.
Soothe Animal (rank3) - Balance - 10 yard-dal közelebbről támadnak meg csak a bűvölés hatására a 70. szint alatti Beast típusú ellenfelek. 15 másodpercig hat.

56. szint
Pounce (rank3) - Feral Combat - Instant - Elkábítja az ellenfelet 2 másodpercre, és 150 sebezést okoz 18 másodperc alatt. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Ferocious Bite (rank4) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely extra sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 170-220 sebezés. 2 pont: 295-345 sebezés. 3 pont: 420-470 sebezés. 4 pont: 545-595 sebezés. 5 pont: 670-720 sebezés. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Frenzied Regeneration (rank3)- Feral Combat - Instant - 10 Rage-et konvertál át Életerővé 10 másodperc alatt. 1 Rage = 20 Életerőpont.
Healing Touch (rank10) - Restoration - 3.50 - 1890-2230-al gyógyít.

58. szint
Maul (rank7) - Instant - A következő támadásod sebezését megnöveli 128-al. Rage-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Ravage (rank4) - Feral Combat - Instant - Szétszabdalja az ellenfelet 350%-al plusz egy ütés 343-al nagyobb sebezést okoz. 1 kombó pontot kapsz érte. Prowl-ban az ellenfél háta mögött kell lenned. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Claw (rank5) - Feral Combat - Instant - Megkarmolod az ellenfelet plusz 115 sebezést okozva neki ezzel. 1 kombó pontot kapsz érte. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Rejuvenation (rank10) - Balance - Instant - 756-al gyógyítja a célpontot 12 másodperc alatt.
Hibernate (rank3) - Balance - 1.50 - Elaltatja a Beast és Dragonkin típusú ellnefeleket 40 másodpercre. Bármilyen sebezés felébreszti, valamint egyszerre csak egy lehet Hibernálva.
Starfire (rank5) - Balance - 3.50 - 445-525 Misztikus sebezést okoz a célpontnak.
Entangling Roots (rank6) - Balance - 1.50 - 27 másodperc alatt 270 Természeti sebezést okozó gyökerek kapják el a célpontot és tartják egy helyben azt. Sebezés megzavarhatja a hatást. Csak kültéren használható.
Moonfire (rank10) - Instant - 189-221 Misztikus sebezést okoz a célpontnak, továbbá még 384 Misztikus sebezést okoz 12 másodperc alatt.

60. szint
Rip (rank6) - Feral Combat - Instant - Záró csapás, mely ideig tartó sebezést okoz. A sebezés kombó pontonként növekszik. 1 pont: 228 sebezés 12 másodperc alatt. 2 pont: 354 sebezés 12 másodperc alatt. 3 pont: 480 sebezés 12 másodperc alatt. 4 pont: 606 sebezés 12 másodperc alatt. 5 pont: 732 sebezés 12 másodperc alatt. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Prowl (rank3) - Feral Combat - Instant - Láthatatlan leszel Macska alakban, és a normális mozgásod 70%-ával mozogsz.
Tiger's Fury (rank4)- Feral Combat - Instant - Megnöveli a sebezést 40-el 4 másodpercig. Energy-be kerül és csak átalakulva használhatod.
Regrowth (rank9)- Restoration - 2.00 - 1003-1119-el és 21 másodperc alatt további 1064-el gyógyít.
Mark of the Wild (rank7) - Instant - Megnöveli a barátságos célpont páncélját 285-el, minden tulajdonságát 12-vel és minden ellenállását 20-al 30 percre.
Tranquility (rank4) - Restoration - Instant - 294-el gyógyít minden csapattagot 2 másodpercenként 10 másodpercig. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez.
Rebirth (rank5) - Restoration - 2.00 - Feltámasztja a halottat 2200 Életerővel és Manával. Reagent kell hozzá.
Gift of the Wild (rank2) - Restoration - Instant - Megnöveli a barátságos célpont partyjának páncélját 285-el, minden tulajdonságát 12-el és minden ellenállását 20-al 60 percre.
Hurricane (rank3) - Balance - Instant - Hatalmas vihar, mely 101 Természeti sebezést okoz másodpercenként az ellenfeleknek és csökkenti a Támadási sebességüket 20%-al. 10 másodpercig hat. A druidának fent kell tartania a Channel állapotot a hatás eléréséhez. Talentből kaphatod.

