sacred1115 Defias Thief 79 hozzászólás |
Sziasztok kedves paptársak és nem paptársak
szeretném ha lenne ien téma is ^^ elsösorban csapat tallent felszerelésre gondoltam 2v2 3v3 5v5 AB AV EoS mindenröl lehetne beszélgetni eddigi tapasztalataim szerint azok az arénateamek a jok ahol van CC heal és marhanagy dps is esetleg a ccböl minél többször kitudnak jönni szal szerintetek destro lock + dis pap vagy mage +dis pap a jobb team esetleg sokkal hatékonyabbat tudtok? örülnék ha minél több használhato infot kapnék^^ és kevés offot és bocs ha már volt ien topic én nem láttam (amugy nekem ez az uj style nem jön be :S) |
Black Temple Guard 3111 hozzászólás
Nah mindegy, tenyleg tul van targyalva mar kismilliardszor.
A megoldas egyszeru: annyival jobbnak kell lenni hogy ellensulyozza az ember ezt a hendikepet. :o
Black Temple Guard 3749 hozzászólás
Critter 2 hozzászólás
Az előző posthoz hozzá kell tennem, nem a legjobb lock-al játszottam.
Ellenben nekünk a druida hunter lehetetlen volt. Blades Edgen még csak csak volt esélyünk (ha elég sokat tudtam inni), de a többi arénán csúnyán odavertek minket. Hunter frost trap -> WIN(g) clip -> mana drain, és miközben alig tudok mozogni, mert folyton lassít, szétnyúkol, szoval ez a "can't really help it" kategória. Druida közbe elvan a lockommal... Cyclone, ER, néha beszív egy két feart, akkor én is megmenekülök, aztán a hunter scatterezi, majd kezdődik előlről. Cyclone, ER, Feral charge, valami stun maci formából. Amint elkapja a druida a lockomat, a hunter igencsak beszivatja a priestet. Persze én is szoktam fearelni, de az semmi több mint időhúzás... olyankor keresek egy másik szimpi oszlopot, ahova ismét lerak egy trappet a hunter. Ha még a trapbe sétálás elött keresnék másik oszlopot, akkor meg akkor nyomja belém a sting-et, szóval... Ez nekünk nem ment. Hozzáteszem, nem sok druida hunterrel találkoztam a BG-ben, de akikkel igen, azok beszivattak. Természetesen vannak alaplámák, akik csak a setup miatt jutottak el idáig, azok ellen tudtunk nyerni.
Shaman Warrior: Ha a warriort kap rage-et, spam greaterheal-re vagyok kénszerülve, sámán azt csinál amit akar -> purge spam -> meghaltunk. CC warrior taktika nemnagyon megy, mivel fear-el lehetetlen. Totem killing macro -> pet öli a totemeket CC shaman, közbe drain... most hogy így írom, valóban ez ellen mi is viszonylag sokat nyertünk. A baj, hogy elég sok setupot játszottam, és összemosódnak a dolgok. Ez a kombó rugóval lehetetlen. Azért tud lock priest-nek is meglepetést okozni, de valóban, tévedtem.
Mage Rugó: az esetek 100%-ban mind2 UD nálunk. Halott ügy, 2 fearből kijönnek, 3. már nagyon rövid, aztán immune. abszolút esélytelen ha skilled playerek játszák.
Lock rugó, ugyanaz mint elöbb, 100% UD. Nem túl népszerű nálunk se, de azért akad annyi hogy eléggé utáljam őket:P
Rugó rugó nálunk annyi van mitn a szemét, tökmind1 kit támadnak, és kit CC-znek, valaki tuti meghal mielött történne valami. Egy-egy ügyes SW:D-vel meg lehet úszni, de az 100ból 1x jön be....
Paladin warrior: Freewin kategóriába soroltam
Druida rugó, azthiszem egyetértek veled.
Druida warrior: nálunk 10ből 7x bejött, persze találkoztam olyanokkal, akik annyira kijátszottak minket, hogy az borzalmas volt. Vesztettünk, de ezek a meccsek is évekig tartanak. A Warrior nuke nálunk sohanem jött be. Amint volt Rage-e a warriornak, vlaaki halt.
