FECTS Black Temple Guard ![]() |
Nem tudom, hogy mennyire hivatalos, de nekem annak tűnik: Soul Shard Bags Warlocks A legsúlyosabb a coe/cos nerf. A lényeg, hogy ezentúl nem okoznak negatív rest, cserében a rank 2-es szintűek 5% +dmg-t adnak a sebzéshez. |
Black Temple Guard
Csak annyit mondanék, hogy pally (na jó és a holy priest, de őket szeretjük) holy spelljeire nincs res gear...
Consortium Agent
ja, mondjuk az igaz, hogy fire rest a legkönnyebb összeszedni... én felhunter nélkül simán összekaparok 70et, felhunterrel meg ugye 130...
Gnomeregan Exile
Azért jött be 1.9-ben, hogy frost spellekre is ad 10% plusszt a CoE. Fire spellekre eddig is nagyon ütős volt, de nincs HLI-kbe járó mage, aki fire spec lenne. Aki nem jár HLI-be, az meg azért nem talentel fire-re, mert PvP szituációkban elég gyakran fut össze olyanokkal, akik 100+ fire resisttel rendelkeznek.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent
ha ez igaz, ahogy írtad, akkor ez elég hülyén és warlockcentrikusan volt megoldva....
Gnomeregan Exile
Olvasd el még1x, hogy mit írtam és rá fogsz jönni, hogy a binárisról pont ugyanezt írtam, amit te. Arról nem tehetek, hogy nem érted meg, ha máshogy van megfogalmazva. :)
A fire/shadow/stb. esetén nem 25/50/75 lehet, hanem a mob/player fire res pontjai alapján számolódik (azaz lehet 23%, 42%, stb.).
Mindezt egy GM elég szépen leírta US fórumon, csak nem tudom kikeresni, mert nem megy a fórum jelenleg.
http://ctprofiles.net/1679366
Gnomeregan Exile
A resist pontosan le van írva a wow.com oldalon.
Nos, a bináris resist nem egészen úgy van, ahogy írod. A bináris resist annyit tesz, hogy vagy resisteli az illető a sebzést, vagy nem. Azaz a resist vagy 0, vagy 100%.
A fire/shadow/stb esetén a resist mértéke lehet 25, 50, 75, vagy 100%
A kevesebb resist pedig eléggé meg tudja dobni a sebzést, ezt tegyük hozzá. Ha nem így lenne, akkor a magek nem sírtak volna folyamatosan, ha nem volt rajt véletlenül valamelyik mobon a coe.
Gnomeregan Exile
Pontosan.
Az olyan spellek, amik valamilyen járulékos sebzést is adhatnak (tipikusan fire spellek ilyenek) részlegesen resistelhetőek. Pl ha van 20% resistet érő fire res pontod, akkor 20%-kal kissebbet sebzést fogsz bekapni a fireballtól. Ha a resist negatív, akkor jön a vul. bonus. Van egy alap esélyed a fire spellek teljes elkerülésére, ez kb 3-4% és nem változik.
Frost/arcane spellek esetén viszont a 20%-nyi resistet érő pontod azt eredményezi, hogy 20%-kal megnő annak az esélye, hogy teljesen resisteld a spellt, azaz kb 23-24% lesz. Ezért nincs vul. bonusz frost/arcane spellekre, mivel hiába megy 0 alá a resist, az csak azt erezményezi, hogy nem fog a mob semmit resistelni.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent
mit értesz bináris resist alatt? azt, hogy vagy resistelik, vagy nem? vagy mit?
Gnomeregan Exile
Mageként itt szólok bele. Frostra és arcane-ra semmit nem adott, mivel ezek bináris resisttel rendelkeznek, ergo a resist csökkenése csak annyit jelentett, hogy esetleg kevesebbszer volt resist. Vulnerability bonus csak fire esetén lett volna lehetséges, de fireballal ritkán lövöldöz az ember MC-ben.
http://ctprofiles.net/1679366
Consortium Agent
de ettől függetlenül a negatív rez nekik is adott +dmgt, csak nem shadow vulnerability, hanem acrance/forst/fire vulnerablility néven volt megtalálható...