Druida fórum törzstagjai & ivanova36

Ami még érdekes újítás lehetne, hogy a talentek ismertetésénél fel kellene tüntetni, hogy melyik talentet melyik szinten javasoljuk használni. Gondolok itt arra, hogy nem elég egy 1/31/19 talent egy hutner esetében, mert sokaknak nem mond semmit. az már annál inkább beszédesebb, hogy:
lvl talent
10 Improved Aspect of the Hawk 1/5
11 Efficiency (1/5)
12 Efficiency (2/5)
13 Efficiency (3/5)
14 Efficiency (4/5)
15 Efficiency (5/5)
16 Lethal Shots (1/5)
17 Lethal Shots (2/5)
18 Lethal Shots (3/5)
19 Lethal Shots (4/5)
20 Lethal Shots (5/5)
21 Aimed Shot (1/1)
22 Hawk Eye (1/3)
23 Hawk Eye (2/3)
24 Hawk Eye (3/3)
25 Improved Concussive Shot (1/5)
26 Mortal Shots (1/5)
27 Mortal Shots (2/5)
28 Mortal Shots (3/5)
29 Mortal Shots (4/5)
30 Mortal Shots (5/5)
31 Scatter Shot (1/1)
32 Barrage (1/3)
33 Barrage (2/3)
34 Barrage (3/3)
35 Improved Concussive Shot (2/5)
36 Ranged Weapon Specialization (1/5)
37 Ranged Weapon Specialization (2/5)
38 Ranged Weapon Specialization (3/5)
39 Ranged Weapon Specialization (4/5)
40 Ranged Weapon Specialization (5/5)
41 Trueshot Aura (1/1)
42 Monster Slaying (1/3)
43 Monster Slaying (2/3)
44 Monster Slaying (3/3)
45 Humanoid Slaying (1/3)
46 Humanoid Slaying (2/3)
47 Humanoid Slaying (3/3)
48 Deflection (1/5)
49 Deflection (2/5)
50 Deflection (3/5)
51 Deflection (4/5)
52 Deflection (5/5)
53 Survivalist (1/5)
54 Survivalist (2/5)
55 Survivalist (3/5)
56 Survivalist (4/5)
57 Survivalist (5/5)
58 Surefooted (1/3)
59 Surefooted (2/3)
60 Surefooted (3/3)

ez csak a fejlődési ág lenne, mondjuk 60ig, utána lehet az áttalentelést javasolni, és akkor már elég az 1/31/19 es leírás és a főbb talentek. kb valahogy így, vélemények?

Rampage
Cenarion Defender
Rampage
1277 hozzászólás
ivanova36 wrote:
a hunter, druida , sámán az amiben tudok segíteni...

Sámánról ha szükséges irok, akár olyan formában mint Kyrara :)

Shikaka - lvl 80 Ork Sámán, Bloodscalp
Kezsüöl Ruuhne - lvl 80 Dránáj Desz Knájt, Emerald Dream
ivanova36
Scarlet Crusader
ivanova36
821 hozzászólás

a hunter, druida , sámán az amiben tudok segíteni...

Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás
ivanova36 wrote:
A talent is jó tipp, de sok oldal nagy hibájának tartom, hogy nincs egy szint + talent párosítás. ok, hogy mindenki végleges talenteket ad, de sztem az is lényeg, hogy mikor milyen talentet használnak...a kezdeményezést pedig támogatom erőteljesen...még csiszolj rajta egy kicsit ha kell és kisteszem.

