KERESÉS
topik Loot
 Sziasztok!Valaki eltudná magyarázni nekem részletesen mi is a lootolás lényege? Nem tudom felhúzni a karakterem ilvl-jét. Pedig elég sokat játszok, de egyszerűen nem ad be új cuccokat!
Perseus - 2306 napja
topik wow_ft_32705
wow_b_32705
qinqshuh - 2373 napja
topik wow_ft_32704
wow_b_32704
Samantha Fraser - 2376 napja
topik wow_ft_32703
wow_b_32703
Samantha Fraser - 2376 napja
topik wow_ft_32702
wow_b_32702
Samantha Fraser - 2376 napja

robert
Gnomeregan Exile
robert
250 hozzászólás

Itt a WoWWikin leírt, és az általunk alkamazott takikákat teszem közzé. Természetesen ezer módja lehet egy boss leölésének, mi ezt a taktikát használtuk, nálunk ez vált be.

Az intába bejutáshoz kell egy kulcs. Ha megvan a csapatban valakinek a 350es Lockpick, akkor be lehet jutni, ha nincs, akkor elötte egy Sethekk Halls futam kell, ahol is az utlsó boss dobja minenkinek a kuclsot. Vagy még egy lehetőség, ami eddig is működött, hogy vagy a warlock megöli magát és bent éled újjá, majd a Lever-rel kinyítja az ajtót.

Benti Mobok a WoWWiki alapján:

Acolytes - kis DPS, és healelik magukat.
Deathsworn - Közepes DPS, hátralökés, Cleave
Ritualist tőrrel - Gouges, 1500dmg clothra, kis HP
Ritualist staffal vagy karddal- 3 alfaj: Arcane (Arcane Missles, Addle Humanoid=pár seces stunnal felel meg), Fire (Fire blast, Flame Buffet DoT/Dmg buff ), Frost (Frostbolt)
Fel Overseer - Kemény dió, hosszú AoE fear, random kicharge-ol, nagony sok resistje van, 70k HP, és ami a legrosszabb: CC immunis, vagyis se banish, se fagyi nem hat rá.
Assassin - random popolnak Ambassador Hellmaw és Blackheart the Inciter termeiben, miután Hellmaw lent van, egy clothos max 3 ütés nekik

Akkor lássuk az első termet.

Az első terem tele van 2-3-4-5-6 fős packokkal. A 2-3-4 fős packok sima ügy, ha kellő mennyiségű CC-képes kaszt van a csapatban. Az 5 fős packnál az 5. tag egy kis Imp, amit elsőként célszerű leDPSelni. A 6 fős pack pedig egy warloc és 5 Imp. Célszerű a lockot CCzni, amjd az Impeket AoE.

Rögtön a bejáratnál patrolozik egy darab mob. Ő amolyan bemelegítés. Szembe áll egy 3as pack ésa sarokban szintén egy 3as pack. balra kanyarodva a terem tele van packokkal. Középen egy 2es, bal szélén 3as, jobb szélén ha jól húztok 2x2es pack, ha rosszul, akkor egy 4es pack, mert bejön a másik 2es csapat is. Utánuk 4 pack van. bal szélen 5fős, 4 tag +1 Imp, bal középen 1 lock 5 Imppel, jobb középen 1 lock 1felhound 1 Imp, Jobb sarokban 3 tag + 1 Imp. Középen a járőrözik egy add.
Tipp:
Ha nem lower city repura mentek, akkor az első 1es add, majd a bal oldali 3as és végül a bal közép és jobb közép kitakarításával keresztül lehet jutni a termen. Patrolra figyeljetek.
A termen túl egy jobbra ívelő kis folyosó következik, üresen. A következő terem már az első boss terme, amit elötte módszeresen ki kell takarítani. Itt 6 darab 3as packok vannak, illetve 3 Fel Overseer. Az első három pack után az Overseereket érdemes a folyosóra behúzni és ott leölni őket. Ha mehvan mind a 3, akkor a maradék 3 darab 3as pack jön. Figyelem: a boss akkor jön be a banishből, ha az utolsó pask utolsó tagja meghalt. Akkor kijön a banishből és tesz egy kört a teremben. Ha a terembe ölitek le az utolsót, és nem futtok vissza a folyosóra, akkor jó eséllyel azonnal nektek esik. Ezért érdemes az utolsót a folyosóra behúzni és ott leölni. Amíg tesz egy kört, addig van idő manázni. ha megvan lehet nekimenni.

Első boss
Ambassador Hellmaw
Képességei:
AoE fear: 25 secenként AoE fear, 40 yardos, aki azon kívül van, nem kapja meg. Dispellezhető.
Frontal cone Acid Spray: "hányás", csökkenti az elötte állók armorját és eléggé magas Nature sebzést okoz.
Charge: 3seces stunnal párosuló charge
Backhand: Melee

Taktika: Az első és legfontosabb nálunk az volt, hogy a Fear alatt a tank életben maradjon, ezért a papunk a boss "hányása" után vagy alatta azonnal feldobott egy bubit a tankra. Így életben maradt amíg a fear hatott az egész csapatra. A boss támadásainak van egyfajta sorrendje. Meleevel ütöget, majd "lehányja" azt aki elötte áll, és utána nyomja a Fear-t. Jól el kell találni a ritmust és nem lesz gond. Mi a terem közepére húztuk, és ott tankoltuk, így nem fearelte be a tankot vagy healert a legképtelenebb helyekre.