Üdv, bAzsi
Black Temple Guard 3111 hozzászólás
Viszont abban hogy mik a counterek en nagyon nem ertek veled egyet.
Druida-hunter ellen ritkan akadnak problemaink. Eloszor is hunter manajat el kell tuntetni, ezekutan mar sokkal kevesebb vizet fog zavarni. Full dot megy mindenen, druidanak igencsak nehezere esik kihealelni, altalaban elobb-utobb olyan szituaciot tudunk teremteni amikor valaki meghal, vagy esetleg a druida kifogy manabol. (Ez az egyetlen setup amiben ez elofordulhat kb.) Vagy maga a druid, vagy a hunter mikozben CC megy a druidba, ha a pet megdoglik az plane jo mert akkor tobb lehetosegem van inni. Huntert aktivan kell termeszetesen losolni, ne dpseljen es ha lehet ne loje belem a stinget. Ha sikerul elkapni a druidaba mehet a manaburn is.
Saman - warrior: a samant alaposan el kell foglalni hogy ne legyen lehetosege purgere. Mindketten rendkivul offenzivek vagyunk, megy a nuke a warriorba, kozben tamadjuk a samant fearekkel, manaburnnel. Tremor totemre nagyon odafigyelunk, es miutan egy instant healje van nagyon erzekeny a CC-re es a spell lockra. Egyetlen eselyuk ha a warrior bemakol valami irgalmatlan wf criteket es megol. Ez azert eleg ritkan fordul elo. Osszessegeben legtobbszor megnyerjuk a meccseinket, nem sorolnam a nehez ellenfelek koze.
Dupla DPS teamek nekunk altalaban nem okoznak gondot.
Mage rogue elegge kisakkozhato jatek. Dispellre oda kell figyelni, ez vonatkozik a lockra is, pet altalaban a barit szedi rolam. SW:D a bariba szinte kotelezo, ha valamiert nem sikerul az sem tragedia meg. A helyezkedes NAGYON fontos, igyekezni kell ugy helyezkedni hogy a mage ne legyen LoSban, akkor szabadon mehet a heal. Futas kozben meg nyilvan neki sem akkora a nukeja. Instantokal nagyjabol eletben lehet tartani a warlockot amig szepen lassan megfexenek. Ha pedig engem utnek.. nos akkor a warlockom nukeolja oket, ha meg is halok vegul ott allnak low-Hpban fullra dotolva, CDk elnyomva. Altalaban nem okoznak gondot, de persze meg tudnak lepni.
Lock-rogue halistennek eleg ritka. Ha undeadek akkor konnyen lehet szopo. Igazabol nagy nyero taktikam ide nincs, tul kell elni valahogy amig megdogolnek.
Rugo-rugoval honapok ota nem talalkoztam. Regen altalaban elvertuk az ilyen teameket, hat mos tnem tudom mi lenne a helyzet.
Paladin warrior: viszonylag konnyu ellenfel. Dps a warriorra. Paladinnak elo kell bujnia, de hat cleanselni nem knnyu a sok dotot (plusz azon felul is eri sebzes a warriort), instant healje egy van csak, ugyhogy nagyon nehez elkerulnie a feart/manaburnt/spell lockot. Teny hogy par joliranyzott crittel es jol idozitett macestunnal itt is meg lehet lepodni.
Druid-warrior: egy ideig mi is probalkoztunk azzal hogy nem bantjuk a warriort hanem a druid utan rohangalunk de nehezen kivitelezheto. Sokszor jobb a "dupla vagy semmi" taktika. Nukeolni a warriort es ugy mozgatni hogy a druid ne tudja oszlopok mogul healelni. Ha a druidnak mar nincs instanthealje es/vagy PVP trinkete akkor a warrior konnyen megfekhet. Sokszor bejon ez a meresz taktika.
Legnagyobb ellenfel a druid-rogue paros. Egyszeruen nincs nyero taktika ellenuk. Druidat eleve nehez elkapni, hat meg ha rogue is rajtunk csung, roguet meg nem lehet lenukeolni. Altalaban elveszitjuk ezeket a meccseket szepen lassan, barmit is probalunk.