Okok, megpróbálom ezt a 3 kasztot akkor gatyába rázni, plusz talenteket is szerezni hozzá, mindegyik féle elosztáshoz, sőt, tényleg jó ötlet a szint alapú, hiszen ezeket általában kezdők olvasgatják :) A többi kasztot meg tényleg nem merem bevállalni, 20as a legnagyobb, ami nem ebből a 3ból van :)

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család
ivanova36
Scarlet Crusader
ivanova36
821 hozzászólás

A talent is jó tipp, de sok oldal nagy hibájának tartom, hogy nincs egy szint + talent párosítás. ok, hogy mindenki végleges talenteket ad, de sztem az is lényeg, hogy mikor milyen talentet használnak...a kezdeményezést pedig támogatom erőteljesen...még csiszolj rajta egy kicsit ha kell és kisteszem.

Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás

Noh, átírtam, remélem mostmár jobb :D

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család
Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás

PRIEST v.1.1

A pap karakterosztály a gyógyítás, mestere. Vannak más olyan osztályok is, amelyek képesek gyógyítani (paladin, sámán, druida), de egyik sem olyan mértékben, mint a papok. A pap fel is támaszthatja az elhalálozott játékosokat, csakúgy mint a paladin a shaman és a druida(időnként…) is . Rendelkezik néhány olyan erős varázslattal, ami segítheti a csapattagokat. Képes manipulálni a humanoidokat a Mind Controll nevű képességével, melynek segítségével a bőrébe bújik az ellenfélnek, és pl. beleugrik a lávába…
A papok egy másik, sokáig titokban létező osztálya, a shadow papok, akik a sebzés mesterei. Igaz, hogy gyenge páncéljuk van, de ha képességeiket megfelelően használják, az ellenfélnek kevés esélye lesz az életben maradásra. Azonban ha a legnagyobb erejű szörnyek ellen akarsz harcolni, meg kell tisztulnod, hogy a szent fény átjárhasson, és társaid gyógyításának kell szentelned életedet.

A papok a világban nagy tiszteletnek örvendenek, hiszen ők a egy-egy csapat őrangyalai, ők vigyáznak, hogy senki ne hulljon el, és ha mégis megtörténik, főként az ő feladatuk, hogy a halottakat visszarángasság az életbe!

Engedélyezett fajok: Human, Night Elf, Dwarf, Undead, Troll

Alap értékek: életerő / mana.

Hozzáférhető felszerelés: cloth

Hozzáférhető fegyverek: egykezes buzogány, tőrök, botok, wandok

Gyógyító varázslatok (Healing Spells)
Lesser Heal (Kisebb gyógyítás): Kis mértékben gyógyítja a célpontot, alacsony szinten ajánlatos használni.
Heal (Gyógyítás): Nagyobb mértékben gyógyít mint az előző.
Greater Heal (Nagyobb gyógyítás): Hosszú ideig tart elsütni a varázslatot, cserébe sokat gyógyít a célponton.
Prayer of Healing (Gyógyító ima): Csoportgyógyítás. A közelben álló csapattagokat gyógyítja mely nagyon hasznos területre ható (AoE) sebzés esetén.
Renew (Megújítás): 15 mp alatt gyógyít elég sokat. Érdemes a tankokon tartani ezt egész csata alatt, természetesen a többi healonggel kiegészítve. Csata után is kiváló életerő visszatöltésre. (A tank az a játékos, általában warrior, aki megfelelően nagy életerővel és páncélzattal rendelkezik ahhoz, hogy a szörnyek figyelmét végig magán tartva saját testével védje a többi csapattagot. Ilyenkor mindenki őt üti, tehát a legfőbb dolgod az lesz, hogy életben tartsad!)
Flash Heal: a pap egyik legfontosabb gyógyító varázslata, mely rövid idő alatt képes gyógyítani a barátságos célponton nagyobb értéket.