Miután Hellmaw fűbe harapott a teremből két út vezet tovább, egyenesen egy lejáró egy kis fogvatartott lénykéhez aki küldi, és balra be Blackheart the Inciter termébe.
Tipp: Hellmaw elpatkolása után rugók popolnak, akiknek egy clothos max 3 ütés, tehát manázás és húzás elött legyetek nagyon körültekintőek. AoE és hunter flare felfedi őket.
A teremben rengetegen vannak, akiket kisebb, nagyobb csoportokban lehet kihúzni. Az első két pack az 4 fős, az utána levőek 5 fősek. A bal szélén és a jobb szélén a packok 6 fősek, és végül a sarkoknak 2-2 3 fős csoport van. A csoportok között 3 Maiden járkál, akiket jókor ki lehet húzni az átjáróba és akik könyebb falatok mint az Overseerek voltak. Ide kell legalább 3 CC képes ember. Mage és lock erősen javaslott. Miutána terem tiszta és már csak Blackhearth van a lépcső tetején, fussatok egy két kört, anélkül hogy behúznátok, hátha akad még rugó.
Tipp: körbejutás erősen javaslott, mert Hellmaw bukásától Blackhearth bukásáig min 4 assasin popol. Volt olan menet hogy a 7diket vágtuk le Blackhearth behúzása elött.

Második boss
Blackheart the Inciter
Képességek:
Melee: full wrath setes warriba kb 800at üt, tehát nem a meleevel fogja megölni a csapatot.
Mass Mind Control: Az egész csapatot MCzi, így mindenki amásikat kezdi el támadni. Ez idő alatt csak röhög rajtunk, szó szerint. Ez kb 15 secig tart. lejárta után reseteli az aggrolistáját. Random mikor kezdi az MCzést, WoWWikin irtak szerint a csata kezdete után 00:20 sec, majd 1:00 és utána minden 40 másodpercben, de nálunk gyakran az első warri charge után már röhögött.
Tipp: Hunterek a Mass MC elött kikaphatják a lőszert a fegyverből, így max meleevel tudnak kárt okozni. De ez vonatkozik mindekire, aki ki tudja venni a fegyót, tegye meg, így minimalizálva a kárt.
AoE Knockback: Az egész csapatot hátralöki és reseteli az aggrolistáját.
Charge: Random kirohan egy partymemberre és stunnolja 1 secre, amjd visszamegy az elöző célpontra.

Taktika:
Mi úgy okoskodtunk, hogy a DPS és a healer egymástól messze legyen. Vagyis a mi felállásunk úgy volt, hogy a healer a boss mögötti lépcsőn volt, a tank a lenti két oszlop között tartotta, már amennyire tudta, az geyik DPS jobb legszélére, amennyire még rangeben van, a másik bal legszélére, a harmadik a tank mögé, szintén max rangere. A tank lehúzza és próbálja a két oszlop között tartani, kicsit elforgatva, hogy háta az oszlopnak legyen, hogy ne lökje nagyon el. Mass MC után az Interceptet és a "testőrfigurát"-az új képessége, hogy ő kapja a köv sebzést a targeted partymember helyett- használva ment a vissza a bossra. Többieknek mehet a DPS.
Tipp: Hunterek meg inkább hagyjanak ki két lövést és a Mass MC elött kapják ki a lőszert, semhogy a papot leterítsék 2 lővésből. Amire még ügyelni kell, hogy az első MC elött az összes manaigényes és nagy sebzésű spellt lőjétek el, mert ellővi ő az első MC alkalmával és inkább ő kapja a 6500as PomPyrot, mint a pap.

A kinyíló ajtón be majd balra. Kis terem, egy nagy démonnal, és két AoE résszel. Az AoE rész nemelit csontvázakból áll. A sarokban még egy jó húzással 3 mob, rosszal 5 mob jön be. Javaslom itt a szarkofág mellől a sarokhúzást. Ha a terem, tiszta, ismét bal kanyar. Máris látjuk a folyosó végén az emelvényen a harmadik bosst. Addig azonban még hosszú az út. 8 darab 4es packon és legalább 3 AoE részen kell keresztül menni, hogy a közelébe érj. Az első kettő pack után jöhet az első AoE rész, nemelit csontvázakból, akik a csontkupacokról jönnek le. A packok sima ügy egy legalább 2 CC képes taggal rendelkező csapatnak, de mivel itt jártok már, így már 6os packot is leöltetek, vagyis ezek már nem jelenthetnek gondot.