Persze ez tipikusan az a setup amiben a ket legerosebb 2v2 kaszt osszpontosul. A druida a hihetetlen menekulesi kepessegevel, a remek CC-kkel es - ami a legjobban idegesit - manahatekonysagaval a legjobb 2v2 healer egyertelmuen. Egyszeruen vicc hogy egy druid kinyom magabol tiz perc alatt felmillio hp healt, es fel manan van, en kb szazezret es ki vagyok fogyva. Rogueot nem kell magyarazni, van ott minden, CC, stunok, counterek, nagy dps, heal debuff, jo menekulesi kepesseg stb.
Masik eleg sulyos teny hogy az undead WOTF eldonthet egy-egy meccset. Humankent ezt nagyon lehet erezni...
Critter 2 hozzászólás
2v2 -
Egyetlen aréna amit játszottam S3 végéig, méghozzá disc/holy, illetve disc/shadow talentekkel. Az utóbbi sokkal jobb tbh:) Próbáltam SL/SL lock-al, rugóval (ShS), illetve hunterrel (MM). Még egy potenciális partnere van a priestnek, a mage (de azt nem volt alkalmam kipróbálni). Rugóval 2200 ratinggig jutottam, sl/sl lockal 2000-2100 között bénáztunk, hunterrel 2000 fölé kínszenvedés votl jutni, és hamar visszaestünk 1950-ig.
Aréna SL/SL lock-al:
A probléma, hogy mind2-en csak fear-elni tudtok. DR miatt sok a szívás. Az én Battlegroupomban a játékosok 75%-a hordás, és ezek 90%-a UD. UD racial FTL.
Dual DPS team-ek ellen halott vagy, főleg ha UD-k. Fear-en hamar DR van, első effektív fear már csak 2 mp-ig tart :S
Counter-combóból van bőven: -
-Druida rugó
-Druida warlock
-Druida hunter
-rugó rugó
-rugó lock
-Shaman warrior (Purge FTL)
Aminél van esélyed:
-mage rugó: Ha ki tudsz SW:D -zni a polyból. (Pillarhug az esetek 50%-ban nem elég)
-Druida warrior: Warrior függő. PW:S, warriort ne támadjátok, drain druida, és egy csomócsomó dispell.
-Priest rugó: Van esély, igaz nem sok... az ellenfél rugójától függ...
A többi elvileg freewin. (Remélem nem hagytam ki semmit, ha igen, bocsi:))
Aréna rugóval (ShS):
Először is, találj egy jó rugót. 50-ből 1 lesz jó, és az is tuti druidával játszik, szóval...
Sok CC, rugód jól le tudja foglalni az ellenfél DPS-ét, így te szabadon tudsz kóricálni:)
Akik ellen esélyetek sincs:
-Druida hunter
-Druida Warrior
-Shaman warrior
Aminél van esélyetek:
-Druida rugó: Nehéz megnyerni, dispelltől függ...
-Lock rugó: Nehéz, fear-t kerüld el, és nyertetek
-Mage Rugó: Nehéz... mage-et öljétek elöbb
-Rugó rugó: Nehéz, resistektől függ sokminden:(
-Priest Hunter: ha a pet halott, freewin. Ha nem, akkor minden lehet.
-Paladin Warrior: Nemszabad hogy elkapjon a warrior, mert akkor halott vagy:(
Többi elvileg freewin... (Remélem ismét nem hagytam ki semmit)
Végül 2v2 hunterrel:
Ezt játszottam a legtöbbet, ez volt a legélvezetesebb szerintem, igaz ebben volt a legkisebb sikerem rating ügyileg.
Sok CC-tek van, de sajnos rugós team-ek ellen meg vagytok lőve... te nem tudod elérni hogy a huntered messze kerüljön a rugótól, vagy ha igen, az pikpakk visszajut hozzá (sprint, shs), ráadásul a huntereden mindig ottlesz a crippling poison, amitől aztán tényleg esélye sincs meglógni.
Amire nagyon oda kell figyelni, hogy nem szabad hagyni hogy a pet meghaljon. Sokszor a hunternek kell ez elől megmentenie, erraknia fight közben stb, de a lényeg hogy életben maradjon.