Holy Magic Spells
Power Word: Shield: Azonnal szent védőpáncéllal veszi körül a célpontot, amely nagy sebzést képes elnyelni. Amíg a pajzs kitart, a varázst nem lehet fizikai támadással megtörni. Amennyire tudom a kick, hammer of justice, stb képesség azonban továbbra is képes megszakítani. A gyengébb karaktereken (varázshasználók) kell használni, vagy a tankokon, gyógyításuk előtt. A jó papok igazi szakértői a Holy Word: Shield varázsnak, sosem kell őket kérni, hogy mikor használják.

Holy Smite: Közvetlen sebzés. Az ellenséget egy nagyobb holy sebzés éri. Ez a képesség különösen azok ellen a szörnyek ellen jó, amelyek érzékenyek a szent sebzésre. Van kasztolási ideje, majd ezután egy dotot (damage over time) hagy az ellenfelen, ami tovább sebzi.

Inner Fire: A pap csak saját magán képes használni, erősen megnöveli a pap armorját, így több sebzést bír elnyelni. Hasznos spell, érdemes figyelni, hogy minden csata alatt fentlegyen.

Dispel Magic: A célpontról leszedi a varázslatokat, ez lehet ártó varázs barátságos célpont, és kedvező varázs az ellenfél célpont esetében. Jó arra, hogy a tápolást leszedjük az ellenfél szörnyekről, illetve a csapattagokra, vagy magára a karakterre mondott negatív varázslatokat.

Abolish Disease: A disease típusú fertőzések ellen jó, mely 20 másodpercen keresztül 5 másodpercenként leszed 1 disease-t. Egy gyorsabb verziója a Cure Disease, mely megszabadítja a csapattagot egy disease-től, de ezt ne lehet „magára hagyni”.

Shadow Magic Spells
Mind Blast: Közvetlen sebzés. Megsebzi a célpontot egy nagyobb shadow sebzéssel, de sok aggrot generál (Az aggro jelenti azt az értéket, amit minden egyes csatában végrehajtott tevékenységeddel növelsz –ritkán csökkentesz-, ez dönti el, hogy az éppen gyilkolt szörny kit fog támadni). Így van rá esély, hogy az ellenfél lefordul a tankról, és téged akar megölni minél előbb. Ilyenkor jön jól a Fade nevű képesség, amely egy időre csökkenti az aggrodat.

Shadow Word: Pain: Meghatározott ideig sebző varázslat. A sötétség szava, amely nagy sebzést okoz egy kb 20mp-s időtartamon keresztül. Az ilyen DOT varázslatokat akkor érdemes használni, ha valaki épp hosszabb küzdelembe kezd az adott szörnnyel. Ha a szörny hamar megpistul, a varázst gyakorlatilag elpazaroltad, mert nem lesz elég idő arra, hogy teljesen kifejtse hatását.

Mana Burn: A célpontot manától szabadítja meg. Minden egyes ily módon elszipkázott manapont miatt a célpont sebződik. Igen hasznos a manával ellátott ellenséges varázshasználók ellen. Ki kell választani egy szörnyet, aztán figyelni a mana kijelzőt.

Mind Vision: Lehetővé teszi, hogy a varázshasználó a célpont szemén keresztül lássa a világot egy hosszabb ideig. Hasznos képesség a felderítésre.. vagy egyszerűen csak szórakoztató.

Tápoló varázslatok (Buffs)
Power Word: Fortitude: Szent erő tölti el a célpontot, jelentősen növelve stamina-ját 30 percen keresztül. Érdemes a csapattagokra, és önmagunkra is használni, mivel növeli az életpontokat. Figyelj rá, hogy 30 percenként felkerüljön minden egyes csapattagra.

Shadow Protection: jelentős értékkel növeli a célpont ellenállását a shadow sebzés ellen 10 percen keresztül.

Divine Spirit: Megemeli a spiritedet, így gyorsabb mana és hp regenerálódást biztosít.