Harmadik boss
Grandmaster Vorpil

Képességei:
Void Rift: A harc kezdetekor négy átjáró popol. Egy hátul fent a folyosón, és három lent az emelvény elött, majdnem félkörben. Az átjárókból VoidWalkerek jönnek ki és indulnak el lassan Grandmaster Vorpil felé. Ha közel érnek hozzá, felrobbannak, és 4%-al felgyógyítják, míg a közelállóakat kb 1500-al sebzik. A Voidwalkereknek kb 3000 HPjuk van. Többit a taktikában.
Draw Shadows: A csata alatt rendszeresen felterepoltálja az egész csapatot az emelvényre, ahol állt a kezdésnél és Tűzesőt nyom a nyakukba, ami 900dmg/tick.
Shadow Bolt Volley: 1500dmg-et nyom midnenkibe a harc alatt ezzel a képességével, Shadow res csökkentheti, de nem számottevően.

Taktika:
Mi úgy oldottuk meg, hogy elöször is a bal oldali lépcsőnél tankolta a tank, a fáklya mellett. A DPS kasztokból ketten az emelvény alján űálltak fel, a három átjáró közé. Ők a bosst lőtték folyamatsoan, full DPS-el. A Harmadik DPS ember a VoidWalkeret lötte szét. A walkereket lehet lassítani, fagyasztani, banishelni, de fearelni és tauntolni nem. A cél, hogy mielött túlaságosan is megszaporodnak, ugyanis nem állandó mennyiségbe jönnek, hanem egyre többen, Vorpil meghaljon. Ehhez a hunternek már ez elejétől full DPS ajánlott (Misdirection) és a többi DPS kasztnak is elég hamar el kell kezdenie a full DPSt. Nálunk Mage volt az aki a VW-kel foglalkozott, illetve ha nem volt Mage, akkor rugó. Ha felteleportál az emelvényre, azonnal ugrás le, és vissza mindenkinek a helyére. Egy-két wipe után már ráérez midnenki, különösen a fogó ember, hogy mi is a lényeg. Ha lement, köv sarok után jobbra szembe is kerülünk Murmural.

De még elötte elég kemény dolgunk lesz az őt támadó Cabal harcosokkal. Elsőként két T3as warri jön, akik kb 2500at ütnek 4000 armoros mailbe. Ha lementek, 4 fős packok lesznek. A Summoner az elsődleges célpont, utána a mage. Végül a warriorok. Kb 4 darab 4es pack van, jét warrior, egy mage, egy summoner. Az utolsó sor 3 mage. Utána jöhet Murmur, akit már a Cabal támadók levertek 40%ra. Mi innen folytatjuk.

Negyedik boss
Murmur

Képességei:
Sonic Boom: Feltölt, majd elnyom egy hangrobbanást, ami midnenkit sebez 34 yardon belül, de nem fiy értékkel, hanem %-ban. Kb.70%-85%-ot levesz a HPból, majd további 12%-ot 6 másodperc alatt és csökkeni a mozgási sebességet 90%-al. Nálunk az a taktika vált be, hogy ha a Sonic Boom castolása alatt (Enemy castbar on) a pap feldob egy bubit.
Touch of Murmur: Egy leszedhetelen debuffot tesz az áldozatára, ami 10 másodperc után felrobban és kb 4000 nature sebzést okoz, és fel is dobja a levegőbe az áltozatot. Aki földetéréskor plusz sebzést kap.
Resonance: Ezt a debuffot akkor kapja a csapat, ha a tank és minden más melee borult. akkor 2000dmg a jutalom, és stack-elődik amig meg nem hal midnenki, vagy melee rangebe nem mozog valaki.
Melee: 13000 armorba meleevel kb 200dmg-et üt. Ezt lehet még csökkenteni 1200-1800al Demoralising Roarral (Rank 6) és 5/5 Feral Agressionnel.

Taktika:
Mi úgy estünk neki, hogy mindenki aki 34 yardon kívül van, 30yardra álljon egymástól. Ezt úgy lehet elérni, hogy a tank megy középre tankolni. Pap a bal zászlóhoz áll (7 óra), egyik DPS a jobb zászlóhoz(5). A második DPS befut jobbra kb 2 órához, a harmadik kb 11 órához. Így felállva a pap eléri a két szomszédos DPSt is ha kell. A túlsót nem éri el, így oda hunter megy, aki ugye feláldozható :S . Felállásalatt a tank aggrót épít és mehet a DPS. Sonic Boom castolásakor bubi a tankra.

És ezzel Shahow Laby is kitakarítva. Kharazan kulcsot csináló emberek itt, Murmur bal oldalán vehetik fel az első kulcsot.

Impresszum, jogi nyilatkozat | Kapcsolat
World of Warcraft is a trademark and Blizzard Entertainment is a trademark or registered trademark of Blizzard Entertainment in the U.S. and/or other countries.
wow.lap.hu | mmorpg.lap.hu | Computerworld.hu | PCWorld.hu | GameStar.hu | VideoSmart.hu