Ami ellen esélyetek sincs:
-2x rugó
-druida rugó
-druida hunter
-druida warlock
-mage rugó
-lock rugó
Ami ellen van esély:
-druida warrior: 70% win esély, az ellenfél warriorjától függ... (30 perces arénákra is készüljetek fel:))
-Paladin hunter: Paladin le tudja szedni magáról a sting-et ugyan, de azért verhető a kombó
-Paladin Warrior: Könnyen verhető, kivéve ha szerencsés az enemy warrior
-Shaman warrior: Nagyon nehéz, pettel totemet kell öletni megállás nélkül, warriort meg CC-zni amennyire csak lehet (Scatter+trap, MC, Fear)
Több most nem jut eszembe hirtelen.
Persze lehet nyerni minden kombó ellen, én is nyertem mind a 3 fentebb említett kombóval minden felsorolt kombó ellen, de 2000 fölött nagyrészben az érvényesül amit leírtam.
Sajnos a druidák tulnyomó többsége arénában elveszi előlünk az esélyt, dehát ez van, ebből kell kihozni a maximumot:)
Nem mondom, hogy én vagyok a legjobb priest a világon, de nem éreztem magam a legbénábbnak. A szerveren benne voltam az akkori aktív legjobb 5 disc priestben.
Ha valakinek gondja van valamelyik általam játszott felállásban valamelyik kombó ellen, és érdeklik tanácsok, nagyon szivesen segítek, ha tudok.
Üdv
bAzsi
UI:. a kedvenc talentem: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/priest/talents.html?tal=5002323130525102031201230200000000000000000050052010000000000000
Shadow-ban nagyon imba hogy kevesebbet resistelik a fear-ed, illetve a a kisebb CD a fear-en.
Black Temple Guard 3111 hozzászólás
Enlightmentre en nem raktam pontot, nem tartom fontosnak.
Spell warding 5/5, ez egyertelmu, ha egyedul vagyok healer, akar csak 2 dpssel szemben is meggyulik a bajom.
Divine furyrol en nem szednek le pontot, arenaban kenytelen vagyok sokszor greater healt kasztolni, flash heal zabalja a manat, greater sokkal takarekosabb. (Pontosan ezert en meg az improved healingre is pakolok 2 talent pontot ha PVP builden vagyok.) Amugy meg a smitera hato kasztcsokkenes is fontos lehet, a mar fentebb emlitett lock+pap 2v2 setupnal nekem is reszt kell venni a nukeban mert kulonben nem hal meg soha az ellen. Es a mind blast meg death nem mindig eleg...
Blessed recoveryre viszont felesleges 1 pontnal tobbet tenni. Az csak azert van, hogy legyen meg egy magic effect amit a nyomorult samanok meg aljas ellenseges priestek purge-olhetnek/dispellezhetnek.
Gnomeregan Exile 184 hozzászólás
én erre gondoltam: link 1
igazából nem tudom hogy mennyire érdemes a spell wardingot használni, még gondolkozok rajta hogy a divine fury-ról oda teszem a 5 pontot.
a másik amiben nem vagyok biztos a reflective shield. enlightenment kéne inkább? azt hallottam hogy kiszedheti valahogyan a poly-t vagy egyéb más cc-t a reflective shield
Gnomeregan Exile 184 hozzászólás
Black Temple Guard 3111 hozzászólás
Ha healerbeallitottsagu vagy akkor sl/sl (syphon life/soul link, szoval affli/demo build, reszletek lasd warlock forum!) lock az idealis csapattars, ha shadow vagy akkor meg lehet probalni egy afflit is.
Mage nem idealis csapattars disc papnak, lehet persze ilyen setuppal is eredmenyt elerni csak nehezebb.
Pap melle talan igy tudnam rangsorolni a megfelelo 2v2 csapattarsat: rogue, lock, hunter, innentol kezdve egyre szenvedosebb.
Defias Thief 47 hozzászólás
Sztem elönye hogy a lock uccsó talentja az bevédi az én dotjaim is tehát ha nem szedi le akkor az elleneken van 6 dot ha leszedi 3500 sebzödik és lenukoljuk:D