(Mindhárom buffnak létezik magasabb szintű változata, mely későbbl esz megtanulható könyvekből)

Fenyegetettség / Tömeg befolyásoló / Húzó képességek (Threat / Crowd Controll / Pulling Abilties)

Mind Soothe : Megnyugtatja a célpontot, s pár yarddal lecsökkenti azt a távolságot, ahonnan már megtámad a lény. Sajnos tapasztalataim szerint nem használható húzásra, ha egy mellette álló mobot sebzel, a mind shoote-olt is csatába fog kerülni, de lehetséges hogy csak én voltam béne.

Psychic Scream: A varázshasználó léleksikolyt bocsát ki, amely a közelben tartózkodó 3-5(?) ellenfelet menekülésre kényszeríti. Nagyon jó tömeg kezelő varázs, ha a helyzet nem túl kedvezően alakul. Azonban dungeon-ban SOHA ne használd, mivel további mobokat húzhatsz a csapatra.

Mind Controll: Átveheted az irányítást egy humanoid felett. Ilyenkor barátságossá válik, játékos esetében támadhatsz, mászkálhatsz vele, nem játékos esetében néha a mob különleges buffjait is kioszthatod a csapatra. Miután megszakad a varázslat, óriási aggro generálódik, így valószínű, hogy a csata végéig téged fog ütni az ellenfél.

Megj.: A kezdetekben, a fiatal papok, akik épphogy kimozdulnak a biztonságot nyújtó területekről, általában a jóval könnyebb és ígéretesebb shadow irányba haladnak. Így könyebben biztosítják maguknak a fejlődést, hogy minél előbb tapasztalt papokká válhassanak. Egy idő után azonban, akik annak szeretnék áldozni magukat, hogy az ellenséges hordás vagy allis élőlényeket öldössék, jobban teszik, ha megtisztulnak, hogy a csapat hasznára lehessenek. Minél magasabb szintre emeled papodat, annál inkább fontossá válik, hogy a szent fény gyermeke legyél, s ne a sötétségé! Tehát készülj fel, el fogsz érni egy olyan pontra, ahol választanod kell, de bárhogy is választasz, megtalálhatod a számításaid!

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család
Kyrara
Cenarion Defender
Kyrara
1321 hozzászólás
DViD wrote:
Pap leiras hibai (tobbit nem olvastam most el :P)

- Gyogyito varazslatoknal nem kellene kifelejteni a flash healt.
- A bubi neve nem holy word: shield, hanem power word: shield.
- Ugyanez fortinal, helyes nev: power word: fortitude (csapatvaltozata prayer of fortitude)
- Kicsit fura hogy a papok altalanos jellenzesenel a lavaba ugralast kell emliteni.. inkabb a kaszt elonyeit kellene hangsulyozni, konnyu csapattalalas, megbecsultseg, a csapat eletben tartasanak kihivasa stb...

Altalanos hiba, hogy ha kezdoknek szanod a leirasodat (es gondolom kezdoknek szanod...), akkor ne hasznalj olyan szavakat mint pl aggro vagy tank, amirn egy wowozni nem tudo olvaso igencsak el fog akadni...

Ez igaz :$ Sajnos így 60asként beleesek ebbe a hibába, hogy nem igazán tom mi kellene a kezdőknek, de az aggronál úgy emlékszem mintha már valahol lett volna, vmi általánosabb leírásban. A tank meg volt a warrinál csatatank-ként, de ez annyira undorító volt, hogy a csatát leszedtem :D
A lávába ugrálást meg azért tettem bele, mert ott éppen arról áradozott a leírás, hogy milyen jó dolog is a pap sleepje, és vszínűleg ezért fogják csapatba hívni, jobb meg nem jutott eszembe. Ha lesz energiám újra nekiesni, akkor asszem javítom ezeket, de addig is várom a többi észrevételt :)

lvl 70 vérelf paladin - armorsmith - Shattrath, Scryer
Xavius - A Család

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu